Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg hat fundet en liiile kattekilloing!
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 21:20

Jaer, jeg er lige kommet hjem fra job - med en lille bitte bitte kattekilling. Den er ikke mere en 3-4 uger gammel.

Den l nede ved mit job i går aftes i igen her til aften,så nu tog jeg den altså med - den fryser og sulter jo ihjel!

Så nu er den her, og jeg har fået den til at drikke en smule lun mælk - nogen der har forstand på SÅ små killinger?

Written by Kia.
Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me.
They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
0
0
Svar på denne tråd

hjkhkjkj
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 21:24
Har selv fundet små killinger for 1 uge siden.. De er dog 6-8 uger, så de kan spise killinge mad.. Ved ikke med 3-4 uger gamle killinger. Ved bare at du ikke skal give dem sødmælk. Køb nogle surmælksprodukter, gerne blandet lidt op med vand.. Det sagde dyrlægen tivertifald til os da vi fandt killingerne, og hvis de kan, tror jeg også godt du må give dem killinge-mad. Tag muligvis til dyrlægen eller en dyrehandler imorgen, og spørg til råds.. Ellers skal de jo bare have kærlighed og omsorg

- Pernille -

¤ 100 % dressur rytter! ¤

Cathila <3

0
0
Svar på denne tråd

min overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 21:28

Jeg vil foreslå dig, at aflevere den på et dyreinternat. Der kan du være sikker på, at de giver den præcis hvad den skal have.

Og hvis nu den fejler noget, så kan de behandle den.

Stakkels killing :(

- Catja

med Boy&Star

www.sitecenter.dk/cogcjessen

0
0
Svar på denne tråd

lalalala
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 22:04
Catja, til gengæld kan du også være sikker på at hvis de ikke har en mor der kan tage imod den så bliver den aflivet.

Louise, nu med Fasion !!!

man skal ikke forsøge at holde noget man ikke kan holde mellem hænderne... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

kontakt
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 22:17
en dyrlæge, de har mælkeerstatning, det gjorde jeg for nogle år siden, da jeg opflaskede killinger på 4 uger. Men når den ikke er ældre, er det måske for sent
0
0
Svar på denne tråd

killinger
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:40

Spørg din dyrlæge.

Så vidt jeg ved kan katte ikke tåle mælk?

+DITTE

ostereje

0
0
Svar på denne tråd

lalala .
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 14:00

mos din aftensmad ;b

det har vi gjort med alle vores killinger, vi har selv fået mange gange.

bananbrød : katte kan ikke men killinger kan ;)

Marlene&Gentleman
' Forever toqether '
ILU
0
0
Svar på denne tråd

Ikke rigtig mælk!
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 14:11

Nej, killinger skal have mælkeerstatning og ikke rigtig mælk. Derudover skal de have det hver 2. time - døgnet rundt.

Jeg siger også ta' til dyrlægen, hvis den har ligget der længe er sandsynligheden for at den kalrer den lille og en aflivning er langt mere humant for sådan en lille en.

Rollo

Alme'ti Z, Eln La Fame, Rollo, Marie, Chanell & Uffe
- I er savnet og elsket!

[RolloPigen.dk] [HorseLand.com]

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider