|
|
| Er i overtroiske? |
|
|
- Er i overtroiske? Fx. at i tror på de der kæder med 10 års uheld i et eller andet? Min veninde mener hun bare er nysgerrig hvad det angår og derfor skal hun altid sende den slags. Eller tror i på fredag den 13.? PÅ at der ikke må sidde 13 ved et bord. Ja overtro på alle måder. - Og hvor går grænsen hvor man er alt for overtroisk? - Jeg tror ikke selv på overtroen med kædebreve, fredag d. 13, det der med 13 til bords og den slags. Men hvis ånder og andre 'overnaturlige' ting kan betegnes som overtro. Så er jeg måske en annelse. Jeg synes personligt grænsen går der når den påvirker en og ens omgivelser meget i dagligdagen.
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
|
|
jeg er ikk overtroisk med alt. jeg tror på ånder fordi at jeg selv kan se dem.. ellers nej.. har engang, da jeg var fire ca, gået under en stie, der er ikk sket noger ulykke eller noget.. fredag d. 13 tror jeg en bitte smule på. kom engang til sakde hele dagen. da jeg kom hjem fandt jeg ud af at det var fredag d. 13. men jeg tror mere på at det var et tilfælde, for jeg kom også til skade dagen efter 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
jeg tror på fredag d. 13, og at 3 er et ulykkestal.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overtro |
|
|
Uhhh, uhyggeligt, jeg ska med toget fredag d. 13  Ej tror nu ik heeelt på det - kun lidt  Men tror ik jeg er overtrorisk.. Kun lidt, ik så meget, jeg regere med en sort kat men det er vist mest for sjov og en stige osv. men tror nu ik på det.. Gider ik tro på det tror jeg ?  Men lidt uhyggeligt med fredag d. 13 - eller not ?
Sisse Jeg lider af fjordboller <3 d; <3 'Elsker Musse q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Tja.. Er altid sådan lidt forsigtig fredag d. 13. man kan jo aldrig vide  Men ellers ikke specielt. Tror fx. ikke på det med en sort kat, eller at det giver uheld hvis man ikke sender en bestemt sms viddere til ti andre.. Det lidt for meget. Men tror på ånder.
Kamilla Elisabeth my chemical romance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej xD |
| Forfatter:  |
Team Fuzz |
| Dato:  |
05-10-2006 19:25 |
|
Er ikke overtroisk xD og det ville ikke være godt hvis jeg var, Har nemlig fødselsdag Fredag D. 13 hvor jeg bliver 13 år xD - Næste år xD
// Team Fuzz Nu på Toss´ pony, Sofus <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overtro |
|
|
hejsa ænder. jeg vil ikke sige at jeg er vildt overtrodisk, men hver gang det går godt for min bror har det også gået godt for mig.. det er skønt. men ellers ikke
Knus Stina og Bianca <3 Savner Dig Ronaldo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overtroeni |
Domze |
05-10-2006 20:47 |
|
På ingen måde, og folk der er, irriterer mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well... |
Theis |
05-10-2006 20:49 |
|
Visse former for overtro, tror jeg på  Dvs. ånder, urtemedicin, clairvoyance, healing og lign. Overtro som sorte katte bringer uheld, 13tals reglen og at heste kan tænke ræssionelt, det er da noget der kun hører stenalderen til 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Sawa |
05-10-2006 21:11 |
|
Nej ikke det fjerste  -Min venindes familie er meget overtroiske, og det er ikke ligefrem blevet mindre af at de havde sidet 13 til bords, før bedste moren døde...
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| må jeg få den igen ... |
|
|
~Lori~ ; du tror på ånder - fordi du selv kan se dem? .. Aah, der vil jeg med min logiske og direkte formuleringsevne fortælle dig, at du burde aftale en tid med en psykolog? XD . For overtroisk? NEVER! Jeg er faktisk sådan en 'synder', der rigtigt skal gå under stier og gøre 'ånderne' vrede, for at modbevise folks påstand om disse findes. haha - jeg ler af faren XD . .. Bildte dog en fra min klasse ind at han ville dø på fredag d. 13- han skal flyve til USA XD Tror han blev ret bange. nåå :b .
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er i overtroiske? |
|
|
nej det tør jeg sgu ikk
Sabrina med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghdghsdh |
Olaa |
05-10-2006 22:01 |
|
Nej, aldrig. Forstår ikk noget af det der pjat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
MeFiNiro - jeg troede ikk på dem før jeg så en gå rundt i haven og vores telefon blev løftet op og knaldet hårdt i igen, mens jeg sad lige ved siden af og så det. der blev jeg altså bange!! for hunden reagerrede på noget + at der var en der stod og kiggede på mig. så hvis du har det ligesom mig, så vil du forstå hvordan jeg har det! og nej, jeg skal ikk til psykolog!
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|