|
|
| et par billeder fra træning |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
05-10-2006 14:05 |
|
Fik lige sendt et par billeder fra træningen hos Thomas sidste onsdag . Der er flere på vej, men jeg kunne kun lige nå at få dem igår .  Han elsker det   Så kom det lidt højere . ærgeligt det ikke er taget et sekund senere  - Forresten skal Curly til at gå med kastans udstyr - det er brunt, og det passer bare VIRKELIG godt til Curly, han er super flot med det . Sadlen ligger også rigtig godt på ham, fortøjet passer og hovedtøjet passer også  Han ødelagde nemlig sit hovedtøj da vi var i Dalum, og det ville jo se tosset ud at ride med brunt hovedtøj og sort sadel - og der er ingen grund til at købe nyt hovedtøj til den, når jeg har den 2 måneder endnu  Giv gerne konstruktiv kritik - jeg ved godt det er lidt svært når billederne er lidt dårlig kval.
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Curly er jo altid dejlig  Men al magt til folk der rider med brun trense og sort sadel (Om jeg gør? NEEEJ! )
Mvh. Rikke med Escape Dance & Excellent Dream DM Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rikke j spotlight |
HGlarsen |
05-10-2006 14:12 |
|
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bcvbcbcbbvc |
|
|
HAn er bare super sød  Fine billeder  Og self dejlig pony  Brunt udstyr passer altså også godt til den farve, som han er synes jeg 
Navnet : Safia<3 Ponyen : Domenique<3 Den bedste Veninde : Katja<3 Den bedste : Johnny Depp<3 Hende jeg elsker : Emmie<3 Hesten : Zaragoza<3Domenique <3 Team KS <3 Måske snart ejer af endnu en springpony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Jeg rider altså med brun sadel og brune gamacher - men sort trense.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterteter |
HGlarsen |
05-10-2006 14:41 |
|
Safia-jasmin : tuusind tak - jaa, farven passer faktisk godt til ham  MAeh: okay, men det er stadig også pænere end sort sadel og martingale og brunt hovedtøj, syntes jeg -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Curly... |
|
|
Hvor er Curly bare flot 
S o f i e :D Glæder mig! E C C H O du kunne huske mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sofie smiil |
HGlarsen |
05-10-2006 14:59 |
|
tuusind tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1231231231 |
|
|
Dejlige,dejlige Curly! Tænk - han er fin selvom det er så mørkt man næsten ikke kan se ham  haha YES! det er vildt fedt når man har brunt udstyr - bare det hele så er brunt. Men husk at få taget en masse billeder af det på curly 
Trinity My passion, my dream, my future
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Milan... |
HGlarsen |
05-10-2006 15:20 |
|
Tusind tak . Syntes nu ellers han lyser meget godt op, haha  Ja, det ser rigtig godt ud - mine brune gemacher glemte vi desværre til et stævne, så han må overleve med de grønne - det ville være skørt at bruge penge på den når jeg ikke har den særlig længe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala .. |
BetteEver |
05-10-2006 18:24 |
|
Jeg rider også med brunt udstyr d: - alt magt til dem med brunt springudstyr, og sort dressurydstyr! Det gør jeg nemlig . .
♥ Marlene&Gentleman ♥ ' Forever toqether ' ILU
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PernilZe'mus |
L-F |
05-10-2006 18:33 |
|
Iiih hvor ser det fint ud med dig og Curly Ærgeligt at kvaliteten er dårligt, men det er det jo som regel indedørs ;S træls ! Meeen , det ser jo godt ud som sædvanligt  Glæder mig til at se den sexede Curly med brunt udstyr G'rrr ;b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertretertre |
HGlarsen |
05-10-2006 20:45 |
|
Betteever: hihi, rider også med sort dressur sadel  Line: iih glæder mig også til vi ses smukke - og tak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vhmkvhjk.ænkæ |
|
|
ser rigtig godt ud! Curly er bare lækker  elsker´elsker´elsker´elsker også bare brunt spring udstyr!! rider dog selv med sort, men vil vildt gerne have brunt udstyr, det er bare så overfedt!! 
©Maria med Prinsen© !Os to forever and ever and ever and ever! Team spring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 04523049 |
Vildrose |
05-10-2006 20:52 |
|
ser fint ud
..Vildrose
Love is the slowest form of suicide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maria med prins |
HGlarsen |
05-10-2006 20:53 |
|
mange tak  Ja det er rigtig fedt - self ikke til alle heste, men til mange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tænk du kun har to måneder tilbage. Ja, egentlig vidste jeg det jo godt, men kan ikke lade vær med at se Curly som din. Ved du om han bare skal gå som alvhingst eller lejes ud igen ? ;b Men det ser jo fint ud, lidt ærgeligt med billedkvaliteten, men det kan du selvfølgelig ikke gøre noget ved 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katjaæ-æææ |
HGlarsen |
05-10-2006 21:04 |
|
Ja - det er altså også forfærdeligt at skulle aflevere ham allerede . Han skal rides af en ny spring rytter - det ville være synd at spilde en pony som ham  Og tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
;D curlybabzen (': Han er mega sej med brunt udstyr man. Hvem har du fået billeder af?
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
06-10-2006 21:12 |
|
To måneder tilbage?  Bliver du for gammel til pony?
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
poni-power |
07-10-2006 14:32 |
|
trist..
Den der graver en grav...bliver træt i armene! viiild poni power... molodii: bukke, bukke store spring bukke bukke lille spring bukke bukke spri-i-ing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|