|
|
| Stævne i Weekenden! Jer? |
| Forfatter:  |
Sina |
| Dato:  |
02-10-2006 21:24 |
|
Jah..Så var Sunne og mig til vores første stævne sammen i Weekenden! Det gik super, Vi vandt vores dressur med hele 79,4 % ! Er stolt af den lille pruhest  Men desværre blev vi disket i spring pga. Jeg glemte banen  Hvad med jer, har i været til nogen gode stævner i weekenden? 
Med Uvenlig hilsen SINA  Nu også med sunshine Mine Guldponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
02-10-2006 21:28 |
|
tillykke, det var da godt nok meget 
Mia Svane Jeg vil altid elske dig, min dejlige pony, Faust ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Sina |
02-10-2006 21:30 |
|
Ja, dommeren dømte nok os højt, men er super glad alligevel 
Med Uvenlig hilsen SINA  Nu også med sunshine Mine Guldponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
02-10-2006 21:47 |
|
Flot, tillykke  Ja, var til stævne i går. Blev til en 2. og en 1. plads med hhv. 62 og 63% 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wee... |
|
|
~Nins-horselover~ There will come a time when you have a chance to do the right thing. I love those moments. I like to wave at them as they pass by.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jubiii |
CamillaAladdin |
03-10-2006 07:32 |
|
Var til stævne i HIRK, hvor vi red fejlfrit i 60 cm(Sløjfespring) Var bare SÅ stolt af ham(Han er kun 6)
Janneborgs Aladdin Verdens Dejligste Pony Aladdin og Camilla!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weekendens stævne: |
|
|
Odessa og jeg var til stævne hos Fladså Rideklub V/Tappernøje (distrikt 5), hvor vi red LA1 og LA2. Det gik rigtig godt og var selv super tilfreds. Desværre havde dommeren skrevet i min kritik i LA1'en at jeg var blevet dømt en del ned pga. "upræcis ridning" - øv!! En del af tilskuerne havde regnet med at jeg havde vundet LA2'en! Nå, men red LA1 til 61,03% og LA2 til 60,00% (kun vores tredje LA2!)..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D :D :D :D :D |
naha |
03-10-2006 08:02 |
|
tillykke!!  Jeg skal starte på vestegnen på søndag 
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævner.. |
|
|
Nope.. Kom hjem fra Prag fredag, og lørdag red jeg og pakkede ud og søndag prøvede jeg part på en hubertus hest (:
Whatever  + Det bar så feedt +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsdgdsdfdfg |
|
|
Dte lyder da rigtig godt, tillykke med det  Ja jeg var til stævne i Søndags hvor jeg fik 2 fjerde pladser 
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterter |
HGlarsen |
03-10-2006 14:05 |
|
TILLYKKE - FLOT  Nina: årh, sidst jeg red i brande blev Curly halvt fordi deres bund var så hård .
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Det var da vildt flot! Hvilke klasser startede i? - I efterårsferien vil jeg altså med ud til hende! 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalal ;b |
Team Møllen |
03-10-2006 14:41 |
|
Tillykke. Har ikke været til et stævne i weekenden, men skal til et på Lørdag.
Marthine, Lukas og Sutsko xD - The Devil Is At Work Inside My Brain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Tillykke!!  Ja, jeg var også til stævne i Lørdags. Red til 51,7% & 53,9% for tror ikke dommeren kan lide mig. Mine undervisere sagde i hvert fald det gik rigtig godt og jeg var osse selv rigtig tilfreds så 
Kh. Sine! Hende med,- Teckla<3 Team DM<3 Springryttere,- Med Stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Tillykke. Det var da flot. Sizze og jeg var også til stævne og vi vandt en 1. plads i la2 ( vores 2. la2) Jeg skal i weekenden starte c-stævne i herning og d-stævne i Ølgod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Tillykke, det var sørme FLOT! Hvad startede du? Jeg var til stævne sidste weekend, og da gik det over AL forventning. I LA1'en red jeg til 66 %, og blev nr. 4. Havde regnet med omkring 60, da jeg ikke var tilfreds med det. Men det var dommeren åbenbart. I vores første LA2 blev vi også nr. 4 - red til 64 % Jeg havde sagt til mig selv at bare vi fik 55 % var det godt. Inkasserede hele 4 8-taller i det program!
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Rid med stil - Giv et smil 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Sawa |
03-10-2006 16:32 |
|
illykke rigtig flotte procenter! hvad startede du? Jeg har været i strøgårdwen. det gik ikke særliggodt, i lb1 var den maget bange Syntes det var rigtigt godt i la1 men det syntes dommeren ikke, så intet over 60, og ikke et eneste 8tal. ooog en hel del gfrimme foirtaller... :/
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|