|
|
| Blev fynsmester i ponygalop |
|
|
i går gik turen så til odense vædeløbs bane og hvor der blev holdt FM i ponygalop.. jeg havde liza med (fjordhesten) og den har bare ikke været i form på det sidste men så i går blev den ret hurtigt i form.  vi løb 725 hvilket er det korteste jeg har løbet.. men liza løb rethurtigt op til jolly som løb forestvi nåede kun op til hans mave men da hun løb uden for konkurence vandt jeg..  fik en KÆMPE stor roset og et flece ´dakken pokal og blomster.. kæft jeg er stolt a den lille fjordbolle... 
Man kan hvad man vil næsten altid.. Vængets Liza <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wow... |
| Forfatter:  |
Pernille Bak |
| Dato:  |
01-10-2006 22:10 |
|
Tillykke! 
- Pernille - ¤ 100 % dressur rytter! ¤ Cathila <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke ! |
|
|
Tillykke , var det kun for fjordheste ?
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katja.. |
|
|
nej det var for alle pony racer bare ikk fuldblod,, men vandt "kun" for kat 2`er ponyer.. mange tak..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfgfsc |
|
|
der kommer billeder i morgen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor sygt. |
|
|
tænk at en fjordhest kan vinde - 
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| assfffd |
|
|
Rígtig flot tillykke  Den må godt nok være i god form, den fjordbolle så xD
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
NatalieDL |
02-10-2006 19:06 |
|
Sejt.. Tillykke .. -Natalie- starlight<3 vil altid huske dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponygalop |
|
|
 lige et billede..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 54655645 |
Mijn Fylla |
02-10-2006 20:02 |
|
En fra min klasse skulle også starte.. Hanna Sønderholt på freja.. Ved du hvordan det gik med hende? Hun var ikk i skole idag 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MjIn Fylla |
|
|
ej hvor sjovt går du i klasse med hende.. heh hun blev nr 3.. heh kender godt hanna.. heh.. sjovt.. ved ikk helt hvorfor hun ikk var i skole men tror lidt jeg ved det.. heh.. du må hilse hende når du ser hende.. heh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
02-10-2006 20:12 |
|
mefiniro : det var lidt racediskriminerende . stort tillykke d: dejlige fjollebakke 
Mia Svane Jeg vil altid elske dig, min dejlige pony, Faust ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TeamFM |
|
|
mange tak.. heh,,' nummer 3 blev os en fjoller...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
evA med sin Aslan |
02-10-2006 20:19 |
|
Tillykke godt gået !
M.V.H ღ evA med sin Aslan ღ - hvis man ikke passer på sig selv, hvem gør det så ? -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrterter |
HGlarsen |
02-10-2006 20:33 |
|
hvor FLOT, stort tillykke 
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gkjblbij |
|
|
mange tak alle samm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| GHJGJKH |
|
|
TILLYKKE min hest har os løbet ponygalop
Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 catrine det er miq jeg er 12 år zasha ox er min hest hun er 17 år hehe jah og vi elskr hinanden alt for meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Lisa sagde at hun vandt?  Men TILLYKKE!
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
02-10-2006 22:19 |
|
Jammen fjordheste kan skam godt  .
Mange Hilsner . Ann-Sofie - nu uden hest [Aldrig spore, aldrig pisk, aldrig bid, aldrig saddel - Det er et heste liv]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
tillykke med det! Det var da super flot!
Eh, kan ikke lige se det slemme i det Mefeniro skriver - Fjordheste er IKKE lavet til at løbe stærkt, så det er da super sejt at de kan vinde alligevel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
maeh - nej det kan godt være de ikke er lavet til det, men det pøds de da heller ikke være for at kunne starte et løb. og selvom de ikke er lavet til det er der faktisk en del fjordheste der kan løbe skide stærkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cikorie |
|
|
ja lisa vandt også,, men det var for kat mini.. og jeg vandt for 2érne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 121233233 |
|
|
Flot klaret, tillykke! 
Trinity My passion, my dream, my future
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeey |
Laura-Power-xD |
03-10-2006 19:35 |
|
Heey Lena Ved ikke helt om jeg fik sagt tillykke, hvis ikke så et stort TILLYKKE. hehe . Og til jer andre; VAr også med. Blev så nr. 2 . Knus laura Med Speedy
Laura Kuntz & Igor's Silver Speedy Stor forbruger af ARTO ♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heyy LAURA |
|
|
øhm ved det ikk helt.. heh tillykke selv eller hvad det lige hedder... det var ærgeligt med din sadel.. tror seriøst du havde vundethvis det ikk var.. havde du os fortjent.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med hende |
|
|
Hvad med hende som kom først over mål?? Hvad fik hun?? Jeg ved godt hun løb uden for konkurrence i forhold til Fynsmesterskabet, men hun vandt jo stadig løbet og burde vel egentlig have fået 1. præmie rosetten... Mange gange tillykke
Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince over ALT på jorden!! VSR´s hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Lena |
maglegaard |
04-10-2006 17:00 |
|
TE´LØK med 1. pladsen ... Jeg vil nu ikke give dig ret...den der vandt var den der havde fortjent det mest (...efter Hanna selvfølgelig hahaha)  Ej, spøg til side...synes det var synd og skam at du ikke kom til at ride Derby på Klampenborg den 16/9, du kunne måske have hevet en sejrer hjem til Fynsland  Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
|
|
Mange gange tillykke.. Er der nogen af jer i de kredse der kender en pige med en hvid 2'er pony..? Hun er vist rimelig god.. Hun blev så vidt jeg ved udtaget til DM, men kunne ikke deltage.. Nogen af jer der kender hende? Hun kommer fra Odense..
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* Linse sælges - kig præsentation Sensommerjagt d. 24. september
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej pia |
|
|
heh tak.. ja er jeg da lidt ked a men det går.. vi prøver bare en anden gang.. det kunne have været klidt sjovt men tror den var død efter de 1000 m.. heh Kristina ved du hvad hun hedder...? øhm hedder hendes pony prins...?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FLOT::: |
|
|
Tillykke. Super flot. Din fjordbolle er herre sød. Dens hoved er herre nuttet.
S o f i e :D Glæder mig! E C C H O du kunne huske mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummeum.. |
|
|
Hej igen.. Nej, tror nok det er en hoppe..?
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* Linse sælges - kig præsentation Sensommerjagt d. 24. september
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha. Dyt dyt |
Laura-Power-xD |
05-10-2006 07:53 |
|
' ej, tror faktiks ikke at jheg havde vundet  Liza løb fandme stærk  Men det var vildt synd at du ikke kome med på Klambenborg .
Laura Kuntz & Igor's Silver Speedy Stor forbruger af ARTO ♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bkgbjlcf |
|
|
sofie.. tak.. ja den er ved at blive en vinter bamse. Kristina nej så tror jeg ikke lige umildt bart at jeg ved hvem det er.. laura heh ja den tog sig samm.. ja er fandme os sur over det.. vfille fandme gerne have vært med.. men sys det var vildt synd for camilla...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| racediskriminerende? |
|
|
TeamFM, Patricia Jørgensen; Jeg mener det absolut IKKE racediskriminerende, men er positvt overrasket over hvor alsidig fjordheste racen kan være. Som Maeh siger, er en fjordhest absolut ikke bygget til at løbe stærkt, den er bygget til at være stærk, trække tunge ting, og have et roligt og stabilt gemyt, for at kunne klare sig i bjergene, men den er ikke bygget til at fræse rundt på marker, enge etc. Eksemplevis er en arber bygget til at løbe stærkt. Den blev "opfundet" i Arabien, og her var det nødvendigt at være ekstrem hurtig og uudholdende for at kunne løbe mange mange kilometer hver dag, for at finde vand og føde. Derfor synes jeg det er rigtig flot klaret af en race, der normalt ikke løber stærkt, eller i hvert fald ikke er bygget til det.
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke racediskriminerende |
HGlarsen |
05-10-2006 14:08 |
|
Jeg er da også overrasket over at en fjoller kan vinde - det er da ikke racediskriminerende. Det er jo ikke så tit man ser sådan nogle hurtige gule basser  Derfor er det jo bare ekstra fedt at den slår alle araberne 
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis I ikke ... |
maglegaard |
05-10-2006 14:26 |
|
har set det på trav, galop og kørsel..så kan I se tekst og billeder af FM på: www.stutteri-kila.dk Da ponygalop hjemmesiden hænger lidt i bremsen med at få lagt nyt på siden med referat og billeder fra løbet, så er det jo godt vi har Jytte fra stutteri Kila  Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bvnvnbvnnbv |
|
|
Super flot ! 
Navnet : Safia<3 Ponyen : Domenique<3 Den bedste Veninde : Katja<3 Den bedste : Johnny Depp<3 Hende jeg elsker : Emmie<3 Hesten : Zaragoza<3Domenique <3 Team KS <3 Måske snart ejer af endnu en springpony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billederne.. |
|
|
Kiggede lige billederne igennem. Ingen tvivl om det var flot klaret af nr. 1.. Men ALT respekt til nr. 2 Det er godt nok flot klaret når man ser hvordan det går for sig på billederne !! Sindssygt flot du blev siddende, Laura! Synes godt nok også det er imponerende at hende der red udenfor konkurrence også red på en fjordhest, og at nr. 3 også gjorde:) Wauw. Nr 3 er det ikke Little Golden Freja?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Kristina |
maglegaard |
05-10-2006 16:37 |
|
Jøp det er den lille gyldne Freja og hun gjorde det sgu godt. Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej pia.. |
|
|
Har I købt hende eller hvordan? Det er da ikke Hanna der plejer at ride hende er det? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
ja det sikkert rigtig nok, men i mine ører lød det bare meget snobbet/nedladende agtigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kristina |
|
|
svare lige for pia.. håber det er okay.. men det er stadig anne som ejer den og som stårn for ponygalopen og det var et virkeligt godt stykke arbejde hun har lagt i det  det skal hun have ros for. men nej hanna rider bare fraja til ponygalop.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Lena |
maglegaard |
06-10-2006 07:43 |
|
...fordi du liiige kunne svare mens jeg var fraværende. dejligt. Og ja det er stadig Annes Freja og det vil det altid være, de 2 hænge sammen i tykt og tyndt  Hanna trådte til da den tidligere galoprytter ikke havde lyst til at ride løb mere, så det nåede kun at blive til 1 træningsløb for Hanna og Freja inden FM. Inden banen fryser til skal Hanna ud og teste en ny kat. 1 "galop-pony" og så må vi se hvordan det går. Så Lena hvis du har lyst og må låne Liza kunne du jo komme ud på banen den dag.  Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hei pia |
|
|
ja det vil jeg gerne.. tror godt jeg kan låne liza.. spørge hende lige her en af dagene... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super! |
maglegaard |
06-10-2006 08:52 |
|
...Hanna får den muligvis på ferie i hele efterårsferien og der tror jeg heller ikke der sker så frygtelig meget på banen..så hvis det er kan du jo høre Christina om du evt. kan låne Liza med på banen lørdag den 14. nov. eller en dag i løbet af ferien...den 21. nov. kan vi ikke da vi suser til Århus og skal se Nicolaj og de andre galopper ride løb.  Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia |
maglegaard |
06-10-2006 09:09 |
|
Inden jeg oplevede Anne Forsbergs søde Freja og kort efter ponygalop havde jeg den klare opfattelse af at en fjordhest eller "Nordbakker" var en lavbenet og fed arbejdshest der hørte til i marken foran en plov  Den opfattelse er dog blevet gjort helt til skamme da jeg lyn hurtig blev klar over at den gyldne ganger faktisk KAN bruges til mange forskellige ting ...dressur, spring og sørme også ponygalop...og sikkert mange andre disipliner. Så for de gule hypper...  Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den 14 nov..? |
|
|
mener du ikke den 14 okt..? øhm jeg kan heller ikke den 21 - 22 da jeg akal til stævne på holmruphuse. den 18 kan jeg haeller ikk det er bedst om mandagen.. heh hvis det kan passe jer...?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
maglegaard |
06-10-2006 15:00 |
|
ja ser du ...nu er jeg jo laaangt fremme i vores planer ..men ja! mente selvfølgelig den 14. okt.  Tror godt vi kan mandag i ferien, men melder lige tilbage til dig  Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tlk!§!!! |
sissel |
06-10-2006 15:25 |
|
jamen tillykke med det! forstår godt at du er stolt, tror jeg alle ville være i sådan en situation..  har du evt. nogle billeder af løbet ? syntes da at det ville være spændene hvis der også kom billeder af det her på siden!!
Sissel
- Fuldblods & Araber Rytter For Evigt! "en god hesteejer høre en hest tale. men en dårlig hesteejer høre knap nok sin hest skrige!"
[Shaggy] [Futura] [Degina] (designet af rollo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheehe |
|
|
Den hest, jeg har redet hurtigst på, var en god gammeldavs tyrolerhaflinger. De tungere racer kan ofte overraske, og din ser da også vældig sporty ud  Stort tillykke 
GURAMIEN Good to be special JEG SØGER PART PÅ EN LILLE HEST OMKRING HELSINGE I NORDSJÆLLAND SKRIV!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sissel |
|
|
nej desværre... har jeg ikke.. men tak.. Guramien ja de tunge racer kan os... liza følger med en blanding med nogt fuldblod i.. sys det sygt.. :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
|
|
Jeg bliver ved med at skrive  Så bare lige du skrev du skulle til holmdrup huse? Er det et fjordheste-stævne eller ligesom sidste år hvor det var et alm. klubstævne? Hvis det sidste er tilfældet så kunne det da være man skulle kigge forbi Det er sgu en fin klub..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kristina |
|
|
det er et klubstævne... det bare i orden.. heh  ja det er dé er altid venlige.. bortset fra at der var såen et par piger som kaldet mig den dumme på den brune for de jeg havde vundet klassen og deres veninde havde vist redet den der klass.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|