|
|
| Hvilke JHNér ville du gerne møde irl? |
|
|
Hej Ja, overskriften siger det hele:
Hvilke JHNér ville du gerne møde irl? Og hvorfor?
Juzze en hest er ikke en hest men en pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Rozita & Hennie |
| Dato:  |
01-10-2006 20:13 |
|
Fjordbollen <3 - fordi hun er en skath team toss - super sød :b team FM - sød, flink og min drakula<-staves ? tvilling louise&dilli - super sød (:
Hennie & Rozita ta chancen det gjorde jeg og det er jeg glad for
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar ;D |
|
|
Nimbleguy - fordi hun er min søster  Linse - fordi hun er enormt morsom og rar ^_^ heldige mig, har mødt dem begge, flere gange XD
Louise Ninna Sandner Kommende Danmarks mester.. ..mangler bare en hest XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nmvmmvm |
JuliaF |
01-10-2006 20:17 |
|
min far <333
you are: my eyes to see my heart to beat my air to breath i love you. v
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Latoya knows best |
Latoya |
01-10-2006 20:17 |
|
Tror ikke jeg har lyst til at møde nogen herinde fra.. Grundet - ? Jeg ved det ikke, har bare ikke lyst til at møde nogen herinde fra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
|
|
Hvilke JHNér ville du gerne møde irl? - Tiss og Fjordbollen  Og hvorfor? - Fordi de er søde i hovedet 
Hilsen Camilla - Du er sød i hovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem jeg gerne ville møde |
|
|
hmm..*tænke tænke* TeamFM: Super sød og har bare altid godt kunne li' hende Milan: Fordi hun skal hakkes på  Karoo: Virker meget sød, har ejet Ferskens søster og klaphatten, ham ville jeg da også gerne klappe  *æblet*: Virker rigtig sød Chaos: Ved jeg ikke. Ville jeg bare gerne Katja(nicklas): - Som ligepludselig blev ekstra interresant da hendes gamle pony kom ned til min moster Der er sikkert mange flere men bare ikke nogen jeg husker ligenu
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aksdælkd |
|
|
Hennie Rollo Kristian Camilla TeamFM Æblet Natasha x)
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk. Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mødes med IRL |
|
|
Fjordbollen som ikke vil møde mig x) Karen(isabella) Josse med mire Simi og og.. æhm.. tror ikk flere ?
Whatever  + Bam margera & HIM +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Lige så meget hvem jeg SKAL møde  Theis Line Larsen Natacha - Og jeg glæder mig! 
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Agent007 - nååeh nej - har jeg jo allerede  Og så Pernille med Curly - hun er bare altid sød og hjælpsom .
Sofie og Epirus <3 nutid , datid , os for altid ! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yoyoyo½ |
Molle |
01-10-2006 21:14 |
|
Jeg vil smadder gerne møde : Vildrose - Fordi hun er så løg agtig , hahahahaha , har ikk i detaljer, vel jyli . Juzze - Fordi hun er herlig <3 Og så gir' hun poloér Og nej jeg har slet ikke mødt dem før ! 
,, Molle Bolle '' Med Huginn Fra Drøsselbjerg & Hrefna fra Bjóla-Hjortholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
hmm .. æblet & louise&dilli fordi de lyder som nogle utrolige søde piger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
01-10-2006 21:22 |
|
jeg trykker ind på det her indlæg, og tænker "ingen gider møde mig" og så vil fjordbollen, henni og fersken gerne . wuhiii d: jeg vil gerne møde Team Toss - Fordi hun er sød og dejlig Fjordbollen<3 - Fordi hun er meget sød Henni - Fordi vi er draculavenner og begge har store øjne Fersken - Fordi hun gerne vil møde mig og hun siger nogle søde ting (: Find Nemon - Har altid godt kunnet lide hende xD
Mia Svane Jeg vil altid elske dig, min dejlige pony, Faust ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nåe jo, så syntes jeg faktisk også at Fersken lyder som en sød og fornuftig pige, så det kunne da også være hyggeligt at møde hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa.. |
|
|
Æh ja. Det ved jeg faktisk ikke rigtig. Kunne godt tænke mig og møde TeamFM Grunden: Fordi jaeh æh. Jeg allerede har skrevet en del med hende? eller? xD
Kamilla Elisabeth my chemical romance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Alle! - Såre simpelt. Generelt synes jeg det er sjovt at se folk man "kender" via nettet, er de også sådan som de er online når det foregår IRL og så er det sjovt at få sat ansigt på folk. Folk jeg gerne ville møde fordi de lyder spændende, - Tascha Og hende mødte jeg i lørdags! Ellers, alle  - Så håber vi ses til H&R  Skal vi nævne dem vi helst vil undgå, så sværger jeg at jeg flygter fra Marie og Sissel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
01-10-2006 22:20 |
|
Skal møde Duke, Line Søs Larsen (Muahahaha!) og Natacha igen her i efterårsferien... Det glæder jeg mig til xD Vil da heller ikke have det fjerneste imod at møde Camilla & Fenja igen Selvom vi var sammen i dag xD Ville også gerne møde Sandra (Beauty Star) igen... Ellers er der vist ingen... Og jeg har faktisk allerede mødt alle dem, jeg sådan rigtig rigtig gerne vil møde  Men selvfølgelig, stort set alle herindefra kunne være sjove at møde engang 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sss |
Sawa |
02-10-2006 13:13 |
|
som de fleste andre, fjordbollen 
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
Pirat-Lunde<3 |
02-10-2006 16:16 |
|
Vrrrææææææl! Ingen vil møde mig (eller tør i bare ikk ) Hehe  Hmm, har møde louiseogdilli, så hende skriver jeg ikk ellers ville jeg gerne møde: 002-pirat ellers er der faktis ikk flere 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søde knolde.. |
Muzze |
02-10-2006 16:19 |
|
Dem alle.. Jer alle...  For i virker søde...
☺☻Louise☻☺ Det gør Ikke noget at være en taber - bare man er god til det... ♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
02-10-2006 17:23 |
|
lunde : jeg møder dig tit 
Mia Svane Jeg vil altid elske dig, min dejlige pony, Faust ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dælaksdælaksd |
|
|
Jeg glemte Whatever og SAWA  Rollo: Du får ikke lov til at flygte Jeg kommer nemlig til HoR  Og hvor er der mange der gerne vil møde mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
nr 1 helt klart Pirat-lunde  og ja stort set alle jer andre også 
| MvH Lulu | Ægte Pirater Rider Ægte Perler !! ღ Perle de Phantomic ღ
» Sagde °°2-Pirat » Og skred igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsgsdg |
|
|
Uhm. Kender ikke rigtig nogle, såeh.  JHN er desværre den slags site hvor det kun er dem der er "in" som er.. ja, "in".
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ville gerne |
|
|
ville gerne møde cikorie... ved ikk helt hvorfor.. også stort set alle jer andre...
Man kan hvad man vil næsten altid.. Vængets Liza <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.. |
|
|
tror gern jeg ville møde: H.GLarsen.. fordi jeg som regel er enig i hende i det meste og ville være vildt spændende at se hende "arbejde" irl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
02-10-2006 20:14 |
|
Ville gerne møde Theis og Duke igen xD Også Bønne står på favorit listen, hende skal jeg dog snart se igen Også Olaa snart igen <3 Så vil jeg gerne møde Kode123, jungle og.. Kan ikke lige komme på flere nu, men det kommer nok ? 
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil! Stolt pony ejer (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxvxvx |
Vildrose |
02-10-2006 20:22 |
|
hahahah Molle ingen detaljer nej xD jeg ville gerne møøøde Juzze, fordi hun lyder som en smadder sød pige som jeg tror godt kan lide poloer også tror jeg bare hun griner meget Molle, fordi hun lyder som en med syg humor, perverse jokes og lidt, you know.. også lyder hun bare smadder sød  Cocktail, fordi hun er sød også er hun lige til blå  Keah (Gabriel), vi skrev sammne engang på arto, lyder rigtig sød! Julie xxx, dukkefjæs : D Team Toss, vi skulle have mødtes men så aflystes det  Patricia J, fordi hun ikke vil møde mig  mange flere sikkert. men nu er jeg ikke så god til at huske, så UNDSKYLD
..Vildrose
Love is the slowest form of suicide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil |
|
|
gerne møde jer alle til hest og rytter.. men ellers så står fjordbollen og natasssha øverst på listen
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ville gerne møde alle - selv om alle ik vil møde mig (vist ingen faktsik???:P) Keah (& Gabriel): Hva mener du med det ? Sådan sys jeg da ik det er på JHN?? Altså det er da ik sån at der er nogle personer der er mere "in" end andre... Hmmm.. Når du ka jo self. ha din mening, hvis det er din opfattelse -jamen så er det jo sån Huhu Altså det er ik ondt ment, er bare sån lidt.. forundret ? d; 
Sisse Jeg lider af fjordboller <3 d; <3 'Elsker Musse q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgshdgkjsbgd |
Nanna (Sebastian) |
03-10-2006 18:28 |
|
vickie85d:o) fordi hun er bare ja  stinky fordi vi har en fælles mega interesse (kan man sige det?) for kamel lis, vi kunne nok godt dele 1 ton hvis det skulle være ahahhahaha Karen (Isabella) fordi hun virker til at være en sjov, sød og spændende person Patricia Jørgensen fordi hun virker som en der er totalt nede på jorden og er svær at gøre sur Latoya fordi jeg tror hun er totalt cool 
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristian |
|
|
Nu er det 110% sikkert jeg kommer til Hest og Rytter 8D Jeg har nemmerlig fået billetter på første række til gallashowet, og når man skal til gallashow, skal man også ind på messen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsfsgdgsg |
|
|
Fjordbollen : Så skal du endelig få snakket med din elskede kristian 
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tiss zzz |
|
|
Øh? x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
*Marianne* |
03-10-2006 19:14 |
|
Vil gerne møde Fjordbollen xD Hvorfor ? - Ehh det vil jeg bare xD
•° Kh. Marianne °• Med den totalt skøre humor. Med eller uden * vel lige meget ? Hende med de 2 a'er og 2 n'er ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aælsdædk |
|
|
Marianne: fordi at jeg har en spasser til hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . . |
*Marianne* |
03-10-2006 19:37 |
|
Fjordbollen : Det kan vi da godt sige 
•° Kh. Marianne °• Med den totalt skøre humor. Med eller uden * vel lige meget ? Hende med de 2 a'er og 2 n'er ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ajlkjsad |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yeah... |
|
|
Theis, Duke, og selvfølgelig Søster Line Larsen Ahahahah! (P.S. Skal lige have på plads, om I farver hår om søndagen. Fordi så vil jeg nemlig forberede en lille overraskelse til jer xD). Og jeg vil da også godt se dig igen, herr. Kristian Vi svinger jo som pot og pande, som de to teletubbies vi er. 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Faktisk .. alle ... også er der jo et par stykker jeg har mødt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Æblet - Hun er en rigtig, rigtig åh utrolig dejlig pige. Glad, flink, dygtig - fornuftig! Klog og hun er bare noget af det sødeste, vil så gerne møde verdens sødeste og pæneste æble.  Sandra, Beautystar.. - Igen, igen! Hun er bare såå sød!  Kristina med Linse - Kristina er bare en rigtig sød pige, men den charmereste hest jeg nogensinde har set! Vil så gerne møde hende! H.G Larsen - Fornuftig og aldeles sød, flink, klog pige! Dygtig rytter, dejlige heste. Man kunne lære en del af at se hende arbejde. 
Line uden Nikita
You're here in my heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| line uden nikita |
HGlarsen |
03-10-2006 20:53 |
|
wow, tusind tak for de pæne ord 
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
stellalove |
03-10-2006 20:58 |
|
jeg vil gerne møde tissøl, er nemlig sikker på, at jeg nok skal nå at grine mere end jeg plejer, hvis jeg er sammen med hende  (har nemlig hørt hende synge goodbye my lover, og det var seriøst humor, så tror det vil være humor at møde hende)
Hilsen de to tosser Vi er skabt til at være klodsede  ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
03-10-2006 21:09 |
|
Uf, jer alle sammen i herning  HG æblo Sandra Katja Fjordbolle Maria Tiss sissel Hennie Line (nikita) Hmm og Duke Natacha Kristina G Q bla bla bla Med Linse MonicaP
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjfgjjgfsfjg |
|
|
Patricia Jørgensen: Jeg glemte dig og det er ikke fordi du har skrevet det andet der. Men ilm. og vil også gerne møde dig. Har altid godt kunnet li' dig.. HGLarsen Ville jeg også rigtig gerne møde: Dygtig, virker rigtig sød og har ofte samme mening
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kode123 |
|
|
Fjordbolle Maria? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrit* |
|
|
Uha. Jeg SKAL jo møde Theis, duke, og NataSsssha i eterårserien. GLÆDER mig  Ellers kunne det da være sjovt at møde de fleste - og sikkert hyggeligt 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
|
|
Line (nikita) - fordi hun virker som om hun er en kanon sød og intelligent pige som elsker min hest Og det er jo en super blanding Udover det så er hun jo sindssygt køn. Simse - Orh min lille Simse-pige Hun er min buddy så selvfølgelig vil jeg møde hende.. Stinky - Ja, hende vil jeg stadig gerne møde:) Kode123 - Skide sød pige der rider pænt og lyder fornuftig. og Patricia Jørgensen - Enormt fornuftig med gode meninger. Dont ask why, men jeg tror vi ville komme godt ud af det sammen  Kunne også godt tænke mig at møde enormt uheldige Beritt 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* Linse sælges - kig præsentation Sensommerjagt d. 24. september
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Julle kinky pinky halløj, Kristina G Outzen, Vildrose, Beritt, Nanna(Sebastian)
Sabrina med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Sisse&Røde ville jeg gerne møde.
Sandra & Tímon Dance like a monkey!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ALLE... |
|
|
Jeg er jo ny herinde så kender ikke så mange herinde.  Men jeg kunne godt tænke mig at møde alle. 
S o f i e :D Glæder mig! E C C H O du kunne huske mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dwhgvbilk |
|
|
HG Æblet Josse med Miré Simi Fersken Sisse&Røde (er det ikke dét hun hedder?) Stald Egeskov Patricia Jørgensen Kode123 vickie85d:o) Karen (Isabella) Latoya Fjordbollen Kristina G. Outzen (staves??) med Linse Puha, jeg får travlt... 
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|