|
|
| Min pony er "anderledes":P |
| Forfatter:  |
Malle <3 |
| Dato:  |
30-09-2006 23:24 |
|
Hej JHN'er! Ja, jeg synes altså ikke, Malle ligner alle andre fjordponyer  Han er lidt tyndere bygget, og så har han heller ikke det der "fjordhesteudtryk". Han har nærmest bare faverne(den der beigeagtige farve med ålen nedad ryggen)  Her er lige lidt billeder af ponyen:   Hvad synes I, JHÆnder?
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 <3<3<3Fjordponyen<3<3<3 Even when we are apart you are in my heart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Næh, den ligner godt nok ikke helt, ihvertfald i farven , me lidt svært at se bygning osv ud fra billederne...
"Nadia og springponyen Silver sock" Nu også med Penny Lane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
naha |
30-09-2006 23:40 |
|
hvis jeg ska være ærlig syntes jeg han ligner ret meget en fjordhest
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må give... |
~oO-Stormont-Oo~ |
01-10-2006 00:18 |
|
Må altså give Naha ret... Syntes også han ligner en nordbagge meget?
!Camilla! Hende med super hesten! HUSK! Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet! Mit Motte går altid igen! ©- Rob Schnieder, og Freddie prinze jr -© © ~Love horses 4-ever~©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Må da være ærlig og sige at han da ligner en typisk fjordhewt, og syntes da slet ikke han er tyndere end normalt. Vil næsten sige tvært imod.
Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig ... |
|
|
Må give de andre ret, kan ikke se at noget skulle være anderledes ved ham. Desværre...
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hdsifhsujgvf |
|
|
Han ligner min nye pony, og når det jo er en fjordhest, er jeg altså os helt sikker på at din ligner en fjordhest..;P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjxfjxfgjgfj |
|
|
Jeg ville aldrig være i tvivl om at det var en fjordbolle.. Han har det samme udtryk og der findes efterhånden rigtig mange smarte fjordheste - typer 
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12312313 |
|
|
Enig med naha - den ligner en typisk fjorhest.
Trinity My passion, my dream, my future
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
|
|
Flot hest  Men jeg tror han er blandet med noget andet, da fjordheste ikke er så mørke 
Hilsen Camilla - Du er sød i hovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghbf12½a |
mallepigen |
01-10-2006 16:04 |
|
Jeg synes ogs den ligner en fjordhest, bare en "sporty" type !  Kender nogen der ligner endnu mindre.. Hehe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghbf12½a |
mallepigen |
01-10-2006 16:04 |
|
Jeg synes ogs den ligner en fjordhest, bare en "sporty" type !  Kender nogen der ligner endnu mindre.. Hehe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo... |
|
|
Hej, Jeg synes altså han ligner en fjordhest i bygningen, der er jo også forskellige typer, tynde og tykke, forskellige farver, men det kan godt være at han lidt langt tilbage i satmtavlen ikke er helt ren, men lige pt. vil jeg nok sige at han er fjordhest ..
Stutteri Rannerupgaard med; Nelly, Jenny, Shiva og Sigyn<33 ,-nu også med Vanessa  Velour <'33 ,-du vil altid have en meget stor plads i mit hjerte !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ville oss mene at han ligner en fjordbolle ? Måske lidt mørkere, men som "velour-og-mig" siger så ka det jo være fordi han langt tilbage i stamtavlen, ik er 100% ren. Men ligner nu nok en nordbagge sys jeg - rider selv nordbagge og den enesre lille ting er at han er lidt mørkere, bygningen ligner nu nok og pels osv. 
Sisse Jeg lider af fjordboller <3 d; <3 'Elsker Musse q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Guldfisken |
01-10-2006 18:49 |
|
Synes den er meget kraftig! Den kan sagtens have den farve og stadig være ren.
Det sagde en fjordheste kender 
. . . Guldfisken ♡ ♡ Elsker MIN Mulloh ♡ Elsker jer fra Bakkegaard uge 29! ?? Snakmundene på de flyvende søstre !?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa? |
|
|
Er enig med mange af de andre, det er en typisk fjordhest. Og efter min mening er den ikk så sporty ( Foratå mig ret ) Har selv 11 fjordheste det hjemme, så kender ret meget til både faven og bygningen. Her er min og mig <3  men den ser vildt sød ud (: knuss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samme mening som alle andre.. |
|
|
Han ligner en typisk fjordhest - og det med farven, så findes der rigtig mange farver til fjordhesten. Læs evt. under hesteracer herinde, også fjordhest dér står det bl.a  Og hans udtryk minder også meget om en fjordhest .. Men ingen er ens, men hans udseende er altså intet specielt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Guldfisken: Jaja self. ka den da det, det var bare et eksempel hvis hun nu ik sys den var en "normal " fjordhest.. Huhu (Altså det var self. ik ondt ment;)
Sisse Jeg lider af fjordboller <3 d; <3 'Elsker Musse q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
Malle <3 |
01-10-2006 19:57 |
|
Hehe, tror bare han er en "anderledes" bygget fjordpony... Kom lige til at slette det nederste billede, men her er lige et par nyere billeder:  
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 <3<3<3Fjordponyen<3<3<3 Even when we are apart you are in my heart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| abc... |
Malle <3 |
01-10-2006 20:11 |
|
Hehe, tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej |
¤ Bella ¤ |
01-10-2006 20:53 |
|
syntes den ligner en normal fjordhest ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske er jeg helt |
|
|
på tværs - men synes nu absolut ikke at han - på det billede - virker mere spinkel end en fjordhest. Jeg synes min egen Nord, er noget mere elegant at se på(endda i sommertyk udgave)   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøL¨år+ |
|
|
Giver Nanna ret - Nord er lidt mere sporty at se på. Vil sige tvært imod - din er ikke spinkel, i hvert fald ikke på dit billede. Så, jo, han er typisk fjordhest. 
- Sasma med Dildahlgård's Kira T. Cruise klubben Vickie, Few & Sasma (han er fuldt udbooket! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|