|
|
| klipper i jeres heste? |
|
|
godaften jeg kom til og tænke på om i klipper jeres heste 1)klipper i manen 2)klipper i halen 3) boby klipper i den gør ikk noget af det selv... hehe håber i ville bruge lidt tid
Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 catrine det er miq jeg er 12 år zasha ox er min hest hun er 17 år hehe jah og vi elskr hinanden alt for meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
1)klipper i manen Nej. River den. 2)klipper i halen Ja. Ellers blir den jo allt for lang. 3) boby klipper i den Nej.
Kh. Sine! Hende med,- Teckla<3 Team DM<3 Springryttere,- Med Stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
26-09-2006 19:28 |
|
jeg har ingen hest, men hvis jeg havde ville jeg kun klippe halen 
..Vildrose
Love is the slowest form of suicide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar + billeder |
|
|
1)klipper i manen Ja det gør skam  2)klipper i halen Ja, men kun så den går lige over jorden. 3) boby klipper i den Jeg ved ik endnu om Nord bliver klippet i år. Men ja - sidste år var han: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferskens klipning |
|
|
1)klipper i manen - Nej den river jeg, synes til de fleste heste at det ser dumt ud når de er blevet klippet i man/pandelok 2)klipper i halen - Ja, det gør jeg. 3) boby klipper i den - Forstår ikke hvad du mener med Boby? Mener du om vi klipper dem på kroppen? - For ja, så gør jeg. Min pony går stadig på døgnfold, dog med dækken og når de kommer ind i stalden og bare står der lidt, sveder de rigtig rigtig meget. Så hun skal klippes når de kommmer ind og beholder det dækken hun går med nu og senere på året klipper vi hende igen og så får hun et tykt vinterdækken på.
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Man og hale bliver klippet når det er påtrængt  Kroppen... Tja, hvis han til vinter slet ikke kan rides og må gå med dækken, så ja. For han er noget af en nullermand 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
Klipper alt 
louise<3 mumlende blondine grovbolle diller xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
26-09-2006 20:07 |
|
Klipper både man og hale Men guud hendes man er grim når den er klippet  Hun skal klippes for første gang på kroppen i år.
- Sandra & Beauty Star Nu snart med Amazing Melody <3 Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig-og-Chamai |
26-09-2006 20:28 |
|
1)klipper i manen - Nej, rykker den 2)klipper i halen - Ja. 3) boby klipper i den - Nej, behøver den ikke..
- Sig & Chamai ♥ ♠ Små hjerner store fornøjelser ♠
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
|
|
1)klipper i manen På Ceres ja (fjordhest) og Gritt nej der bliver den rykket 2)klipper i halen Ja 3) boby klipper i den Nej xD eller måske
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| igsjhykfj |
|
|
Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 catrine det er miq jeg er 12 år zasha ox er min hest hun er 17 år hehe jah og vi elskr hinanden alt for meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
|
|
Jeg klipper manen på Fenja og Ismo da de er fjordheste Nogle klipper jeg deres haler, men jeg syntes ikke totlat lige haler er pænt xD Kroppen klipper jeg aldrig!
Hilsen Camilla - Du er sød i hovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
Malle <3 |
26-09-2006 21:10 |
|
1)klipper i manen -Ja, det er en fjordpony  2)klipper i halen -Ja, når den bliver for lang 3) boby klipper i den -Nej, det tror jeg ikke jeg kunne finde på. Kun hvis det hjalp hesten. Kendte f.eks. en pony der blev klippet fordi han svedte utrolig meget.
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 <3<3<3Fjordponyen<3<3<3 Even when we are apart you are in my heart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lol!... |
Theis |
26-09-2006 21:27 |
|
Jeg fik først læst overskriften som "Klipper I i hesten" Lol, et blodigt billede jeg fik der  Men jeg klipper manen på Theis, og halen bliver studset på dem begge, hvis den bliver for lang. Hvilket den sjældent gør. Kroppen bliver ikke klippet.
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Jeg klipper ikke manen, den bliver skåret. Hvis jeg rev den ville der nemlig ikke rigtig være noget man tilbage, den er nemlig hammer tynd.. Klipper halen, så man ser pæn ud, både spidser, men også i siden oppe ved haleroden, fra toppen af halen og ca. 10-15 cm. ned, eller sådan noget. Klipper ikke hans krop, da han stort set ikke sætter vinter pels, derfor får han dækken på.
Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
1)klipper i manen nej, det må man ikke på islændere - i hvert fald ikke hvis man har tænkt sig at starte konkurrencer 2)klipper i halen ja, hvis den rør jorden 3) boby klipper i den den får tæppeklip, ellers sveder den så meget, at den ikke er til at ride seriøst på
Sandra & Tímon Dance like a monkey!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehjfd |
|
|
1)klipper i manen Klippet ellet revet, det er æodt forskelligt. 2)klipper i halen Ja da 3) boby klipper i den Jep, over alt (: hele kroppen, ben og hoved.
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lol, Sandra... |
|
|
Ja, kan godt huske Beauty's skæve man Haha!
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klipper hesten |
Krab_anna |
27-09-2006 11:27 |
|
1)klipper i manen? Ja Ofelia har strit-man for tiden, så jeg klipper den. Ellers plejer jeg at rykke den!  2)klipper i halen? Ja det gør jeg, ellers bliver den bare lang og sjusket! 3)body klipper i den? Ja Ofelia sveder meget om vinteren, så hun bliver klippet omkring November månede!
Anna Krab & Ofelia Garbo -Forvendt aldrig mere af folk, end de forvendter af dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iii |
Sawa |
27-09-2006 14:20 |
|
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaalal |
Pirat-Lunde<3 |
27-09-2006 15:26 |
|
klipper alt 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. (: |
|
|
1)klipper i manen Lige nu har hun strit man fordi den anden var så grim da den var så slidt, eller plejer jeg er rykke den. Ved nougat rykker jeg den. 2)klipper i halen Ja men kun så den hænger lige overjorderen 3) boby klipper i den Musse: Nej, hun får slet ikke noget vinter pels så hun går med dækken under alle omstændigheder. Nougat: Nej hun bliver aldrig brugt så det ville være dumt at klippe hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Klipper ALT heh... Sascha ska klippes for første gang på kroppen i år pga. hun sveder enormt meget under træning... sååå..  Manen er meget lang så den bliver kun klippet i spidserne en gang i mellem så den holder sig kraftig  Halen bliver klippet + ører, hovskæg, pandelok (spidser så den ser pæn ud) sååå... hun blir klippet over alt.. hehe...
Team Bine nu også med: Pamelius H UNG FJORDVALLAK SÆLGES. 3 ÅR. TILREDET/INDSPRUNGET. KONTAKT FOR MERE INFO!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 Teqn |
Mini-Hulehøj |
27-09-2006 21:30 |
|
1)klipper i manen Ja. 2)klipper i halen Ja. 3) boby klipper i den Ja.
♥Zelina Hulehøj♥ med - Toxic Daisy♥Pascal♥Sheik♥Nitter♥Cirkeline♥ ( B og A pony i spring sælges, Pascal og Toxic Daisy) Er desværre for gammel! hjemmesiden;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
man: nej hala: ja Krop: ja bliver gjort fredag... surprise er selvfølgelig allerede igang med st ligge isbjørne pelsen...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanna... |
|
|
Klipper I Manen; Ja Strit Man. Klipper i Halen; Hmm,Kun Hvis den er for lang eller Måske trenger til det.. Body Klipper i den ? Ja Benjamin Bliver Klippet..Fordi, Han Sveder rigtig Hurtigt Og hans Pels Bliver MEGA Lang Så Bliver klippet og Før dækken på.. Nanna & Fersken ; Catrine Kom Til At Skrive Boby Klipper i Jeres Heste Men Hun Mente Body(Krop.) Klipper i jeres Heste.. Derfor du ikke forstår det..
-Mie. <´3Benjamin Og Dakoda <´3
Doline <´3 Team OxNf!<´33!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej slet ikke |
sissel |
28-09-2006 17:12 |
|
hos os har vi et princip: vi klipper kun halen, vi lader pels og man vokse som det vil. dog klipper vi pandelokken og så retter vi manen en gang i mellem!
Sissel
- Fuldblods & Araber Rytter For Evigt! "en god hesteejer høre en hest tale. men en dårlig hesteejer høre knap nok sin hest skrige!"
[Shaggy] [Futura] [Degina] (designet af rollo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|