Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvorfor kan han ikke sælges :-(
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 19:31

Jeg kan ikke forstå jeg ikke får henvendelser på skønne Elton. Han er 2½ år gammel, hingst, ender på ca.145 stg, og så er han passet med alt. Smeden giver ham topkarakter for hovkvalitet, og han er nem og medgørlig. Elton er godt gående, og vil kunne bruges til både dressur,spring, kørsel mm. Altså en kommende all-round hest. Han er efter gode brugsforældre hvor især hans far er værd at nævne - nemlig Idon Busklund. Bl.a. fik Idon disse resultater med hjem fra årets fjordhestival på wilhelmsborg:

Resultater ved DM og EM på Vilhlemsborg 2006:
1. plads, NationsCup junior spring 2006
3. plads, DM spring junior 2006
4. plads, EM spring junior 2006
6. plads i opvarmningsklasse (ud af 28 startende på tværs af alder og nationer).

Han har gangartskarakterne 8,9,9

Og igår blev han sjællandsmenster i spring 2006 (fjord)

Elton er sat tilsalg for 14000 - er det prisen som er gal?

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

2-års fjordhingst sælges - ekstrem velgående!

www.heste-nettet.dk/lo...est/97359/

0
0
Svar på denne tråd

Elton ??
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 19:33

Jeg synes bestemt han er lækker.. Mærkeligt han ik ka blive solgt? Hvis jeg måtte få en pony, havde jeg gerne købt ham. Jeg synes 14000 er fintfor ham, det er bestmet ik for dyrt..

Sisse

Jeg lider af fjordboller <3 d;

Mon det er en sygdom ? XD

'Jeg elsker Musse q:

0
0
Svar på denne tråd

y6576575474
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 19:41

Han ser rigtig lækker ud :D

Har du prøvet at sætte ham til salg på en fjordheste-side?

Det kunne være der var nogen med lidt forstand på fjordheste der vile købe ham..

MVH. Mijn Fylla

- hende med den lækre pony

0
0
Svar på denne tråd

gfjgfjsgfjsgfj
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 19:50

Lyder da mærkeligt at du ikke får ham solgt.

- Han er da lækker. Og hans Far! Nøøj

Synes overhovedet ikke det er dyrt

Nanna & Fersken

Man spiser ikke ferskner

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd

uuu
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 19:52

Han er lækker ;-D

Jeg ville gerne købe ham hvis jeg havde pengene, tiden og kunne komme til Jylland

Hilsen Camilla

- Du er sød i hovedet ;D

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:42

Havde jeg pengene købte jeg ham gerne' Og tiden s;

Sisse

Jeg lider af fjordboller <3 d;

Mon det er en sygdom ? XD

'Jeg elsker Musse q:

0
0
Svar på denne tråd

lkdsfjlakdfjalkj
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:47

jeg gad ikke give 14000 for en fjordbolle.

Malle

- med Honeyburst (:

0
0
Svar på denne tråd

fjordhest
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:48

Jeg synes prisen er rimelig, og det er en rigtig lækker hest. Men husk på at fjordheste ikke er så eftertraktede!

Mvh. Antonia
- med det dejlige dressurdyr:
BJERREGÅRDS EROS
0
0
Svar på denne tråd

hderjwbfgre
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:49

han ser meget lækker ud. (:

Men det er årstiden. Folk gider ikke heelt når det bliver vinter, det regner og er koldt. De vil ride ture i det fri og have det skønt. (:

Tålmodighed er hvad der skal til. Han er bestemt prisen værd synes jeg.

F R E G N A
Jeg hører Nickelback 8)
d. 10 oktober 2005
^glemmes aldrig^
0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:51

Tja, han er godt nok fin.

Malle (honeyburst) Jeg ville heller ikke købe en fjorhest om den kostede 1000 eller 10000000 men sådan har jeg det da med rigtig mange heste, ville heller ikke give det for en tinker, shire, jyde, belgier, traver, galophest. men der er jio lige en der har givet 70 mio for en galophest

0
0
Svar på denne tråd

i love that d;
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:58

jeg tror godt jeg ved hvorfor, du stillede ham på wilhemsborg ik?
og der fik han lave karektere, (også dem der kender til fjordheste, kan gå ind og tjække ham) også ser de det, også er de ikke særlig interserede! sådan har vi det i hvert fald!
vi ville aldrig købe en, med meget lave karektere, kun hvis vi havde fået at vide, at den var faldet lige på falde rebet! - pga. en ting, som f.eks. stram lænd, som gjorde at min ikke blev godkendt, ellers var han blevet godkendt, fik jeg at vide!
det i hvert fald, hvordan vi har det.

Mvh. Carmen Louise med Fayhida
& Stald Kiels Jalousi!
Drømmehesten Laban aflivet d. 21 juni 2006.
0
0
Svar på denne tråd

Grissen
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:59
Jeg havde købt ham hvis jeg havde råd :)

Emilie -- Prinsessa2

0
0
Svar på denne tråd

ja selvf.
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 21:08
har det noget at gøre med at han blev stillet på wilhelmsborg og ikke fik avlsgodkendelse. Men samtidig hindrer det ham jo ikke i at blive en god brugshest. Han sælges netop ikke som hingsteemne, men som kommende brugshest. Han fik sig slet ikke vist frem til kåring, hvilket egentlig er ligegyldigt nu. Som man kan se på billederne (og tidligere film) udstråler han harmoni og velvære. To fjordavlere havde troet at Elton havde gode chancer, men han gik helt i stå dernede. Pyt med det, for nu er han et lovende sportsemne

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

0
0
Svar på denne tråd

Nanna H
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 21:24

Når han ikke er hingsteemne, afskrækker det nok folk at han stadig er hingst.

- Personligt ville jeg også helst foretrække at sælge som vallak når hesten nu ikke skal gå som hingst.

Fjordhestene er ved at stige i pris, eller dvs. det er lidt half'n'half, de rigtige fjordheste med gode papire koster hvor du stadig kan finde en til ingen penge.

- Så det handler om at finde en som VIL fjordheste.

Personligt ville jeg ikke give 14.000kr for en 2½ årig fjordhingst, som ikke er et hingsteemne.

- Jeg fik tilbudt en fjordhoppe med gode papire, med alt udstyr til 10.000kr på et tidspunkt. Den var så bare for lille, ellers havde jeg klart købt den.

Derudover, så er årstiden der bare ikke og jeg husker selv hvor svært det var at få Uffe solgt.

- Men venter man længe nok kommer de rette ejere bare lige pludselig Og jeg fortryder ikke ét sekund at jeg solgte ham meget billigt til Ute, for jeg véd bare at hun og hendes mand vil passe min guldklump som var han deres barn :b

- Og jeg må komme ud og kigge når jeg vil og han fræser rundt og leger med deres æselhingst og har det som blommen i et æg.

Så vent, der skal nok komme de helt rette ejere.

Forresten, er det dig på billederne? Hvis ja, så ser du altså vildt voksen ud Var ikke ment som noget negativt, men udfra billederne ville jeg tro du var 25 år!! :b

Rollo

Alme'ti Z, Eln La Fame, Rollo, Marie, Chanell & Uffe
- I er savnet og elsket!

[RolloPigen.dk] [HorseLand.com]

0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 21:25

Det kan også have noget at gøre med, at mange ryttere slet ikke vil ride fjordhest, fordi at de mener, at de ikke kan bruges til dressur/spring :-)

Odin

Black Beauty

0
0
Svar på denne tråd

Haha Rollo
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 21:28
Voksen alligevel Men ja, det er mig i dyb koncentration ude foran den røde murstensbygning - ikke mig som mønstrer ham på et af de andre billeder

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 23:20

Jeg tror det er prisen. En fjorhest der ikke kan rides er svær at sælge for 14.000..

Men tror godt du kan få det for ham. Du skal bare have fat i nogen rigtige fjordheste folk det går op i afstamning osv. Prø at sætte ham til salg på de der fjorheste sider. :o)

Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider