|
|
| ridebilleder. wee =P |
|
|
hej! nu skal i sku da lige se nogle ridebilleder af mig og spirit. har redet ham i omkring 3 uger tror jeg, og er rigtig glad for ham. mange af billederne blev desværre grumset så sætter dem ind der blev gode. nå nu til billederne..  ehm jaa.. skridt. skridter varme. mig på spirit og frede på aladin.  ^ rigtig godt billede. bare synt hans føder ikke er med.  ^ trav, letridning  ^ trav igenner.  ^ så tog vi lige et spring.  ^ og et til. sluut pruut finale. kommenter, kommenter, kommenter for sadan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Han er da dejlig  Ærgerligt at billederne er taget nedefra, hvis du forstår 
- Sasma med Dildahlgård's Kira T. Cruise klubben Vickie, Few & Sasma (han er fuldt udbooket! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
Nåååå, Pat, han er søød  Fine billeder [:
louise<3 mumlende blondine grovbolle diller xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Rozita & Hennie |
| Dato:  |
25-09-2006 17:40 |
|
Hvor er han bare sød i passer rigtig godt sammen  elsker hans farve :b
Hennie & Rozita ta chancen det gjorde jeg og det er jeg glad for
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
25-09-2006 18:14 |
|
Han ser dejlig ud  Sejt spring 
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ Who I am? Who knows and who cares!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala . |
BetteEver |
25-09-2006 18:24 |
|
Lækker pony (: Ser godt ud ..
♥ Marlene&Gentleman ♥ ' Forever toqether ' Bedre end alle de ande 8'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKæladsk |
|
|
Sejt bi spring 8) Gode billeder i klæder hinanden Held og lykke med ham 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jhdfljnsd |
MonicaP |
25-09-2006 19:15 |
|
Smuk farve han har. Han er da bare for nuser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 564734 |
Mijn Fylla |
25-09-2006 19:29 |
|
Hvor er han kær  Sejt bi-spring !
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nuuurh . |
|
|
Sød pony.. Super seje spring ! 
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Nåh, hvor er han sød og smuk;b
"Nadia og springponyen Silver sock" Nu også med Penny Lane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nøøøj |
Vildrose |
25-09-2006 19:51 |
|
hvor er den niiice 
..Vildrose
Love is the slowest form of suicide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min dejlige pony <3 |
[Frederikke] |
25-09-2006 20:54 |
|
Det er jo min Spirit mus  Haha, lige billed fra der hvor jeg skulle vise dig hvor højt mig og Aladin har sprunget  Nøj, hvor ser det nu som om du har skæve bøjler på nr 2 billed  Vi ses imorgen.. hvad tid kommer du ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
tak allesammen - ja bi springet er herre sejt  frede - det har jeg nok, mine ben er handicappede ellers er det bare en skæv vinkel q; ehmehm, jeg kommer ved 3-halv 4 tiden, tror jeg (; . men du skal jo have undervisning ikk? så vi ses nok først fredag så..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han er så fin ;D |
|
|
han er så fin  kunne dræbes fredes telefon for at gå i kage den dag hvor jeg skulel havet været med ude at ride, ride ham ! grr... fredes telefon er hermed stemplet som den mest uværdige telefon ever ! grr
*DjævleØ's POWER* ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" MSN - juliemanden@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
26-09-2006 12:58 |
|
Hvor skæve bøjler rider du lige med var? 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddd |
Sawa |
26-09-2006 15:08 |
|
sød hest, og dejlige spring, hvor er det henne<? 
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Patricia og Spirit... |
|
|
Gud, hvor er han dog kær! Er vild med hans fritz  Hvad er der i ham og hvor stor er han? I ser rigtig godt ud sammen  Og hvor er Frederikke's Aladin dog stor -Men flot !
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nataha |
[Frederikke] |
26-09-2006 19:47 |
|
Natacha, tillader mig lige at svare når det nu er miiin lille pony  Han er ½ nordbakke og ½ fuldblod. Han er 5 år gammel og blev sidst målt, sidste sommer hvor han var 145 med sko. så kan er nok omkring 147 nu  Hans man er blevet lidt lang, men den skal snart klippes igen, ellers kommer kan til at lide en løvemanke hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Okay, har vist konstateret nu at mine bøjler er skæve. Det må være mine ben!  NataZZZha - Tak (: og ja, frede har jo svaret på det andet (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
pas på dine hænder når du rider dressur at de ikke kommer ned at ligge på halsen og i klaver hænder, og træd helen lidt mere ned... kan du se tydeligt på det her billede...  Når du springer behøver du ikke bruge dine arme som vinger, så de skal holdes inde ved kroppen, så se om du kan give lidt mere efter hen over springet og kig op... kan du se på billedet her...  Ellers er det fint ud, lækker pony...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hme... |
|
|
Frede: Dejlig blanding - jaaa, jeg kan spotte en fjordblanding på miles afstand Hæhæ! Løvemanke lyder ellers fristende Heh. Sjovt, vidste ikke du havde to ponyer? -Det ved jeg nu så ! PatriZZa: Jep Og det var så lidt! fnidrfnadr.
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Carina, mango og surprise - glemte lige at sige tak for kritikken!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
[Frederikke] |
27-09-2006 18:52 |
|
Natacha; jo Har Aladin (som er ca 165) og så Diva, en kat to og Spirit  Carina, mango og surprise; hun skal da ikke give mere efter på springbilledet ! hvis hun gør det for hun løse tøjler og så kommer der stor modstand på biddet når hun lander igen.. men ellers er jeg enig i alt andet ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|