|
|
| Så er der killinger :D *Billeder* |
|
|
Heej ænder  Nu er der så en glad Sissel, fordi min kat endelig har født killinger  Idag kom jeg hjem fra skole, min mor svarede ikke da jeg sagde hej 8D Jeg gik op oven på og hvad sidder min mor med, en kat, som har store veer xD Vi sidder og venter en time ca. og der hun presser en bobbel ud, min mor får hul på den og Miranda (katten) presser og presser og til sidst kommer der en vååd killing ud xD Også efter lang tid, tog hun moderkagen ud adr, den var ulækker, hun ville til og spise den, men min mor tog den fra hende. Så kom nr. 2 killing  Og indtil videre er der ikke flere, men der kommer måske flere (:  Her kan i se lidt af bobblen^ (den første killing, skal til og fødes)  Det samme her^  Sådan kom det lille kære til og se ud (Jeg vil have dne skal hedde Laban!!! )
 Moderkagen, min mor tog fra hende^  Nr. 2 skal snart ud^  Nr. 2, på vej ud ^  Nr. 2 i hinden (den havde vidst skidt derinde 8D) ^ 
Her er hun ved og slikke nr. 2 ^  en MEGET træt Miranda ^
Det var det  Kom med en kommentar 
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
» TeamFM |
| Dato:  |
21-09-2006 18:10 |
|
endelig ! ej de søde søde d:
» Mia uden Faust Vil altid dig, min dejlige Faust ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Tillykke (den har ik nissehue på s;) De er bare ULTRA kære XD Det er forøvrigt en flot kat (Altså mor missen:) Dejligt det er gået godt 
Sisse Jeg lider af fjordboller <3 d; 'Jeg elsker Musse q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej! |
Anne xD |
21-09-2006 18:36 |
|
Hvor er de kaere 
تMvh.ت Anne xD
Team skør<3 - De skøreste for evigt<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| skdaælskd |
|
|
Tillykke 8) Jeg må lige over og se dem i morgen aften hvis vi skal lufte hund x) Hvilket køn har den sidste? jeg vil navn give den 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| laksdælaksd |
|
|
Doh sissel xD De skal jo alle sammen hedde noget sodavand/øl navne :b Forresten er det sikkert min kat der er far 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdsdfssfdfsd |
|
|
Marie: Ja det er Sorte per (er det ikke det han hedder )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alskdælaskd |
|
|
Sissel: Det er min søster der har givet ham det Før hed han noget i stil med Sofus eller var det min kanin? I'm lost xD Ham må i lige få et billede af en dag, hvis jeg kan finde ham.. Han burde hedde Tuborg xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ikke for noget men... |
Stormont |
22-09-2006 10:30 |
|
man må faktisk slet ikke holde killinger før de er 1.dag gamle, eller kan man nemlig ødelægge deres fedtlag, og dermed give dem bakterier, så de bliver syge...
!Camilla! Hende med super hesten! HUSK! Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet! Mit Motte går altid igen! ©- Rob Schnieder, og Freddie prinze jr -© © ~Love horses 4-ever~©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala... |
|
|
Ej hvor er de søde! Stormont: Jeg har haft killinger masser af gange. Og ingen af dem er blevet syge af jeg (kort) har holdt dem? Jeg har jo ikke haft dem oppe i lang tid af gangen men kort op for at se om de er fine og sådan. (:
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Sawa |
22-09-2006 14:03 |
|
SÅ er der en der er glad, hva? 
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| baaa |
CamillaAladdin |
22-09-2006 14:07 |
|
Nååååå 
Janneborgs Aladdin Verdens Dejligste Pony Aladdin og Camilla!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Årh for... |
|
|
Jeg bliver så irriteret når jeg ser sådan noget! En kat skal have en kasse, og FRED når hun føder sine killinger, og det med at spise moderkagen er et naturligt led i fødslen og katten skal have lov til det. Den er proppet med vitaminer som hjælper mor missen med at samle kræfter til næste killing, og beroliger hende psykisk, for det er det rigtige. Stormont: I samtlige kattebøger vil du kunne læse at man bør tage killinger op med det samme - man skifter jo underlaget i deres FØDEKASSE og det gør man som regel ved at fjerne killinger, så moren følger efter. Rent bortset fra det, så er det nogle skønne killinger, og jeg vil smadder gerne se billeder af de to sidste 
Vickie Igen med Zheena. Og aldrig mere uden. LEJLIGHED SØGES! 1-2½ værelses lejlighed søges akut på amager! Tilladelse til husdyr. Skriv eller ring, - ALT har interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfdfsddf |
|
|
vickie: Vi kiggede efter fødslen, da vores sidste kat da hun skulle føde, slet ikke hjalp killingenre og derfor var vi meget bange for at dette skulle ske igen (det vil sige at den første faktisk var tæt på og dø, da de bare hang ud bagi og blev kold)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja okay |
|
|
Det er også fint nok at være der Det er slet ikke det. Nu har jeg selv avlet så jeg ved utroligt meget om kattefødsler. Og det der med at hun skulle være sig selv, var det mindste af mine påpegelser - katten skal ligge et mørkt, lukket og lunt sted med sine killinger. Sådan som de ligger nu, risikerer I, at hun begynder at slæbe rundt på killinger om 1½ uges tid, for der får de øjne og missemor ved pr instinkt at lyset kan ødelægge killingernes øjne når de er ved at skulle åbne- Og en anden gang så lad moderkagerne ligge til hende.
Vickie Igen med Zheena. Og aldrig mere uden. LEJLIGHED SØGES! 1-2½ værelses lejlighed søges akut på amager! Tilladelse til husdyr. Skriv eller ring, - ALT har interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift.. |
|
|
Orh, hvor er de bare DEJLIGE. Elsker simpelthen bare små killinger, de er bare så herlige.  Tillykke med dem! 
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|