|
|
| Apassionata ? |
|
|
Go'aften 8) Kom lige til at tænke på om nogen af jer ska til Apassionata (<-- stavet?) her i december, jeg ska måske i Århus, håber jeg ! Og har i været det før ? 
Sisse Musse <3 - Det er sjovt at ride Fjordheste:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årgh... |
| Forfatter:  |
<3 Bimmer <3 |
| Dato:  |
19-09-2006 19:02 |
|
Ville bare VIRKELIGT gerne se showet!!! Må bare ligge på knæ og tigge og be' for min mor! 
~©~ Den Stolte Ejer af en ♥ Koldblodshest ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jamen har det ik lige været der?
Patricia Jørgensen - rigtige ponyer er blandingsponyer : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Så det sidste gang, men vil gerne se det igen Tror bare det kniber med at få råd..
Mvh. Rikke med Escape Dance & Excellent Dream DM Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Patricia Jørgensen: Sidste gang var i Januar (Var selv inde og se det:D) og det var for 2006, det næste show er for 2007 selv om det godt nok er i december  Ja det er vist ret dyrt :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Vidste slet ikke det kom igen. Vil vildt gerne ind og se det, har ikke set det før. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Prinsessa: Ej så ska du da ind og se det !! Det er rigtig godt!! Selv om det e rdyrt, sys jeg det er alle pengene værd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Appasionata |
|
|
Ved ikke om jeg skal se det, men hvis jeg skal bliver det i københavn. Var sidste gang, men så kun halvdelen, fordi min moster skvattede på trappen, og skulle på skadestuen :/
Whatever  + Bam margera & HIM +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
19-09-2006 19:43 |
|
Jeg så det sidste gang, og denne gang er det jo med nyt show, så måske skulle jeg lige få lokket Mathilde og Lunde (Mathilde S-Bine & pirat-lunde<3) med d: haha <3
Mia Svane Vil altid dig, min dejlige Faust ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Har set det. Blev en anelse skuffet, selvom ildnummeret nu var ok sejt 
Duke I'm the Hitman I want your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Llalalal |
Pirat-Lunde<3 |
19-09-2006 20:26 |
|
Mia : Jaah vi tager derind sammen 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © ©Nu også med Paint ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaa har set det sidste år .. |
23SH00RTY |
19-09-2006 20:39 |
|
Så det sidste år . Det så fedt . Især der hvor den hvide lølber mod damen & 'hoppper-springer' væk 8D .. (: Vil RIGTIG gerne se det iqen (:
ENGHØJ UGE 27-28 - 07 SES VI ? WWW.ENGHOEJS-PONYCLUB.DK ♥ ELSKER ENGHØJ ♥ - Heller ingen kan stoppe miq ! Ismuler & Palominoer <3 ♥♥♥♥♥ SKAL TILBAGE . TILBAGE TIL MIN FRIDA PIGE ♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Show... |
but-rox |
19-09-2006 21:05 |
|
Jeg har været til det engang, tror det var i 2004 i KBH. Det var rigtig flot - kan sagtens anbefales. Jeg skal ikke i år, for nu har jeg set det en gang og har også set et andet, så der skal lige gå noget tid, før jeg tager ind og ser det igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Har set deet nummer de havde sidste, sidste gang, og det de havde 'sidste' år.. Det første nummer jeg så (sidste sidste år) var rigtig godt, man fik lov til at klappe hesten osv. Men det her sidste år, var knap såå godt.. Men flot var det da  Så, nej .. Skal ikk ind og se det...
Mvh Nina, Odin & Lucas Team Lon <3 Det er det indre der Tæller Men det ydre der Tænder Bloom & Depp <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig-og-Chamai |
20-09-2006 12:37 |
|
Har set det (:
- Sig & Chamai ♥ ♠ Små hjerner store fornøjelser ♠
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Latoya knos best |
Latoya |
20-09-2006 13:13 |
|
Jeg skal derind med min Mami og Søster. Har allerede bestilt billetter. Skal se det i Aarhus den 7. December;) Glæder mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fersken |
|
|
Har set det og vil voldsomt gerne se det igen. - Fantastisk oplevelse 
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift-- |
Krab_anna |
20-09-2006 20:00 |
|
Tror ikke jeg skal se det igen, men så det i januar 2006 og så Levade for ? tilbage!
Anna Krab & Ofelia Garbo -Forvendt aldrig mere af folk, end de forvendter af dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala... |
|
|
Jeg synes også det vildt godt. Har også set Levade.
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheee |
|
|
Har ikke set det, men har set Levade, og det var vildt godt 
GURAMIEN Good to be special JEG SØGER PART PÅ EN LILLE HEST OMKRING HELSINGE I NORDSJÆLLAND SKRIV!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
vil også ind og se det om så jeg skal røve en bank . hænderne op eller bukserne den gi mig nogen penge for jeg skal se Apassionata haha..
en hest er en hest og IKKE noget legetøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JegHedderTutti |
Tutti •♀ |
21-09-2006 13:51 |
|
At I Gider ! Jeg så det sidste år og var meget skuffet. Men Levade er noget der rykker  En oplevelse for livet!
╚╦╩ ¦ Tutti •♀ ♣ Jeg kan hvad jeg vil ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg så det |
|
|
i januar og sys egentligt ikke det var vildt spændene.. det var da fint nok at se.. men det er ikke noget jeg vil bruge 500 på igen.. 
Man kan hvad man vil næsten altid.. Vængets Liza <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhjehejehejejej |
|
|
Håber jeg skal (også i Århus) Var sidste år og syntes det var ret godt - så vil vildt gerne igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SÅ det sidste år... |
|
|
Ved ikke, om jeg skal igen i år 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
set Levade to år i træk. Første år i Århus, på wilhelmsborg. Andet år var det i København på fisketorvet  Levade er ihvertfald rigtig cool. Jeg har ikke set Apassionata, men vil faktisk gerne. Jeg skal lige have set om jeg har nogen penge, for så vil jeg da et smut til århus og se det i December. Men nu skal der lige købes billetter til Herning først 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Jeg skal derind med Hinnerup Ungdomsskole wee... Så det ogs sidste år  Ska i Århus d. 8.
Team Bine nu også med: Pamelius H En fejl er først en fejl anden gang den begåes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|