-Sandra 5 år gammel: Gik på rideskole, men stoppede igen, da ponyen hun red på kun gad græsse. Nåede dog at ride mit første stævne.
-Sandra 10 år gammel: Fik ponyen, Mona, hun havde redet på, på rideskolen. Den var blevet pensioneret.
-Sandra 11 år gammel: Mona dør af kolik.
-Sandra 12 år gammel: Køber en pony sammen med en veninde, Bregnemosegårds Papageno. Den gik LB dressur og spring. Nåede at få nogle placeringer i LC spring og dressur.
-Sandra 13 år gammel: Papageno blir solgt, da den var for svær for os.
-Sandra 14 år gammel: Fik Topas, nyimporteret islænder, som sin egen. Men den gad ikke springe, så jeg begyndte at ride på Skousboe Honey i stedet for. Købte Honey for mine konfirmationspenge. Red hende fra rå til LA spring og LB dressur.
Sandra 15 år gammel: Min lillesøster overtager Honey og jeg får en stor hest, Baltic Tinkerbell på 3 år. Tilrider hende selv og lærer hende alt. Hun kommer op og springer LB baner som 4-års og 140 på enkeltspring - starter hende dog ikke pga tidsmangel.
Sandra 16 år: Sælger Tinkerbell, da hun får andre ting at tænke på i gym.
Sandra 19 år: Får hest igen, Tímon, som min mor har avlet. Fik ham som ryttervant. Nu er han gangsat og skal til sit første stævne om en uge.
Så meget er der sket! Ind i mellem har jeg desuden redet diverse heste og arbejdet på flere stutterier.