Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvordan er det gået jer ?? start-slut
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 19:28

Heej Ænder ...

Vil høre hvordan det er gået fra i fik jeres første pony/hest til nu .. ? har i redet stævner osv .. :)

Da jeg lånte Rudi i 2003 havde jeg redet i 3 år og det var sjovt ... så fik jeg Tulle .. hun var super men da jeg var 13 måtte jeg iik starte stævner så vi startede bar i vores egen klub .. Der fik jeg en anden plads i LD spring og var 3 sek for at få en første plads, jeg fik en tredje plads i LC1... men så blev det min tur til at sælge og jegsolgte hende .. men fandt ud af efter 5 måneder at hun vaqr til salg i haderslev, vi var oppe og besøge hende og det viste sig så at min gamle lærer havde hende .. jeg var så deroppe i efterårsferien og vi red og det var dejligt , så her i marts sku hun sælges og efter der var gået en månedtror jeg ringede en op og sagde hun var død .. og der blev jeg rigtig ked af dt ... Men da jeg solgte hende tænkte jeg at Tessa(Greta) var min perfekte pony, da vi fik hende målt til 145 var hun jo fin så vi købte hende så i maj sku vi til vores første stævne ind til 2 dage før så havde jeg forstuvet mit knæ så det gik ikke .. så i juni startede jeg i vores klub og vandt en 1 plads i spring ... jeg var glad ... weekenden efter startede jeg så LD og LC1 dressur og det var mit første ude stævne så startede ikke så øjt .. Men jeg vandt så LD ... Jeg var så lidt glad .. Men derefter gik det bare nedad i dressur .. Så gik det op ad da jeg i weekenden (16-17 september) startede i aabenraa . dressur gik ikke godt men jeg red mit 3spring stævne og jeg red det hele fejlfrit .. den 26-27 august var vi i tinglev hvor jeg fik en 4. plads i spring men der red hun til 4 fejl i DK og 4 Fejl i LD ...

MEn alt i alt er Tessa blevet super dygtig .. :)

Kris&Tessa

©©©

Tessa&Sera
Regndækken til salg
www.guzer.com/animatio..._daddy.php

0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 19:30
Det er bare gået super godt med mig. :)

Vil faktisk slet ikke skrive det ned, alt det der er sket d:

- Sasma
med Dildahlgård's Kira

T. Cruise klubben
Vickie, Few & Sasma
(han er fuldt udbooket! (Y))
0
0
Svar på denne tråd

Wauw...!
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 19:40

Sasma : kan regne ud der er sket meget :P

Kris&Tessa

©©©

Tessa&Sera
Regndækken til salg
www.guzer.com/animatio..._daddy.php

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 19:43

Jeg har haft min pony i næsten 1½ år

jeg købte ham som nytilredet 4års.

Det 1. lille års tid skete der ikke rigtig så meget.. han lærte at gå til biddet, galopanspring osv... og vi startede 2 stævner (Lc1, og 2* Lc2 og fik nogen og 50 %)

Så i februar fik jeg ny underviser, og siden er det gået RIGTIG stærkt!

årets 1. stævne i april vandt vi begge klasser (Lc2 med 73% og Lc3 med 67%)

I juni begyndt vi på LB klasserne og i juli startede vi vores 1. C-stævne (Lc2 træningsklasse 73% LB3 63%)og vandt begge klasser.

i år har vi vundet 9 rosetter på 15 starter.

I næste weekend skal vi starte vores 1. LA1

Så det er først her det sidste halve års tid det er gået rigtigt fremad.

Men min pony er jo heller ikke så gammel, så jeg vil ikke presse ham til alt for meget.

"Hygge hejsa!"
-citat fra: Nissernes ø
XD
<3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3
0
0
Svar på denne tråd

tralala...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 19:49
det går bare super.. fik min nye hest til maj i år og så til vores færste stævne red bi lc3 og blev nr.2.. hvore andet stævne red bi lb1 og lb3.. det gik også godt og fik to 3. pladser.. wee.. det går sempelhen så godt.. hehe... han har gået nogen hubertus jagter med gamle ejer og mb i spring og noget m i dressur.. såå.. hehe

Pamelius H er den bedste.... :D

Pernille + Pamelius H = True Love...

love just my horses...

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 20:18

Mit første stævne på Thila: LC3 64,6 % elevstævne, 1. plads. :-)

Stævneresultat fra i dag: LA4, Fynsmesterskab for juniorer, 62,9 %, distriktstævne, 3. plads! jeg er lykkelig!!

Så kan i selv regne ud hvor langt vi er kommet på 2 ½ år!

- Pernille -

¤ 100 % dressur rytter! ¤

Cathila <3

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 20:43

-Sandra 5 år gammel: Gik på rideskole, men stoppede igen, da ponyen hun red på kun gad græsse. Nåede dog at ride mit første stævne.

-Sandra 10 år gammel: Fik ponyen, Mona, hun havde redet på, på rideskolen. Den var blevet pensioneret.

-Sandra 11 år gammel: Mona dør af kolik.

-Sandra 12 år gammel: Køber en pony sammen med en veninde, Bregnemosegårds Papageno. Den gik LB dressur og spring. Nåede at få nogle placeringer i LC spring og dressur.

-Sandra 13 år gammel: Papageno blir solgt, da den var for svær for os.

-Sandra 14 år gammel: Fik Topas, nyimporteret islænder, som sin egen. Men den gad ikke springe, så jeg begyndte at ride på Skousboe Honey i stedet for. Købte Honey for mine konfirmationspenge. Red hende fra rå til LA spring og LB dressur.

Sandra 15 år gammel: Min lillesøster overtager Honey og jeg får en stor hest, Baltic Tinkerbell på 3 år. Tilrider hende selv og lærer hende alt. Hun kommer op og springer LB baner som 4-års og 140 på enkeltspring - starter hende dog ikke pga tidsmangel.

Sandra 16 år: Sælger Tinkerbell, da hun får andre ting at tænke på i gym.

Sandra 19 år: Får hest igen, Tímon, som min mor har avlet. Fik ham som ryttervant. Nu er han gangsat og skal til sit første stævne om en uge.

Så meget er der sket! Ind i mellem har jeg desuden redet diverse heste og arbejdet på flere stutterier.

Sandra & Tímon
Dance like a monkey!
0
0
Svar på denne tråd

jgjsdgbgu
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 21:07

med kashmir er det gået rigtig godt vi købte ham for 10.000 og skulle bare bruge ham til hygge. det første halve år brugtes på at få ham ned i tempo, så da jeg havde fået det red jeg et stævne i lc1 trav og lc2 hvor jeg vandt. så red vi lb. klasser det gjorde vi ikke så læne for jeg fik rosset med hjem hver gang. så red vi la. klsser og fik min rytter licens. og nu ridder jeg la1 og la2 på distrikt plan

format har jeg haft et år men han var syg da vi fik ham, så kunne ikke rigtig ridde ham nomalt, men nu går det godt, når man tænker på jeg har redet ham rigtigt 2 gange

Hilsen Josephine

- Med Kashmir og Format
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider