Ja nu må i altså hjælpe!! Buller kom jo hjem for et par dage siden. Ludvig & Buller blevet fine venner på folden udover de selvfølgelig småskændes lidt. MEN! Når jeg skal hente Buller ind bliver Ludvig misundelig!! Han springer op og bider Buller i halsen!! Godt nok kan Buller bare stejle, så kan Ludvig ikke nå ham, men hvor fedt er det lige at hænge i et træktov på en stejlene hest, der er oppe at slås? Der er ikke sket dem så meget endnu. Buller har fået et lille bitte sår på mulen, som er blevet meget grundigt vasket! Ludvig har fået en lille rift på mule, men han var ikke til, at få til at stå stille, så den er ikke blevet vasket endnu. ÆV! Når men når Buller skal på boks, render Ludvig rundt og skriger som en stukket gris, (hvis jeg binder Ludvig, river han sig løs (han har desværre lært at åbne den der dims man binder heste med)) og så bliver Buller ophidset og vil tilbage. Han er altså ret stærk. Så når man endelig har fået ham en i boksen, drejer han rundt, styrter ud, så man vælter. Okey det gør han ikke hver gang. Det går an på hvor hurtig jeg er. Når men så står han der vildt ophidset og er ikke til at få til at stå stille. Men han er rolig når jeg rider. Selvom han kan høre Ludvig. Men han vil dog godt om til folden. Kender i et godt råd?? Please hjælp!!
:{-(
Får i også død meget (og underligt) lektie for?? Vi skulle tage en ting med til dansk, om noget vi godt kunne lide at lave i vores fritid. (men man måtte ikke tage en hest med. øvøv.) Det er da noget underligt noget at få for. Tager godt nok bare noget manhår og en grime med.....
?:-)