|
|
| ARGH! Hvad skal jeg gøre? |
|
|
Ehm ja, Hej med jer.
Hjælp mig?
Min ex kæreste(ex på 2. måned) har 8 af mine dvd film og nogle andre småting, som han stadig ikke har givet mig, selvom jeg har bedt om dem 117 gange. Jeg har virkelig været flink og meget tålmodig, men nu er jeg virkelig ved at være træt af det.
Hvordan dælen får jeg mine ting igen?
Jeg ser ham ofte, men hver gang jeg nærmer mig, skrider han, ellers er han sammen med nogle jeg ikke liige har lyst til at diskutere med. På arto har han blokeret mig, og selvfølgelig svarer han ikke når jeg ringer. Vores fælles ven har jeg (meget mod min vilje..) spurgt om han ikke gerne vil sige til ham at jeg gerne vil have mine ting, men hver gang skal han bare svare "skyd dig selv Line" eller sådan noget @!#$.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
tag hjem til ham. evt. når han ikke er hjemme, så du kan snakke med hans forældre?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en ... |
|
|
ja det syntes jeg også bare tag hjem til ham og insister på at du skal have dine ting  han må bare hoste op må han 
| MvH Lulu | Ægte Pirater Rider Ægte Perler !! ღ Perle de Phantomic ღ
» Sagde °°2-Pirat » Og skred igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du tager hjem |
|
|
til ham, og siger høfligt til hans forældre at du har et par film til at ligge som du gerne vil have - så henter de dem skam til dig - tror jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ehm ja.. |
|
|
Problemet er så bare lige, at jeg tvivler på at han har mine ting hjemme - har en mistanke om at de ligger i hans farmors sommerhus  Han er bare så dum. Han vil ikke snakke med mig, hvorfor giver han mig så ikke bare mine ting? - Så skal jeg nok lade være med at snakke til ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Miss Chanel |
| Dato:  |
11-09-2006 19:33 |
|
Jeq synes du alliqevel skulle prøve at taqe hjem til ham, oq spørqe hvor de er? Miss Chanel <3 Nobodys perfect, but im fuckinq close :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyserød Candyfloss ! |
| Forfatter:  |
Team Møllen |
| Dato:  |
11-09-2006 19:40 |
|
Syntes at du skal tage hjem til hans hus (Evt. mens han ikke er hjemme) også siger du til hans forældre at du har nogen ting liggende som du gerne vil have igen. Hvis de så ligger i hans farmors sommerhus må du jo så spørge dem om de vil være søde at tage dem med hjem næste gang de er deroppe. Det vil de sikkert gerne 
Marthine & Lukas The Devil Is At Work Inside My brain | Bam Margera |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaer.. |
|
|
Ja, i har ret. Jeg skal bare få nosset mig derud. Skal bare lige samle mod til det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eks kærester og ting |
|
|
Tja, god fornøjelse siger jeg bare - min bærbare er stadig i England  - Hver gang jeg spørger til den, "Ih jamen den ligger klar til at blive sendt" - jamen så send den dog!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tja, når han tilbageholder dine ejendele, kan du jo i princippet få ham dømt for tyveri  Det kan du jo evt. true med?  Ellers må du give ham et uventet besøg, for du skal da have dine ting 
Duke I'm the Hitman I want your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|