|
|
| Yabadoo - nye resultater :) |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
11-09-2006 15:08 |
|
iih hvor er jeg bare stolt . og glad!! Sawa (herinde fra) har lige skrevet til mig at Yabsen, den lille guldklump, vandt en LC, en LB og blev nr. 2 i Dragør Cuppen (gik vidst i LB hovedrunde og LA omspring?) til weekendens distrikstævne . Hun har ikke haft ham særlig længe, og lige fra start har de bare gjort det godt på stævnebanerne . Det er simpelthen bare så rart at det går godt for ens gamle pony - han er jo stadig min musse, og savner ham utrolig meget. Ville ikke kunne bære at se ham have det dårligt. Bare lige et "blære" indlæg her fra .. Jaa, den lille guldklump kan stadig . Der er billeder på STORT tillykke til Nicoline og Yabadoo fra mig og familien af . Der kommer vidst billeder på: www.fonlevphoto.dk/ i aften 
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & nu uden Yabadoo :'( .. - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
Pirat-Lunde<3 |
11-09-2006 15:17 |
|
Det er da fedt og høre  Tillykke til dem 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © ©Nu også med Paint ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pirat-lunde |
HGlarsen |
11-09-2006 15:19 |
|
ja det er bare rigtig skønt 
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & nu uden Yabadoo :'( .. - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| askælaskælaksd |
|
|
Dejligt at høre det går godt med ens gamle pony  Tillykke til dig og dem
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Skønt at høre at det går godt med ham .. Stort tillykke til dem !
>Nicoline F. C.< >Nu med La Femme<
*Det er hårdt men man må holde modet oppe!* <3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
11-09-2006 16:20 |
|
Herligt!  Yabs er nu også en fantastisk fyr! 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor fedt. Han er os lækker, ham Yabadoo
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalallaa |
Christine |
11-09-2006 17:15 |
|
Det lyder da bare super  heheh og så var det vidst liige vores gamle 3.gere man ser på forsiden af fonlevphoto.dk sjovt sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
11-09-2006 18:03 |
|
Hvor dejligt at høre!!
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Don't you just love goodbyes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Kanont at smukkerten har det godt 
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertretertret |
HGlarsen |
11-09-2006 18:17 |
|
iiih mange tak alle sammen .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [gummistøvle] |
Skinke . FRA DANMARK. |
11-09-2006 21:42 |
|
Jeg har jo simpelhent været så VILD med den pony og Nicoline er min veninde så er faktis rigtig glad for at han blev solgt til hende, først syndes jeg det var irretende fordi jeg så gerne ville have ham. Hehe Jeg er alligevel for stor til ham. Men det går vist rigtigt godt for dem !
savner daisy . søger spring part/lånepony/salgspony. i 2791
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teqn. |
Luhura |
11-09-2006 22:49 |
|
Deejliqt :bb' Tillykke til alle . 
H e e j H e e j Fra Luhura <''3 Jeq lider jo Fjordheste : ' ) Arto : SIDSELZLAUURA Msn : musen-bed-elefantens@hotmail.com ^ B a r e t i l f ø j ^ ENDNU ET STORT TILLYKKE TIL STUTTERI HOELGAARD !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterterter |
HGlarsen |
12-09-2006 14:05 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønt. |
|
|
Så dem også ude på Tømmerrup hvor de vist var fejl frie i U-lb og u-la 
Næsten ny dressur sadel sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtertre |
HGlarsen |
12-09-2006 22:00 |
|
Katja: ej det lyder sørme også godt . det er virkelig gået hurtigt, da nicoline fik yabadoo syntes hun at springe omkring de 70 cm var højt, og hun havde aldrig rigtig startet stævner. men yabadoo er vidst lige det perfekte match 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kendte hende faktisk før hun fik Yabadoo. Eller kendte og kendte. Jeg rider nogen gange oppe hos nogen der hedder Vicky (Linse her inde) og Ole. Ole underviser Nicoline og har derfor flere gange været med ham (eller dem) på Amager og hjulpet med springene osv. Hehe, hun prøvede faktisk min gamle pony, men kan faktisk godt forstå at hun valgte Yabadoo. Hehe.. Fandt resultater på internettet hvor hun vist var blevet nummer 3 i en LC1, så det kan han os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertwerewr |
HGlarsen |
12-09-2006 22:16 |
|
Katja: okay, hvor sjovt . hvorfor kan du godt forstår hun valgte yab da? hvem er din gamle pony ? jaa, hihi. jeg har nu aldrig startet dressur på ham - men ingen tvivl om at han kan, selvom jeg har været tilmeldt op til flere gange, men er sprunget fra i sidste øjeblik, tør simpelthen ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehehe |
|
|
Kylling. Hehe (bare gas) Syns bare at det er en skøøøn pony (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Kanon...! kan ikke finde billederne af guldponyen? 
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opretkeok |
HGlarsen |
12-09-2006 22:23 |
|
Katja: iih, syntes jeg også . savner ham utrolig meget!! Cikorie: kan ejg heller ikk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|