|
|
| Hva er i "afhængige" af ? |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde<3 |
| Dato:  |
10-09-2006 17:30 |
|
Halløjsa ænder  Kom lige til at tænke på: Hva er i afhængig af ? Altså hvad kan i bare IKKE undvære? Jeg kan ikk undvære: Min mobil  Dizett  Mine dejlige venner og veninder Computeren  Musik  Tyggegummi Tv  Tøj og sko Haha  Hmm det var vist det jeg er allemest afhængig af  Hva med jer ?
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © ©Nu også med Paint ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfdsfasdad |
|
|
Nok det samme som dig  Min mobil Ceres venner og veninder Computeren Musik Tøj og sko Ved hesten har jeg kun tre ting jeg bare ikke kan undvære eller ikke vil bytte Ceres og mit hovedtøj  OG Gritt 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jghklaht jlsalt.lyllf |
|
|
TRINITY! min mobil venner og veninder musik. 
Trinity My passion, my dream, my future
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JegHedderTutti |
Tutti. |
10-09-2006 17:38 |
|
Venner & Familie Mit Tøj & Mine Sko Minder = Billeder Så er jeg tilfreds :}
╚╦╩ ¦ Tutti •♀ ♣ Jeg kan hvad jeg vil ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjdfgjdgfj |
|
|
JHN Hesten Mobilen Computeren Vennerne Familien Fødselsdagene TV' Og ligesom dig: Tøj/sko og alm. dagligdagsting  OG HELLER IKKE TYGGEGUMMI 
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
Min mobil.  Vennerne. Familien. Min hest Darling.  Min hund Chilie.  Computeren. Sko og tøj.  Mad og drikke.  Tv. Tyggegummi.  Penge.  Make-up. Tror det var det? 
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
10-09-2006 17:40 |
|
Läkeroler og kiks
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| murhaha |
|
|
mobil venner familie musik hyphesterne hovgaard  converse sko  Nightwish ting computer iste WC - (når der bliver drukket for meget iste)
| MvH Lulu | Ægte Pirater Rider Ægte Perler !! ღ Perle de Phantomic ღ
» Sagde °°2-Pirat » Og skred igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa, |
Erika |
10-09-2006 18:20 |
|
Musik - SKAL bare ha' musik  Tyggegummi!! Venner og veninder Computerne Min seng  Tøj og sko - men det er vel en selvfølge og andre hverdagsting Min mobil Min hund Mine kontaktlinser hehe
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg er afhængig af.. |
|
|
Jeg er afhængig af: Computer (JHN ) Min mobil Musse Mine veninder og venner Heste i det hele taget  Min kanin Cola!! Men drikker det dog ik hele tiden  Musik Sko og tøj d; Rigtig mange ting der går igen hos de fleste også her !!
Sisse -Elsker Fjordheste
Musse<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
sissel |
10-09-2006 18:37 |
|
Sissel
- Fuldblods & Araber Rytter For Evigt! "en god hesteejer høre en hest tale. men en dårlig hesteejer høre knap nok sin hest skrige!"
[Shaggy] [Futura] [Degina] (designet af rollo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
elskermineheste |
10-09-2006 18:42 |
|
Hmm ..  Jeg er afhængig af : Pirock <3 Mine andre dejlige ponyer <3 MOBIL ( Kan ikke leve uden ) Mine venner og familie Computer (JHN)  Mine hunde<3 Alle minder jeg har.  Mine 3 Hummel bluser (: Nanna
*Nanna* Magic Pirock Stardust Nicole Aladdin *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhahahahahahhaa |
|
|
Mine mobil tøj og sko internettet ruzz eller poloer  og mit kamera
Juzze en hest er ikke en hest men en pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
10-09-2006 18:48 |
|
Hmm. Mine venner og familie, og tandpasta, fjernsyn, og min mobil! 
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it! Enghøj <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amamamama... |
|
|
Gajoler og Mentos... Og hvis man kan kalde Buller en besættelse, så er jeg vel også besat af ham LOL! Jeg er også lektioman... Og så lider jeg af Jeremitus... En udbredt sygdom (heldigvis) uden kur... *host* desværre *host* Ak, grumme skæbne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehhh |
|
|
min ipod og musik generelt, høreskader længe leve dr pepper buskort og penge og hele min pung skole >.< mad og luft hahhahh nå
Karen more than 1, less than 3, 2, I think
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bassen.<3 |
|
|
- Min pung with a lot of moneys
- Basse min part
- Mit kontokort
- At spille fodbold
- Duften af hestepære
- Mine 2 søstre
- Tøj
Tjaah det var vidst det I think.. 
Venligst Charlotte Søger lånehest min. LC, min. 150. Hingste har ingen interresse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I måå... |
*æblet* |
10-09-2006 19:22 |
|
Dem der har skrevet Jhn -I må fandme være Freaks af Jhn .. Men som Karen siger - Så er jeg sgu også meget afhængig af Ilt :'D
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" -Ej at forglemme Shirley-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
10-09-2006 19:24 |
|
TYGGEGUMMI MOBIL vennerne - (:
» Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeq..fdgd |
Olaa |
10-09-2006 19:32 |
|
Jeg er afhængig af ; Viola Dixi Feike Venner && Veninder. Mobilen Computeren Musik. Penge. Billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøj !!! |
Freiisen |
10-09-2006 19:42 |
|
Jeg har indtil for nylig være afhænig af smøger. Men det er heldigvis (stortset) stoppet! Nu er jeg, som altid, afhæning af tøj og sko. Puha det er en dyr fornøjelse.
Freja Someone so close and jet so far - away! Honeyburst !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| twetee |
...Fimse...<3 |
10-09-2006 19:53 |
|
Argh der er så meget jeg er afhængig af:b Vennerne Familien Mobilen Computeren Fimse-Flemming(Mit marsvin ) Castillo(Jeg er lidt på afvænning, da jeg jo ikke kan se ham så tit ) Også generelt heste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
10-09-2006 19:55 |
|
Må hellere lade vær med at begynde. Skal jo ikke fylde hele tråden med mine små "afhængigheder"  Natacha: Vil meget gern have en oversættelse af ordene lektioman og Jeremitus! Tak 
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Seks tegn |
|
|
`Venner & veninder Familie Hesten {selvf?} Tyggegummi Musik . Computer' Make-up? tøj IS XD . haha
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afhængig?? |
|
|
Jeg er totalt afhængig af: Sascha & Pamelius Familien Mobilen Venner og veninder <3  min MP3 MIT TØJ mine Orli billeder / plakater minder - billeder, video osv. <33 Så tror jeg ik der er mer 
Team Bine nu også med: Pamelius H En fejl er først en fejl anden gang den begåes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
10-09-2006 20:40 |
|
Jeg er afhængig af følgende:
JHN Radio.blog.club "Det Onde Spil" - (kinesisk taipei-inspireret stads) Polo-mints Havregryn osv... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cola.. |
|
|
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vigtigt . |
Mini-Hulehøj |
10-09-2006 21:17 |
|
MOBILEN ! Helt klart ! Computeren , en ting til man bare ikke kan undvære ! Self. Venner & Veninder ! Hva er man uden dem ?
Mine kat. 3 ponyer sælges (A og B pony i spring)!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well... |
Theis |
10-09-2006 21:17 |
|
Mine heste og hunde, mit tøj, mad og ilt. Og så Queen 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
Mobilen Hesten Venner&Veninder Mad&Tøj(osv) Computer Tyggegummi MathildeKakao Kniv Make-up Parfüme&Deo Musik Tror det var det ?
louise<3 mumlende blondine grovbolle diller xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -.- . |
Vildrose |
10-09-2006 21:31 |
|
alt mit dejlige musik mobilen min makeup, tøj + sko mine venner + familie + dyr neglelak popcorn, tihihi
Vildrose Show me the shadow where true meaning lies So much more dismay in empty eyes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vlsjfvhfjl |
|
|
Er ikke afhængig af min hest. Ham har jeg ikke på mig konstant  Elsker ham self. og alt det der... Tolker spørgsmålet lidt anderledes... Mest af min mobil, bamse + daddy Ikke til at undvære.
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
10-09-2006 23:24 |
|
Mine smøger Min mobil Min kæreste Beauty Star Computeren
- Sandra & Beauty Star Nu snart med Amazing Melody <3 Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha... |
|
|
-Min mobil -Min læbepomade -Min pung -Og en dag uden musik går altså ikke 
Vh. Karina med Pelle-hesten og Elvis-hunden. 2stk. Dejlige Palomino Heste sælges!! Shiney Starlight & Capelli  *Dine venner for livet*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| JegHedderTutti |
Tutti. |
11-09-2006 09:05 |
|
Cecilie (Darling) & Louise&Dilli & Vildrose : ER MEGET CHOKERET ! I er altså besat af Make-Up ? 
╚╦╩ ¦ Tutti •♀ ♣ Jeg kan hvad jeg vil ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ryityogyp9å |
|
|
kan ikk undvære: Prins<333 min mobil mine dejlige veninder min familie<33 jhn  og stævner 
©Maria med Prinsen© !Os to forever and ever and ever and ever! Team spring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Alle de indlysende ting - mad, vand, ilt osv. Derudover må det være min iPod (hvilket vil sige al min Queen-musik, al min Brian May-musik og de billeder der er på den ) Los hippos og hundene Brian May  Får også abstinenser, hvis der går for lang tid mellem mine timer med guitaren 
Duke I'm the Hitman I want your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Linnes |
11-09-2006 17:13 |
|
Mest af alt er jeg nok afhængig af min MUSIK - mest af alt marilyn manson Jeg elsker virkelig musik og han er noget af det mest geniale, med nogle virkelig gennemtænkte og geniale tekster. Musik for mig er virkelig en stor drivkraft! Så er der min mobil, uden den, tja så ville min verden falde sammen!
Så har vi mine venner og den lille hest..
Det må være det! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeeh... |
Gunhild m. Silver |
11-09-2006 17:39 |
|
Jeg er afhængig af min mobil og tyggegummi. har virkelig brug for noget at tygge på, men bruger bare vildt mange penge på det :S
Mvh. Gunhild&Silver Minä rakastan Sinua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Min mobil Min computer Kira V6 Dental White Boing <3 <3 <3 Line Mit ur MIN MOR!!! Min familie Ridning
- Sasma med Dildahlgård's Kira T. Cruise klubben Vickie, Few & Sasma (han er fuldt udbooket! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
11-09-2006 19:31 |
|
min venner/veninder.<33 martin<3 Gosha<33 min computer.<3 mit fjernesyn.<3 min elskede mobil.<333 mit kamera.<3333 mine billeder.<3 heste.<3 ridning.<3 musik.<3
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Latoya |
Latoya |
12-09-2006 16:03 |
|
Min Kæreste Min Familie Chokolade Musik @!#$ At Rejse Penge Ka' ikk lige komme i tanke om flere. Det var nok det mest nødvendige!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mobil først og fremmest |
Muzze |
12-09-2006 16:56 |
|
Venner! Familie! Min Mobil !!! Min dyne.. den er så dejlig.. en hår børste computeren ( Ihvertfald ikke særlig længe.. ) Tøj og sko.. Et spejl . Musik Der er da et par småting mere.. men .. Ja... men godt at alle de VIDUNDERLIGE ting findes ..
☺☻Louise☻☺ Det gør Ikke noget at være en taber - bare man er god til det... ♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afhængighed |
but-rox |
13-09-2006 21:16 |
|
Jeg er afgjort afhængig af musik - kan simpelthen ikke gå en hel dag uden at høre musik. Hvad jeg ellers er afhængig af, er vel at snakke med bare en af mine super dejlige og bedste venner og veninde. Tror ikke der er andet rigtigt... Mine nøgler evt? Går aldrig uden dem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfgjfgjf |
sunka<3 |
13-09-2006 21:29 |
|
alle de ting i andre også nævner OG mortens sprittuch , gal en herlig duft , heeh og så min næsespray ,
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
Tutti.: Øhh.. Nej? Er ikke besat af make-up, føler mig bare bedst tilpas når jeg har det på. Ligner virklig et lig uden. xD
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|