|
|
| Har i prøvet det ? |
| Forfatter:  |
VictoriaM |
| Dato:  |
09-09-2006 19:40 |
|
Hej Ænder  Eftertænksom overskrift hva...? Nu til sagen, har i prøvet "det" at jorde, ude på en stubmark...  Hvis ikke vil jeg varmt foreslå det, gjorde det for første gang idag (på Damask) han var bare så god at gøre det på... Vi tog lige stubmarken et par gange, det var bare så fedt hvad med jer...??
Damask Halsnæs <33 TEaM fJoLLEr-BOLLE Døm ikke en fjordhest for hårdt for de kan hvad de vil... Det er sjovt at tage fjordheste serøst...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
Masser af gange 
louise<3 mumlende blondine grovbolle diller xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyserød Candyfloss ! |
Team Møllen |
09-09-2006 19:44 |
|
Det er nu noget af det sjoveste, at jorde på stubmarker 
Marthine & Lukas The Devil Is At Work Inside My brain | Bam Margera |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lksadælaksd |
|
|
Masser af gang, på min lille Ceres  Er damask ikke købt på Birken?
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaoo.. |
HarleyTinke |
09-09-2006 19:46 |
|
Min hest gallopere på stubmarker som på alle andre marker. herre kedeligt >:p
M.v.h. Line. I dette tilfælde er det hesten der gør arbejdet .. x) D. 10/7 -02, blev jeg, Line, den lykkelige ejer af Tinkemumsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*æblet* |
09-09-2006 19:46 |
|
Mange gange. Her udover en mark, som fører direkte ned til skoven 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" -Ej at forglemme Shirley-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
"Har i prøvet det ?" "gjorde det for første gang idag" "han var bare så god at gøre det på..." hihi  men ja har jeg prøvet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
louise<3 mumlende blondine grovbolle diller xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Nej. Jeg kan ikke lide et så hurtigt ridt, og det er heller ikke just sundt for hesten, så vi springer over 
Duke I'm the Hitman I want your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ved det |
VictoriaM |
09-09-2006 19:53 |
|
Ja ved det man kunne godt misforstår det  Og jo han er fra Birken 
Damask Halsnæs <33 TEaM fJoLLEr-BOLLE Døm ikke en fjordhest for hårdt for de kan hvad de vil... Det er sjovt at tage fjordheste serøst...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
100000000000000 vis af gange !
MVH. Sine & Holleskovgaards Teckla Team DM<3 Spring ryttere,- Med Stil! Se hvordan en rigtig Rytter ride bør - Se hvordan en Tobøl rytter gør!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kijuhy |
|
|
elsker det men min pony bliver så glad at den altid bukker mig af  har ikk prøvet på hest - og skal heller ikk forløbig 
| MvH Lulu | Ægte Pirater Rider Ægte Perler !! ღ Perle de Phantomic ღ
» Sagde °°2-Pirat » Og skred igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dulke... |
*æblet* |
09-09-2006 20:00 |
|
Duke: Man kunne jo lade være at gøre det i starten  . Tsk, Ak ja, man må sgu snart slet ikke ride på hesten mere :'D
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" -Ej at forglemme Shirley-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kijuhy |
|
|
elsker det men min pony bliver så glad at den altid bukker mig af  har ikk prøvet på hest - og skal heller ikk forløbig 
| MvH Lulu | Ægte Pirater Rider Ægte Perler !! ღ Perle de Phantomic ღ
» Sagde °°2-Pirat » Og skred igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| VictoriaM |
|
|
Der købte jeg også min for ca. 1 år siden (; Syntes det er et kanont hyggeligt sted og med en masse dejlige mennesker, især Helle og Jens.
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Har også prøvet det mange gange Det er fedt  Duke - Hvorfor er det ikke sundt for hesten? 
Mvh. Rikke med Escape Dance & Excellent Dream DM Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
JA har prøvet det mang gange men bryder mig ikk overdrevet om det med mindre jeg har tjekket bunden inden. Tænk hvis heste trotte i et kanin hul eller anden form for hul så har man ikk mget hest at ride på fremover  Lig en moralst prædiken fra mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Ja, det er vist sket et par enkelte 100 gange  Æææææælsker det..! 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har |
|
|
mulighed for en galop på 1,5 kilometer i et stærk
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaerh.. |
|
|
Har gjort det hundredvis af gange, da jeg var yngre og ikke specielt pylret (øj jeg lyder gammel) - men jeg tør ikke mere. Der kan være så mange sten og huller ikke marken man ikke kan se.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
masser gange  dog synes jeg ikke længere det er sjovt - kun hvis det er terrænspring, som jeg startede i dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Seks tegn? |
|
|
JA da  det er fedt'
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
~Malene & Viktor~ |
10-09-2006 09:50 |
|
Har prøvet det et par gange men min hest tænder fuldstændig af så det sker ikke så tit men vi jorder tit i skoven der kan jeg bedre styre ham.
Hilsen Malene & Viktor. Min dejlige hest. Nu med Zenobie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
10-09-2006 12:36 |
|
Ja, masser af gange. Plejer at ride 'væddeløb' mod min søster. Hestene galoppere så hurtigt de kan, og nogle gange overvejer man næsten at melde dem til et løb  Hehe:P
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 <3<3<3Fjordponyen<3<3<3 Even when we are apart you are in my heart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
10-09-2006 13:10 |
|
Har prøvet det men det er ikk noget jeg er vild med! 
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it! Enghøj <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhsfgjsfg |
|
|
Masser af gange. Min lille pony kan løbe fra alle de store heste  Så hun kan godt være lidt spændende at sidde på. Haha. Duke: Det vil jeg mene kommer an på hvor tit man gør det. Det er da fint nok for hesten at strække ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MariaFN |
10-09-2006 15:43 |
|
Ja masser af gange og det er lige skønt hver gang  Har også prøvet det på en strand det er bare skønt...
©Hilsen Maria© -Anton din dejlige pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Uuuhh.. det er bare SÅ fedt <33 Sascha løber SÅ stærkt... hun er ogs gal i hovedet heh... Har desværre kun været på en stupmark tur i år - men vil SÅ gerne i denne uge - såå.. nu ska jeg lige finde "offeret" som ska med mig uuuhh.. hehe..
Team Bine nu også med: Pamelius H En fejl er først en fejl anden gang den begåes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teqn.. |
Luhura |
10-09-2006 15:54 |
|
Hah :p Øhm , jah i onsdaqs fks . På Lukas , det var så fedt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ::Overskrift::.. |
VictoriaM |
11-09-2006 20:03 |
|
Må ærligt (og ærgeligt), indrømme at jeg ikke har prøvet det med andre, kun alene (det går nok lidt langsommere så)  Men søger da nogle at ride tur og i det hele taget bare ride med, helst med egen hest, nogle i Bjerringbro området?!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehehe. |
<3 Bimmer <3 |
11-09-2006 20:20 |
|
Ja,har da jordet masser af marker på mit lille hyppe dyr!  Og der er mange dejlige lange strækninger der hvor jeg (dvs hesten ) bor, så det bar' fedt! 
~©~ Den Stolte Ejer af en Koldblodshest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ::Overskrift::.. |
VictoriaM |
11-09-2006 20:23 |
|
Ja vi har skam også nogle dejlig laaange stubmarker  De går både op og ned weee!! 
Victoria Det er sjovt at tage Fjordheste seriøst. Nu med Damask Halsnæs Første hjemmeavlede føl Højbjerg´s Bright Star solgt til Irland som avlshingst...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JA!!! |
mirap |
11-09-2006 21:13 |
|
ja det gør jeg da på min Filur  han elsker at stræke ud  det er for dejligt sådan noget man"
~~heste vrinsk fra mig og Filur~~ F I L U R FILUR!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| srtyrtjucfyofv8op |
|
|
jeg har godt nok gjort det mange gange!!! wooow har slet ikk tal på det! hehe 
©Maria med Prinsen© !Os to forever and ever and ever and ever! Team spring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
11-09-2006 21:26 |
|
nej, kun på strand og i skov d: aldrig på stubmark (8 .. tsh tsh, for dårligt mia 
» Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asdfafasf |
|
|
ikk på markerne, men i skoven og mosen med 180 i timen.. vi overhaler altid alle de andre  vi er bare for hurtige, ej, den løber bare vildt stærkt på tur, og stikker af, men jeg kan godt styre den, og stoppe efter 50 meters fuld fart  det er feeedt at jerne derud af!
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhgjfvjkgv |
|
|
ja og det er rø*vnicew 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|