Hej Ænder
Nu er det vidst tid til en opdatering her fra (Jeg er ked af hele tiden at plage jer med mine indlæg)
Nå men lidt før sommerferien kom Ceres jo hjem fra NÆST (Næstildgård sportsrideskole) Jeg og mine forældre syntes jeg og Ceres forsat skulle have undervisning, der endte jeg så med Kathrine (Team Toss' ridelære) Siden der har det bare gået stærkt frem ad.
Men på min rideskole holder min ridelærer ofte dressurkursuser, så det ville jeg jo også med til denne gang og så passede det med at der var stævne weekenden efter
Så kunne jeg få redet noget mere hvis vejret var dårligt så det passede perfekt 
Så vi drager afsted her hjemmefra imorgen regner jeg med, så vi lige kan nå noget ponygames, som Ceres er god til *host*.
D. 1 okt. Er der så planlagt stævne for os igen
Denne gang på en hestepension i nærheden. Så smart Sissel er siger hun til Kathrine at der er LE u/galop (som jeg plejer at starte) og en LC1 og nogle andre klasser (LC2, LC3 osv.)
Kathrine syntes så at jeg skal starte LE ... OG LC1
What the fuc_k 
Det skal vidst lige siges mig og Ceres ikke er så gode til galoppen endnu. Nå men nu må vi lige se tiden an og se efter om den bliver bedre 
Nå bare lige lidt nyt herfra
Og så til billederne de er taget med min mobil

Skal lige siges at han står ude i en stoor vandpyt