|
|
| Min dejlige part |
|
|
Heej alle Ænder !  Kan ikke huske om jeg nogen sinde har haft min part Epirus herinde på JNH ? Men nu synes jeg i hvert fald at i skal se ham . Så , her får i liige "lidt" billeder (Hans kælenavn er Junior)  Junior og jeg - 24. dec. 2004  Junior - 24. dec. 2004  Junior og jeg - vinteren 2005/2006 . Taget med foon , derfor kvaliteten   Juniors smukke øje - 10. maj 2006  På fold - 10. maj 2006  I trav - 10. maj 2006  Igen i trav - 10. maj 2006  Junior og jeg leger på folden - 10. maj 2006  Junior og jeg - 10. maj 2006  Junior og jeg - 15. maj 2006 . Undskyld kvaliteten   Junior og jeg - 15. maj 2006  Junior foran stalden - 29. maj 2006  Junior og jeg - 21. juni 2006  Junior i trav på folden - 12. juli 2006  Smukke Junior på fold - 12. juli 2006  Juniors hoved - 12. juli 2006  Kegle-galop 12. juli 2006  Junior og jeg - 16. august 2006 . Første gang dressurtræning efter han havde været forkølet .  Junior og jeg - 16. august 2006 . Igen efter han havde været forkølet , og med kææmpe smil på !   Junior og jeg - 16. august 2006  Deeejlige dreng ! - 16. august 2006  Smukke Junior - 28. august 2006  Og til slut lige hans øje i animeret udgave . Håber at i overlevede hertil , og at i lige vil smide en kommentar til bassen Han er iøvrigt 15 år gammel , og jeg er 13 (:
Sofie og Epirus <3 nutid , datid , os for altid ! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Han ser rigtig flink ud  Han har et sødt ansigts udtryk  Ser ud til i har det godt sammen. Billederne er også meget fine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mia-musen .. |
|
|
Mange tak !  Jeg har det super med bassen , og har ikke tænkt mig at droppe ham liige foreløbig  Og igen mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Jeg passer også en super dejlig pony  Det er nu dejligt bare at have en part hest, når man ikke har tid til at have hest på "fuld tid" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mia-musen .. |
|
|
Du kan tro at jeg har tid til at have en hest på fuld-tid Det er et spørgsmål om prioritering (Staves? ) Jeg har bare ikke pengene Desværre . Så jeg må nøjes med en part , intil jeg en dag selv kan købe en hest . Hvilket nok først bliver engang når jeg bliver færdig med hvilken uddannelse det nu bliver jeg vælger . Og det bliver jo så om mange år . Men jeg er jo så så heldig at kunne ride på araber stutteriet Falcon Arabians , hvor jeg omgås både føl , ungheste og voksne dejlige arabere Og så har jeg jo fået muligheden for at ride bassen her , som har lært mig absolut alt hvad jeg kan ! Selvom jeg har redet siden jeg var 5 , er det først med Junior her , at jeg har lært at ride en hest i holdning . Hehe . Her er forresten en lille video af Epirus og jeg : Epirus siger goddag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Fin video. Så er du da også bare heldig hehe. Ej men jeg føler ikke jeg har tid til min egen pruhest lige pt, da jeg lige er begyndt på gymnasie osv. Så har det fint med at ca. 3 gange om ugen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Tjaaeh , jeg går nu i 8. og har aldrig i mit liv haft så lidt fritid pga. lektier og laaange skoledage !  Alligevel så ved jeg , at jeg ville kunne finde tiden til det . Sååeh , her er det kun pengene der mangler . Var pengene der - så havde jeg min egen !  Meen , det er vist ønsketænkning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Ja - kan jeg så godt se  Min klasse ved jo godt hvor vigtig bassen er for mig , og hvor vigtigt det er for mig at komme derud til ham . Jeg er så også kun derude 2-3 gange om ugen .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1232456 |
| Forfatter:  |
Stella Nova |
| Dato:  |
30-08-2006 09:16 |
|
Lækker pony!
~ Stella Nova ~ - Elsker dig min Stella ♡ - Savner min Tornerose ♡ - Vil savne min Dusty Diamond ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Stella Nova |
30-08-2006 09:17 |
|
Hvor er han sød når han siger goddag!!! 
~ Stella Nova ~ - Elsker dig min Stella ♡ - Savner min Tornerose ♡ - Vil savne min Dusty Diamond ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heheheeh |
|
|
Wow en lækker hyp Du er heldig!!
GURAMIEN Good to be special JEG SØGER PART PÅ EN LILLE HEST OMKRING HELSINGE I NORDSJÆLLAND SKRIV!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Part.. |
|
|
Hvor er han bare køn  Sødt trik du har lært ham =) Men hvad er der sket med hans hale? Altså på nogle af de første billeder, tænker jeg på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjcfghkghklvlgv |
|
|
nhr, hvor er den fiiin. hehe 
©Maria med Prinsen© Os to forever Team spring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Halepose. |
|
|
Støjer: Okay HaHa, det lignede en blodpølse dims  Jeg er ike stævnerytter, og rider ikke araber - så kender ikke sådan en halepose =) Men man lærer jo altid noget nyt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *TheOne* .. |
|
|
Den 'røde' der er også utrolig grim !  Den han har på nu er en sort eskadron - lidt pænere ! Haha .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
30-08-2006 22:24 |
|
Nøøj, hvor er han køn...  Hihi, skummel halepose... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Zoubareva : Mange tak (: Og ja - skummel er nok det rigtige ord ?  haleposen er vist nok hans brors faktisk ? Hehe .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne xD |
31-08-2006 17:25 |
|
Lækker hesti 
تMvh.ت Anne xD
Team skør<3 - De skøreste for evigt<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jamen Der ser man jo... |
|
|
Hej Sofie... Det er jo dejligt at se Junior igen.. Det er mig Mie Med Denver.. Ja han er jo blevet solgt nu.. Såå.. Men dejligt at se Junior igen.. Han er jo bare Læksi.. Heeh! Knuss her Fra.. Hils Alle hestene fra mig!
-Mie. <´3Benjamin Og Dakoda <´3
Doline <´3 Ox Araber! Newforest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
WOW, han ligner dino på de 2 første billeder.  Kanon dejlig pony (hest?)  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wow... |
Vedel |
03-09-2006 13:08 |
|
Han er godt nok hot! smuk, smuk! flotte billeder og en god video!!! Min part hedder Surprice og er 16år. Hun er ca. 135 i stang og er en connemara blanding. Hun er den dejligste på jorden - ud over min egen pony som jeg snart har haft i en måned (tror jeg nok). Hun hedder Flicka og er en islænder blanding. Hun er ca. 140 i stang, og fylder snart 10år.  Her er så min dejlige part Surprice.  Er hun ikke smuk? Der kommer billeder af Flicka senere.. 
>> Katja << Man skal aldrig sige aldrig = D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Mie : Det er godt nok længe siden :b Hehe . Kommer du ikke op og besøger os en dag ? 8) Tak for rosen af Junior bassen (: Skal nok hilse dem aaalle sammen :b Cikorie : Tjaaeh , kan godt være :b Hehe . Og tak - han er hest :b Vedel : Tak . Kender ikke det store til connemaraer :b Men hun ser sød ud .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ad ... |
|
|
ad hvor er den grim hehe ej gas dejlige junior.. hehe det err min hale pose..:)
Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 catrine det er miq jeg er 12 år zasha ox er min hest hun er 17 år hehe jah og vi elskr hinanden alt for meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Støjer... |
|
|
Ja Hold Da op Det er Længe siden.. Heeh.. Joo Det skal jeg da.. Eller Måske tager jeg min egen hest med der op måske en lille "Rideferie" ?? Men Glæder mig såå meget til at se jer igen.. <´33.. Og hvor er jeres Føller bare søde <´33!! Kyyshh Mie..
-Mie. <´3Benjamin Og Dakoda <´3
Doline <´3 Ox Araber! Newforest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala.. |
|
|
Catrine : BAA ! :b Du' bare misundelig ! :b Vidste ikk at det var din ? Den er da utrolig grim !  Mie : Lyder da hyggeligt Hehe . Jaah , de er simpelthen bare så dejlige ! Og så er de så glade for mennesker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
MariaFN |
03-09-2006 20:16 |
|
Han ser rigtig sød og dejlig ud  I passer rigtig godt sammen... Ser godt ud når I rider 
©Hilsen Maria© -Anton din dejlige pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MariaFN .. |
|
|
Mange mange tak  Det er virkelig virkelig dejligt at høre .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Hehe , okay