Heej allesammen 
Skal lige siges, at jeg tidligere på dagen har lavet samme indlæg, men der gik helt kludder i billederne, så her får i lige et nyt hvor billederne er i orden !
Jaa, så er jeg atter hjemvendt fra stævne, denne gang gik turen til et distriktsstævne i Revsø Rideklub.
Vi tog afsted allerede fredag eftermiddag og skulle så blive der til søndag. Udover mig og min søster kom der også 2 klubkammerater fra rideskolen, som skulle starte på deres små 3'er fræsere. Så vi hyggede os rigtig meget og fik grint en masse
Ponyerne havde vi bestilt opstaldning til, så de havde vidst også en rigtig god weekend ;b
Nåå, egentlig var det meningen at jeg skulle have startet sydjysk mesterskab for hold om søndagen, men vores ene holdkammerat var så venlig at ringe lørdag aften kl. 20 og sige at hun ikke kom alligevel !!! - skide flinkt . Det resulterede så i at vi desværre ikke kunne stille hold alligevel, så jeg meldte bare om i en almindelig klasse om søndagen i stedet.
Nå, ikke mere snak - her kommer resultaterne:
Lørdag:
LA spring: Red nul i begge runder ( omspringningen var en MB ). BLEV NR. 2 
LA spring: Red nul i begge runder og fik en 7. PLADS ( ud af 39, - eller 49 ? startere! ) - super fin runde , dygtig pony <3:D
Søndag:
LA spring: Red igen dobbeltnul og VANDT KLASSEN !
- jeg var den eneste der var fejlfri i både hovedrunden om omspringningen ;b
Felix har bare været KANON hele weekenden
- jeg elsker min pony sååå højt <33 !
I alt vandt jeg 430 kr. i de 3 klasser jeg startede + at jeg vandt en sæk PAVO foder + en lysestage + en springpisk ;b Så det har været en super weekend.
Og til sidst TUSIND TAK til Monica, Janni, Pernille, Rikke, Julie, Julia, Frederikke, Ea, fam. Holm og alle de andre for en super dejlig og hyggelig weekend sammen med jer <33
NU TIL ALLE BILLEDERNE:
Først til dem min søster har taget:

De tre klubkammerater. Fra venstre: Gunnvør, Mona og mig :p
Wiegaarden-foto var også og ta billeder:

Pyyha, det var så alt for denne gang 
Håber i lige gider bruge tid på at kigge og meget gerne skrive en kommentar, da det har taget ret lang tid at lave indlægget
hihi ;b