Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kæreste, bahandler han mig for dårligt?
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 11:13

Hej!

ja, jeg er kommet lidt i tvivl om noget med min kæreste som jeg egentlig gerne vil have lidt hjælp til.

Først skal det lige siges at jeg lider af noget psykisk fis der gør at jeg skal begynde til psykolog, og han har hjulpet mig utrolig meget!
Han er er nu begyndt på en efterskole der ligger 20min væk fra mig af.. Nå, men det hele er blevet sådan lidt skævt efter han begyndte på den. Selvom den ligger så tæt på mig har han næsten aldrig tid til at se mig. Vi havde aftalt at skulle mødes i mandags, men så havde han det pludselig dårligt og udsatte det til onsdag. Fint fint tænker jeg jo, det er da ikke så slemt.

Tirsdag aften ringer han så og hører om jeg ikke kan komme over til ham fordi han skal på tur med efterskolen onsdag-fredag.
Straks kommer jeg da derover i løbet af en halv time, hvor det så viser sig at jeg kan være sammen med ham i 15min. fordi han er på noget madhold :/ Men jeg kan da bare lige vente i 30min så vil han være tilbage ! ´Herligt, tænker jeg! Selvom jeg godt nok er syg så kan jeg da godt lige vente her udenfor (halsbetændelse).

Efter 15min skriver han at han desværre først vil være færdig med det der mad nogat om lang tid, så syge mig tage hjem igen :/

I går skulle vi så have været sammen til søndag, men så skrev han at han havde det af helvedes til, pågrund af noget han har været udefor for noget tid siden, og når han har det sådan skal han bare være alene, og det respekterer jeg. Alligevel tager han over til sine to venner om aftenen, og siger at vi bare kan være sammen idag!
Han har lavet mange af de der aflysninger og udsætninger.

Jeg får maks 5smser om dagen fra ham og han ringer aldrig. Tit går der 2dage før jeg hører fra ham.
Jeg har tænkt mig at snakke med ham om det idag, tager over til ham om 15min, så nogen der kan hjælpe mig lidt her? overreagerer jeg, eller er han ikke altid lige flink overfor mig?

//Linnea

Hellere sær end kedelig
<3

Jeg er mig og du er dig,

hvis du ikke lider mig,

så hold det for dig selv!

^Har aldrig sagt jeg var en god digter?^

SØGER PART

www.heste-nettet.dk/ma...is/122483/

0
0
Svar på denne tråd

mit svar
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 11:18

Jeg er selv lige begyndt på efterskole, og der er ikke noget jeg har mere lyst til i både hverdagen og weekenderne, end at være sammen med min kæreste. Men jeg kan forstå på andre at de har det anderledes. De vil gerne lige havde lidt afstan fra kæresten, fordi de gerne vil så godt muligt ind i det nye fællesskab, så mht. til dette, tror jeg ikke han mener det så ondt igen.

Men til gengæld synes jeg han er rigtig strid over for dig, med det her i weekenden, det havde såret mig urtolig meget.

Så jeg synes han er knap så flint over for dig :/

MVH. Jennifer.
("v")
Z+M
`V´

0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 11:36
jeg synes faktisk at han er fornuftig - ja undskyld mig ;). jeg ved godt det ikke er rart for dig, men han er også nødt til at have nogle venner ude på efterskolen, og hvis han så er skide asocial det første stykke tid, så vil han aldrig finde nogle rigtig nære venner, og hvad så hvis i en dag slår op? :) Så er han på skideren ;)

men jeg forstår dig godt. du må vel lige lade ham falde lidt til?

Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd

Well...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 12:00

Har han altid været sådan? Hvis det først er startet efter han begyndte på efterskole, kunne det jo være han bare lige skulle vænne sig til at bo på efterskole :) Giv ham lidt tid, hvis du virkelig holder af ham ;)

:-* Mvh. Theis :-*

~ Dance with the devil

0
0
Svar på denne tråd

dfjurigyu
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 12:48
som Theis og TheNobody siger, lad ham lige falde til, få nogle venner, og så tage den derfra

Lori

-my love

-my passion

Smil til verden og verden langer dig en.

-smil igen, og verden langer dig en mere!

0
0
Svar på denne tråd

Felula
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 13:11
Kan godt forstå ham. Hvis jeg var begyndt på et nyt sted ville jeg også i starten være sammen med dem der gik der!

KH. Avana
- ELVIS is dead so live with it!
Enghøj <3
0
0
Svar på denne tråd

overskift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 14:32
Samme som de andre men hvis det bliver ved er det nok ikke ret fair... :-)

U Know U Love Diamond
Why?
~She is my horse~

0
0
Svar på denne tråd

Julemanden
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 16:20

Veed ikke ;P

Mvh. Anna <3
For stor til Honny !?
Giver snart op :(

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 18:18

Vi piger har det bar med at være en smule fpr nærtagende .

Kender det kun alt for godt , tror ikke der er nogle piger der ville kunne sige sig fri fra at blive ked ;D

Fortæl hvordan det gik når du har snakket med ham :P

Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider