Hej!
ja, jeg er kommet lidt i tvivl om noget med min kæreste som jeg egentlig gerne vil have lidt hjælp til.
Først skal det lige siges at jeg lider af noget psykisk fis der gør at jeg skal begynde til psykolog, og han har hjulpet mig utrolig meget!
Han er er nu begyndt på en efterskole der ligger 20min væk fra mig af.. Nå, men det hele er blevet sådan lidt skævt efter han begyndte på den. Selvom den ligger så tæt på mig har han næsten aldrig tid til at se mig. Vi havde aftalt at skulle mødes i mandags, men så havde han det pludselig dårligt og udsatte det til onsdag. Fint fint tænker jeg jo, det er da ikke så slemt.
Tirsdag aften ringer han så og hører om jeg ikke kan komme over til ham fordi han skal på tur med efterskolen onsdag-fredag.
Straks kommer jeg da derover i løbet af en halv time, hvor det så viser sig at jeg kan være sammen med ham i 15min. fordi han er på noget madhold :/ Men jeg kan da bare lige vente i 30min så vil han være tilbage ! ´Herligt, tænker jeg! Selvom jeg godt nok er syg så kan jeg da godt lige vente her udenfor (halsbetændelse).
Efter 15min skriver han at han desværre først vil være færdig med det der mad nogat om lang tid, så syge mig tage hjem igen :/
I går skulle vi så have været sammen til søndag, men så skrev han at han havde det af helvedes til, pågrund af noget han har været udefor for noget tid siden, og når han har det sådan skal han bare være alene, og det respekterer jeg. Alligevel tager han over til sine to venner om aftenen, og siger at vi bare kan være sammen idag!
Han har lavet mange af de der aflysninger og udsætninger.
Jeg får maks 5smser om dagen fra ham og han ringer aldrig. Tit går der 2dage før jeg hører fra ham.
Jeg har tænkt mig at snakke med ham om det idag, tager over til ham om 15min, så nogen der kan hjælpe mig lidt her? overreagerer jeg, eller er han ikke altid lige flink overfor mig?