|
|
| Må jeg lave en video til dig? |
|
|
Ja, da jeg lige har opdaget at jeg har windows movie maker kunne jeg godt tænke mig at øve mig lidt, og da jeg ikke har så mange billeder, ville jeg spørge om jeg måtte låne nogle af jer og evt. jeres heste? Hvis jeg kan skal jeg selvfølgelig nok sende den til jer, eller ligge den herind, men jeg garanterer ikke noget, da jeg jo skal øve mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahhaa... |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
23-08-2006 14:10 |
|
Ja det må du da forfærdeligt gerne, hvis du får tid . Alle billeder af Shirley tager du bare, og hvis du skal bruge flere, kan jeg ligge nogle herind 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Derfor hader drenge heste: "Heste er 2tons dræbermaskiner med lange ører!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvis du gider må du meget gerne ligge flere ind. Bare lig en hel masse ind, for ellers bliver den ret kort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay.. |
*æblet* |
23-08-2006 14:18 |
|
Okay søde. Ligeom lidt kommer der lige et par (100) du kan vælge imellem  . Haha
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Derfor hader drenge heste: "Heste er 2tons dræbermaskiner med lange ører!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Håhåh... |
*æblet* |
23-08-2006 14:27 |
|
 Det er overhovedet ikke min pony                   Pyyyh jeg håber at det var nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dét må du gerne!! |
Sina |
23-08-2006 14:38 |
|
Med Uvenlig hilsen SINA  Nu også med sunshine Mine Guldponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yes sir . |
|
|
Ja, det må du meget gerne..  Bare tag billederne fra min præs .
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min elskede |
|
|
Hellere end gerne  Om min lille Belvadere... Savner ham så forfærdenligt, kunne ikke få ham med hjem fra LUX. Nu fik jeg endelig muligheden - og i mellemtiden er han blevet solgt til anden side  Min lille bassemand... Han er her: www.hestegalleri.dk/ht...p?ID=21468
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
23-08-2006 16:31 |
|
Du må meget gerne lave en med Boy og en med Star(hvis du får tid til dem begge) Kattingegårds My Boy           Så er der i hvert fald lidt at bruge, du kan bare tage flere på min præs, hvis det er  Star Rex           Sådan, håber du har tid til at lave et par videoer til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Skal nok lave en til jer, men i skal lige vide at jeg ikke er så god til det der med slutningen på sangene, såå det lyder måske lidt dumt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| (: (: (: |
|
|
Kan jeg ikk få din mail, så kan jeg sende dem til dig ? Mvh Katja
Næsten ny dressur sadel sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Æblooo - Har sendt videoen til din email  I andre, kan i ikke lige skrive jere smail? Så sender jeg jeres til jeres email!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Cikorie |
|
|
Nej det er fint. Bare skriv din mail også, så sender jeg den når jeg er færdig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| muahha. |
|
|
nej laver selv. men læg videoderne herind bagefter ås man kan se dine værker + (:
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Ej... |
*æblet* |
24-08-2006 13:29 |
|
Ej søde Patricia . Har lige set video'en. Tusinde tak, den er rigtig fin. Og skøn musik . Tusinde tusinde tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
Sina |
24-08-2006 14:33 |
|
Den er på min præs, den vil ikke lige lægge link ind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| låjlåjlåj . |
|
|
Hmm, mangler du ikke også min mail ? Nå, men den er: pinto_gris@yahoo.dk
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Patricia Jørgensen (: |
Sina |
24-08-2006 20:52 |
|
Iih tak, hvor er den fin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Æblet og Sina - Godt i kan lide dem  Sawa - Skal nok lave din når jeg kommer hjem fra skole 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 56476573 |
Mijn Fylla |
26-08-2006 15:03 |
|
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tsaiolg |
|
|
Mig mig! jeg kan over hovedt ike selv finde ud af det!! meget gerne med sangen "Sig til de andre" fra disney! (den er jeg vild med) sender min mail over netbesked!! desuden findes der billeder på min præs ^^` og s81.photobucket.com/al.../Sofie_03/ Tag dig ikke af de vilde billeder af mig, med mit syge hår! jeg "leger bare lidt engang imellem!
-Annsofie ©Med de forfinede dressurponyer© Macho & Julischka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemanden |
;P |
26-08-2006 16:19 |
|