|
|
| Lærere:s |
| Forfatter:  |
malle <3 |
| Dato:  |
22-08-2006 21:39 |
|
Hej ænder! Ja, nu er skolen jo begyndt igen, og så kom jeg til at tænke på, om der er nogle ænder, der har fået nye lærere eller nye fag i år... Vi har fået samfundsfag (=ny lærer ) og han er simpelthen bare så uhyggelig ! For det første er han bornholmer, så man kan ikke forstå, hvad han siger, for det andet snakker han mega hurtigt, så man når kun at fatte halvdelen af, hvad han siger og for det trdje kan han bare kigge så "ondt" på en, så man bliver helt bange!  Vi har også fået ny tysklærer, og jeg synes altså hun underviser os som om vi er langsomtopfattende  Men hvad med jer, ænder? Har i fået nye lærer/fag?
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 <3<3<3Fjordponyen<3<3<3 Even when we are apart you are in my heart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaeh.. |
|
|
samfundsfag og kristendom igen havde vi ikk i 7 så ny lære i kristendom og historie og idræt..
Man kan hvad man vil næsten altid.. Vængets Liza <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| askdælaskd |
|
|
Samfundsfag, tror jeg det nye iår  Men min engelsk lærer slagter mig sgu efter hver time Hun burte ikke være i blandt mig
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk eller den bøvede hæsti <3 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
22-08-2006 21:58 |
|
Alle mine lærere, begge mine klasser(stamhold + liniehold) er nye. Er startet på TCR 10. klasse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lærer. |
|
|
"For det første er han bornholmer, så man kan ikke forstå, hvad han siger" ^Grr Hvis man ikke kan forstå hvad han siger, så må han da være oldgammel Bedstefar eller sådan noget  Jeg må indrømme, at jeg forstår og taler ikke bornholmsk, selvom jeg er bornholmer - det er kun gamle mennesker der gør det  - Hvad hedder han?  Nå, men jeg har fået ny lærer i samfundsfag, kristendom og historie. Eller.. han er en slags vikar måske. Ved ikke rigtig Min 'rigtige' lærer er blevet indlagt med en tymor (svulst) i hjernen :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
22-08-2006 22:19 |
|
~*Mvh. Erika*~ *** If life is a joke - I don't get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
22-08-2006 23:02 |
|
Hehe...  *TheOne*: Hehe, undskyld Respekt til bornholmerne... eller sådan noget... Man kan i hvert fald ikke forstå ham:p Han hedder Claus, men har en heeelt masse øgenavne (som jeg ikke tror vi skal komme nærmere ind på nu )
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 <3<3<3Fjordponyen<3<3<3 Even when we are apart you are in my heart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lærer. |
|
|
malle <3 : HaHa  Okay, tror ikke jeg ved hvem han er.. sådan liige nu. Kun hvis det var en Karl eller Benjamin, havde jeg vidst det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Er kommet på en ny skole, så alle mine lærere er (uheldigvis) blevet skiftet ud  Vores dansklærer er SIMPELTHEN SÅ kedelig at analysere tekster med! Jeg ved ikke hvor mange gange hun sagde de samme ting! Vi lavede 7-klassesanalyseringer i 10. klasse! Matematik er endnu kedeligere end sædvanligt, og tysk er absolut heller ikke noget at råbe hurra for! Jeg savner pludseligt mine gamle lærere Dem lærte man i det mindste noget af, og de kunne finde ud af at gøre undervisningen interessant...
Duke I'm the Hitman I want your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfyeruetæ |
|
|
vi har fået fyskik, som vores matmatiklærer underviser i, samt underviser hun i vores abdre nye fag; biologi og geografi.. så har jeg også fået tysk.. deri har jeg fået nu ny lærer.. når hun snakker hæver hun pludselig stemmen, helt uden grund.. vi havde hende på et tidspunkt som vikar i musik.. så var der en fra min klasse som faldt ned fra sin stol, og så var der nogel fra min klasse, inkl mig, der var ved at falde ned fra stolen af grin! gal det så sjovt ud! men så sagde hun at vi skulle side nede i klassen i en time, altså til frikva kom.. 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Vi har fået den samme, nye lærer i kristendom, samfundsfag og historie  ellers er alle de andre som altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skole... |
Nicoline |
23-08-2006 14:52 |
|
Hm... jeg hat ikk fået nye lærer men jeg har fået samfundsfag Gør livet til en fest rid nordbakke hest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Case Closed |
Find-Nemon |
23-08-2006 15:16 |
|
Er startet på gymnasiet, så alle min lærere er nye. Og også et par af fagene; mediefag, almen sprogforståelse osv.
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yes yedæ- |
|
|
Ja  . Er startet på en ny skole så alle lærere er naturligt nok nye =P
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg er startet på efterskole, så alle mine lærer er sjovt nok også nye. Heldigvis er de fleste af dem helt okay. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
23-08-2006 19:24 |
|
Er startet på en hel ny skole, så har kun fået nye lærere..! Vores tysklærer er mega åndsvag.. Han tror han er så sjov, men det er simpelthen så plat, det han siger! fx hvis man gaber sir han: du er sørme velbegavet!! og hvis man ikk har lavet lektier: Ej hvor skuffende, samtidig med han trækker ud i en skuffe på katederet!!!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ Who I am? Who knows and who cares!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er startet på efterskole så alle mine lærere er nye. Brøds mig ikke særlig godt om nogle af dem jeg har, men kender dem ikke så godt endnu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
25-08-2006 12:18 |
|
Har også fået samfundsfag, men jeg har læren i nogle andre fag også Jeg har fået en OND OND OND gym lære.. Arh, ka ikke ta hende, og så er der Diego, min anden gym lære, har haft ham i andre fag, men ikke som fast lære 
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Seks tegn? |
|
|
Biologi , . Men det hed før Natur/teknik. Geografi Og Tysk.
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ikke nogle nye fag , har fået en ny lærer i engelsk fordi jeg er komemt på et hold hvor vi taler engelsk . hele tiden  Og så er der kommet fodbold hvor jeg så er på pigeholdet 
Camille med Herkules <3 Den lykkelige ejer af Welsh Mountain 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
26-08-2006 10:31 |
|
Vi får nye lærere hvert år , undtagen til musik og drama .. men til engelsk , hollandsk , social studies , science , matematik og gymnastiik har vi fået nye lærere ..
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Er startet på gym, så ja, jeg har fået nye lærere i alle fag  Umiddelbart virker de fine nok. De starter helt i bunden for at se, hvad vi kan osv... Hvilket er fint med mig. Det behøver ikke være lige på og hårdt fra dag 1. Vores naturfagslærere kan jeg godt lide, vores idrætslærere er sjove, historie- og samfundsfaglærerne er et gammelt morsomt ægtepar og vores latinlærer... hold da op Han er en morsom lille mand! Min engelsk- og dansklærer minder mig om dem, jeg havde på min gamle skole... Men de virker fine nok  Så jeg synes jeg har været ret heldig med lærere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uirghieuthgih |
Karen S |
26-08-2006 19:51 |
|
Jaa... Jeg har fået Oldtidskunskab, Religion, Naturgeografi, Fysik, samt nye lærere i Samfund, Engelsk, og Idræt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Er staret på HG så der er masser af nye fag og nye lærere. Er allerede træt af dem alle sammen - næsten. Vores klasselære Leon er herlig. Har ham i salg og service og vi fordriver det meste af tiden med at ligge på gulvet af grin. Min engelsk... Hun kom ind- Ja jeg hedder så Birgit... SLAVER!!! Vi har ikke lavet andet end at terpe løs. Ved hun hedder Birgit og... ikke mere. I dansk har vi så en rigtig "moderne" uudannet filosof som han kan kalder sig. Meningen med at have dansk er at blive klogere og derved tiltrække det modsatte køn. Jo højere oppe i hirakiet vi er, jo flere kan vi parre os med Så ved man det...
D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende. I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret. Lad være med det pis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemanden |
;P |
26-08-2006 20:30 |
|
Har fået nye lærere i alle fag .
Vores gamle dansk-lærer blev så let hidsig at han nogen gange slog os .. Så det er vi alle glade for . ;P
Mvh. Anna <3 For stor til Honny !? Giver snart op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|