heej ænder og andre kryb 
Vi har jo alle sikkert hørt om en flugtbillist der blev skudt og dræbt af politiet ,. forfærdeligt ,.
men nu er det jo så lige jeg tænker ,. hvorfor skal de politi mænd straffes for at have stoppet manden, da de selv mente de var i farer ?
Jeg forstår ikke meningen med at give dem en pistol, men at de ikke må bruge den i nødvendige situatioiner ?
Altså de Stakkels politi mænd der mente de var i farer, risikere at miste deres job, og endnu være, de risikere at blive dømt for mord, fordi de stoppede en farlig mand ,. Det forstår jeg simpelthen ikke ,.
Sad og snakkede/diskuteret med mine forældre igår, og sagde til dem ,. hva nu hvis det står en politi mand og truer en gerningsmand med hans pistol, og denne gernings mand står og kan slå et andet menneske ihjel,. så Siger politi manden jo sikkert ,. stop eller jeg skyder,. ikk? men da han jo ikk må skyde fordi det ikk er politimanden der er i livsfarer så kan gernings manden jo slå dette stakkel offer ihjel ,.
kan i følge mig ?
Hvad er meningen med at have en pistol så ? for politiet må kun skyde hvis det er dem selv der er truet ,.
Så kan de jo ligeså godt få en Vandpistol ,.altså jeg syns det er iorden de bruger deres pistoler i situationer hvor det er nødvendigt ,. selv skal de ikke gå efter steder der kan dræbe manden, men i benet ,.
Men problemet er, at flere og flere gernings mænd ved godt at politiet ikk må skyde ,. så det er nemmere for dem at lave *ulykker*
Bar lige et klage indlæg fra mig