Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Politiet
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 10:34

heej ænder og andre kryb :P

Vi har jo alle sikkert hørt om en flugtbillist der blev skudt og dræbt af politiet ,. forfærdeligt ,.

men nu er det jo så lige jeg tænker ,. hvorfor skal de politi mænd straffes for at have stoppet manden, da de selv mente de var i farer ?

Jeg forstår ikke meningen med at give dem en pistol, men at de ikke må bruge den i nødvendige situatioiner ?

Altså de Stakkels politi mænd der mente de var i farer, risikere at miste deres job, og endnu være, de risikere at blive dømt for mord, fordi de stoppede en farlig mand ,. Det forstår jeg simpelthen ikke ,.

Sad og snakkede/diskuteret med mine forældre igår, og sagde til dem ,. hva nu hvis det står en politi mand og truer en gerningsmand med hans pistol, og denne gernings mand står og kan slå et andet menneske ihjel,. så Siger politi manden jo sikkert ,. stop eller jeg skyder,. ikk? men da han jo ikk må skyde fordi det ikk er politimanden der er i livsfarer så kan gernings manden jo slå dette stakkel offer ihjel ,.

kan i følge mig ?

Hvad er meningen med at have en pistol så ? for politiet må kun skyde hvis det er dem selv der er truet ,.

Så kan de jo ligeså godt få en Vandpistol ,.altså jeg syns det er iorden de bruger deres pistoler i situationer hvor det er nødvendigt ,. selv skal de ikke gå efter steder der kan dræbe manden, men i benet ,.

Men problemet er, at flere og flere gernings mænd ved godt at politiet ikk må skyde ,. så det er nemmere for dem at lave *ulykker*

Bar lige et klage indlæg fra mig :D

Sandra og vildhesten April
Tilhænger af duerne <3
Danske mestre - 2005/2006
F.C.København
0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 12:18
ingen har ret til at dræbe et menneske.

pistolen må bruges for at advare manden, og i nødstilfælde kan/må de vidst nok skyde ham i benet. så kan han jo heller ikke være til stor fare, og derfor kan de let fange ham.

Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 14:49

vidner sagde at politiet ikk var i livsfare overhovedet og derfor ikk havde grund til at skyde ham... derfor skal de staffes... han sku være blevet slået ihjel af 8 skud...

jeg sys de fortjener at blive straffet hvis det passer

0
0
Svar på denne tråd

Felula
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 16:04

Jeg Synes det er okay at skyde, hvis andre (og eller dem selv) er i livsfare!

Men ved ikke hvordan skete det med flugt bilisten!

KH. Avana
- ELVIS is dead so live with it!
Enghøj <3
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 16:57

Altså det er selvf dybt tragisk at En amnd er blevet drabt at 8 skud ,. de kunne jo ha skuldt i dækkene ,.

men hvis vi ser bort fra den her sag ,.

så kan jeg huske at der for et par år siden var en sag som denne , hvor politiet havde trukket deres pistoler ,. de skød manden i benet da han var til farer for andre og politiet selv ,. kan kun huske få glimt ,. Men da politiet ville ramme manden, skyder de lige under knæet ,. Disse to politi folk fik en erstatnings sag på nakken ,. da de havde ramt gerings manden ene sene til knæet ,. og derfor kunne han jo ikke bruge sit knæ/ben optimalt ,.

Igen ,. de skyder efter benet, rammer benet, men får en sag på nakken ? De var i farer , og en masse mennesker var i farer

OBS, kan dog ikk huske hva sagen handlede om ,. kan bar huske hendelsen

Sandra og vildhesten April
Tilhænger af duerne <3
Danske mestre - 2005/2006
F.C.København
0
0
Svar på denne tråd

uryitytomg
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 17:33

politiet må kun bruge den i selvforsvar, nødvendige situationer eller som advarsel..

og hvis de mente at de havde brug for at bruge pistol til at forsvaresig, er det rimeligt..

ikk at jeg har en ond personlighed. jeg synes da at det er tragisk, at de måtte gå så langt, som til at skyde ham..

Lori

-my love

-my passion

Smil til verden og verden langer dig en.

-smil igen, og verden langer dig en mere!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider