Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Praktik hvor?
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 14:34
Hvis man gerne vil et sted hen med heste, hvor kan man så tage hen. Har du et forslag?

Venligst Charlotte

Den glade ejer af: 3 katte, 5 marsvin, 4 kaniner, 2 hamster, ½ hest og en masse fisk.

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 14:43
spørg lokalt.

Mvh. Sarah

This is my life, and I dont care

www.heste-nettet.dk/fo...02/631702/

^JHN-stævne^

0
0
Svar på denne tråd

TamBamTam
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 15:08

Det behøves jo ikke ligge tæt på der hvor jeg bor.(Roskilde).

Derfor spurgte jeg her

Venligst Charlotte

Den glade ejer af: 3 katte, 5 marsvin, 4 kaniner, 2 hamster, ½ hest og en masse fisk.

0
0
Svar på denne tråd

en rideskole
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 15:49

jeg var i praktik ved min ridelærer, super hyggeligt, men det var nu kun en hurtig nødløsning, da min studievejleder ikke fandt en plads hos en arkitekt som lovet... såeh...

men ellers så ville jeg kontakte forskellige stutterier, rideskoler og lign

*DjævleØ's POWER*
.-.^.-.^.-.^.-.^.-.^.-...-.^.-.^.-.
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
MSN - juliemanden@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 15:52
men du må jo kende nogen hvis du gerne vil være beridder/landmand med speciale? :) spørg dem, om de kan tage der. jeg skal op hos min ridelærer

Mvh. Sarah

^JHN-stævne^

0
0
Svar på denne tråd

O'Karry
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 15:55
Jeg havde som ikke tænkt mig at blive det. Men det kunne jo være meget spændende at prøve.

Venligst Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 16:04

jeg vil klart anbefale dig at bruge din praktik, spm en forsmag på hvad du kommer til at brue resten af dit liv på.

En mulighed for at afprøve om det så er det du vil. :)

når man først har taget en uddannelse og har arbejdet i omkring en måneds tid, er det surt, og ikke mindst svært at omestemme sig.

Mvh. Sarah

^JHN-stævne^

0
0
Svar på denne tråd

Is med fløde.
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 11:01

Vil sige det samme som Sawa, prøv noget andet end noget med heste. Jeg prøvede at være i pratik hos en dyrlæge og det fangede min interesse Havde slet ikke overvejet at blive Venitærsygeplageske <-- staves? vis jeg ikke havde været hos den dyrlæge

Men altså vis du er fast besluttet på at du VIL arbejde med heste hele dit liv, så ring ind til de kongelige stalde Har hørt det skulle være en god pratik plads.

Ellers prøv at ringe ud til et stutteri, eller en rideskole. Vil anbefale at du ikke vælger et sted hvor du rider (vis du rider på rideskole) Får det får du slet ikke noget ud af. Tag et sted hen som du ikke rigtigt kender

Kyssh Lotte
Smil så solen skinner
Nutid og Datid, JHN for altid
Rigtige rytter rider araber

SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB):

Vi driver dig til vandvid!

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 11:06

Det skal vist også være noget som du seriøst overvejer at ville være. Det skal ikke være ' det kunne være sjovt at prøve i en uge'. Fik i hvert tilfælde at vide af min lærer. At man skal mene det seriøst (:

Men som de andre vil du noget med heste, så ring rundt.

Don't you dare to try change me!

- Laura

C'est La Vie

0
0
Svar på denne tråd

BumBumBum
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 21:43

Jeg tror vidst jeg har fået en forkert opfattelse af det så.

Det er fordi jeg talte med mine forældre om det.

Og min far fortæller så at han var i praktik som kok, på kroen her i byen, da han var ung. Og i dag er han vidst ikke meget for det at skulle lave mad. Så derfor faldt det mig egentlig ikke ind, at han havde valgt det fordi han overvejede, om det var det, han skulle arbejde med resten af livet.

Så troede det var sådan noget man bare godt kunne tænke sig at prøve. Sådan uden det lige skulle være det man havde tænkt på.

Men har faktisk tænkt på noget nær : dyrlæge med heste som speciale. (Jeg kender til en dyrlæge som har et lignende job).

Eller berider i en dressur-stald. Helst på et kæmpe stutteri selvfølgelig. hiih..xD.. Det sidste er vidst nok bare en drøm-ting. Ikke noget jeg tror kunne gå i opfyldelse.

Men hvis det skulle ske, ville jeg nu ikke være helt sikker på at det var det jeg ville på længere sikt.

Venligst Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

ergheiuyeth
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 22:10

Hva med at kontakte søstrene Lund?

Hvis du gerne vil være noget i den dur?

For man skal jo helst i prktik som det man gerne vil være..

Jeg selv har været i praktik som: Blomsterbinder, skolelærer og i matas

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
Én gang gul hest, altid gul hest
0
0
Svar på denne tråd

Is med fløde.
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 22:15
Charlotte Autzen: Man kan heller ikke leve af at være beridder Det er ikke en rigtig uddansle som f.eks dyrlæge

Kyssh Lotte
Smil så solen skinner
Nutid og Datid, JHN for altid
Rigtige rytter rider araber

SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB):

Vi driver dig til vandvid!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider