|
|
| C-stævne på SPR ? |
|
|
Nogen der kommer ? - og rider ? - kigger ? -fotografere ? Det gør mig og Domenique, desværre kan vi ikke ride det individuelle distriks mesterskab, da jeg tager til Berlin med klassen søndag morgen. Men skal starte LB og LA (Det er vores første distriks stævne... Gys) SMid lige at billed af dig og din pony hvis du skal ride, her er mig og Domenique:   
Næsten ny dressur sadel sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... ... |
|
|
Jeg skal  Skal bare ride en LA på Begge ponyer om lørdagen for at de kan se banen inden mesterskabet om søndagen Så må jeg se om jeg kan gøre den 3. plads jeg fik sidste til det der er lidt bedre Skal desvære ik ha min 2'er med piv Men her har vi Marco Polo 1'er pony  Og Stjerne som os er en 1'er 
En gang Springrytter, ALTID Springrytter(: Kat. 1 B-pony Spring til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal.. |
|
|
Mig og Queen skal starte LA - MB.
-Vores "første" MB, så det bliver spændene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde. |
|
|
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Lisbeth (Luffe) Jamen glæder mig til at se dig ! (: Bliver sikkert helt vildt stresset *(gør jeg altid lige inden et stævne ;P)* men hvis jeg ser dig kommer jeg nok lige og siger hej. maeh: Lørdag eller søndag ? (Eller begge dage ?) Bar om vi møder hinanden .. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... ... |
|
|
Katja (Nicklas): Jamn vi skal jo begge starte LA, så vi ser vel hindanden Er din da ik en 1'er? Men der er jo ingen grund til Stress, heeh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Is med fløde. |
|
|
Men hvornår er det?
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Jeg kommer fredag og rider LB og LA Det er hest om fredagen, men sårn her ser vi ud: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lisbeth (Luffe): Faktisk en II'er Men skal jo vente hvis klasserne bliver katagori opdelt (Gør de ikke det til distriks stævner ? :S) Så vil da prøve og finde dig. Nogen måde man nemt kan kende dig på ?  <3TheÆblemos<3: 25-27 september Jubbi: Okay, held og lykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... |
|
|
Katja (Nicklas): Nåårh heeh, jo de blir opdelt.. Hmm jeg har en STOR brun 1'er rimelig kraftig og en STOR gul 1'er Lidt spinkel, hmm min ridehleml er sån brun og det min jakke os. Heeh ellers så er jeg os lidt høj i det, ved ellers ik. Men ellers hvosn kan jeg kende dig?  <3TheÆblemos<3: retter li, det er august og ik september 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. |
|
|
hva står spr for ? hehe
en hest er en hest og IKKE noget legetøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lisbeth (Luffe): Øhm, he he. Ved jeg faktisk ikk ;P Grå ridehjelm. Yderst rædselsfuldt grin, hehe. Ej.. Rider en spinkel brun II'er. vi må prøve at kende hinanden ved hjælp af hestene  Amanda k vinther: Sportsrideklubben (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| l... ... |
|
|
Katja (Nicklas): Heeh ja det må vi, ellers må jeg høre i højtaleren, jeg er der jo nok når 2'erne rider 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
| Forfatter:  |
Frederikke & Aladin |
| Dato:  |
18-08-2006 15:01 |
|
jeg skal kun starte til deres c-stævne i dressur men det er først i septemper. held & lykke til jer andre
--> Frederikke <-- ¤ Aladin - Diva - Spirit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheeh |
Tenna M |
18-08-2006 18:25 |
|
Jeg kommer ikke, men min gamle pony skal starte derovre  Mr. Limbo hedder han, og hans rytter hedder Amalie bartram 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
MinChivas |
18-08-2006 18:47 |
|
Jeg skal ride en LA lørdag ( 2er pony ) Og så dis mesterskab søndag ( os 2er ) Hehe lisser i år rykker vi lige en plads hver  
Stald Jensen - Chivas & Cielo nu uden wendy , men med stor hest !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... ... |
|
|
MinChivas: Nej jeg vil rykke 2  Blev jo "kun" nr. 3 på begge ponyer sidste år, og kun pga. en bom i 2. hoved runde på stjerne for jeg var den hurtigeste 1'er i omhop, piv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Chokolade |
MinChivas |
19-08-2006 18:36 |
|
Lisser , heh , nej kun en  Katja (Nicklas): Hehe nej det kan vi ik 
Stald Jensen - Chivas & Cielo nu uden wendy , men med stor hest !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... ... |
|
|
Henii Nu må du li  Jeg vil os vinde et mesterskab i år, har ik vundet et mester skab de sidste 2 år, er kun blevet nr. 2 og 3, grr, hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|