Så begyndte skolen desværre idag! Øv, syntes næsten lige ferien er startet 
Jeg var afsted til stævne her i weekenden på SOLR ( Solrød rideklub)
Vejret var desværre ikke helt med os, men det var ellers et rigtig godt stævne. Bare synd det regnede sådan.
Jeg skulle ride SOLR mini cup for pony på Safir, og den første afdeling var fredag eftermiddag, hvor vi skulle ride rideprøve 1. Ponyen gik rigtig fint, lidt under tempo, men ellers ok. Var ihvertfald tilfreds, for træningen er bare gået rigtig dårlig her på det sidste. Det ender så med at jeg vinder klassen med 71 % Det havde jeg ikke lige regnet med!! 
Lørdag morgen skulle vi så ride anden afdeling som blev redet i en LC1. Safir og jeg kan bare ikke finde ud af LC1 programmet, så frygtede det værste... Heldigvis var stævnet rykket indenfor, for regnen styrtede bare ned! På opvarmningen gik det ikke særlig godt, kunne slet ikke få den frem! Men inde på banen gik det okay. Jeg bliver MEGET overrasket da jeg finder ud af at jeg har vundet klassen!!! Stolt over min lille pony. Det er kun vores 4. dressurstævne. Og med sejren i begge klasser, vil det også sige at jeg vandt SOLR mini cup!
Søndag skulle jeg springe Jonas i LD og LC. Stævnet blev afholdt på en rigtig fed græsbane, som desværre var meget glat, og da Jonas ikke har mordax i, valgte jeg at ride meget rolig og langsomt. I LD gik han to nul runder. Da det begyndte at regne rigtig meget, valgte jeg at trække mig fra LCén.
Men alt i alt en rigtig god weekend. Nu til billederne 

Fredag, 1. afdeling

Igen

Safir med sin roset.

Til præmieoverrækelse lørdag

Som vinder af cuppen fik vi en rigtig stor roset, som de bruger til landsstævner 

Safir med sine roseter fra lørdag

Jonas i LDén
Nu håber jeg ikke i blev trætte af dette lange indlæg 
Smid meget gerne en kommentar