|
|
| Dit hade band . |
| Forfatter:  |
*Mtvfreak ? |
| Dato:  |
13-08-2006 14:17 |
|
eller genre  Er der bare en sang du BARE ikke kan holde ud ? ved det, keder mig 
Laura ..Remember me 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hade sang.. |
|
|
Hade band: KEANE Og så paris hilton´s " stars are blind " 
Whatever  ++ Bam margera & HIM ++
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae.. |
|
|
egentligt er der ikk enoget band jeg hader, men nik&jay har jeg aldrig kunne finde ideen bag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
|
|
Paris Hilton!!  Hun er så ikke et band men hun er bare ...!! Unite er helt klart mit hade band 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste. |
|
|
jaah.. ligesom maeh tror jeh heller ik jeg sådan ligefrem hader nogen band/sangere, men nok og jay tror jeg aldrig jeg kommer til at kunne li' 
Sisse -Elsker Fjordheste Musse<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nhthhrd |
...Fimse...<3 |
13-08-2006 14:31 |
|
Unite er bare ikke mig Der er så mange andre Boybands så der er intet specielt over dem+ sangen er dødkedelig..  Marc Johnson(er ikke noget band, men) er godt nok også træls at høre på. I alle hans sange synger han med den der trælse stemme Eller det er måske kun mig der mener hans stemme er træls?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dem alle |
Nicoline |
13-08-2006 14:45 |
|
Jeg HADER tv2 de er så dårlige Gør livet til en fest rid nordbakke hest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
|
|
stfu nicoline, de er the hotness  Slipknot kan jeg ikke se meningen i. men det er nok bare fordi jeg ikke kan tage dem seriøst
mvh karen jeg har ikke styr på lortet jeg har lort på styret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| marc johnson |
|
|
er ikk træls han er hot.  men ellers elton john hotel hunger (jimmy jørgensen) britney spears shakira backstreet boys good charlotte blink 188 (eller hva @!#$ de kalder sig) lifehouse nik og jay joey moe 50 cent = ad ad ad og føj! og poul krebs lars H.U.G kim larsen og kjuken (gammelmand ad ad!) susi og leo kandis lars lilholt band thomas helmig er muskelsvindmusik i særklasse føj det er kedeligt! og dybt træls kun noget gamle mennesker hører... det må være mine hade bands nå ja the carling skal også føjes til listen! adadadadad! the carling = døden! 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMM' |
|
|
Jeg kan normalt ikke klare Nik & Jay, men kan godt li Boing.
Line uden Nikita ♡
You're here in my heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Nik&Jay er herre sjove haha. Paris Hilton og hendes sang (ved ikke hvad den hedder) - hold kæft noget @!#$!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re .dims |
Zoubareva |
13-08-2006 16:30 |
|
Jeg hader Green Day DØØØØØ!! (sorry hvis jeg har fornærmet nogen) Udover det kan jeg heller ikke snuppe 50 cent, Eminem, Sum 41 (i det hele taget amerikansk pop-punk), Avril Lavigne, samt alt kønsløst boyband-musik... yakk...
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jbgsdgbsdg |
Nanna (Sebastian) |
13-08-2006 16:58 |
|
ida rosenborg: hold da op. kandis er super dejlige. i♥kandis <3<3<3<333<3 øeh jeg kan ikk ta ham der bryan rice eller brian risbjerg eller WHATSOFUCKINGEVER han er satme toppen af nederen.
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Latoya |
Latoya |
13-08-2006 16:59 |
|
Har ikk noget imod Paris, da hun er mit store idol. Jeg sys det er fedt, hun går frem og laver en utrolig dårlig sang.. Den eneste grund til den blev lavet, er at hun er så kendt i forvejen. Kan godt li' den måde hun skider på alt og alle på, og bare er sig selv! Til gengæld kan jeg ikk udstå Bitchney Spears. Har altid hadet hende. Siden hendes første karrie som sanger dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,... |
Henry og dressurponyerne |
13-08-2006 17:43 |
|
Paris, nik og jay & joey moe (man kan vel naesten saette de to under 1 kunstner  , suk..)..
Henry * Med dressur ponyerne Indian Kasmir & Magic Main * JHN's dressurrytter 2005 kat.2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asldkalæskd |
|
|
Sussi og Leo
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk eller den bøvede hæsti <3 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfffg |
Pernille Bak |
13-08-2006 20:22 |
|
Behøver jeg sige andet end SEAN PAUL!!! Han er Verdens VÆRSTE sanger, og jeg kan ikke fordrage hans musik og hans Ufatteligt grimme stemme af en art! Sean Paul - Muhahahaha Nå, men har så en lille liste at kunstnere der også irreterer mig: Paris Hilton ( Jamen hendes sang gir jo ingen mening, hun synger en masse vrøvl! ? ) Unite ( Boyband af en art ? ) Rihanna ( Ad! Forfærdelig stemme ) Avril Lavigne ( Deprimerende musik ) Busted + lignende bl.a dem med sangen "welcome to my life" Ve' skut hva de hedder, det er tivertifald dårlig musik! Joey Moe, Nik og Jay o.s.v ADADADADADADADADADADAD...DADADADADA DAD ? Nej nej, AD! 
- Pernille - ¤ 100 % dressur rytter! ¤ Cathila <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikk svært |
|
|
Nik og jay stinker langt væk af bæmusik dem kan jeg bare ikk klare 
Ægte Pirater Rider Ægte Perler !! Perle de Phantomic -Sagde 002-Pirat -Og skred igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lilholt!!! |
|
|
er nu ikk enig i at det kun er gamle mennekser der hører lars lilholt.. kender en del inkl. mig selv der hører ham unge og gamle ked af hvis jeg fornærmer eller gør nogen kede af det:P men Madonna kim larsen shubidua paris hilton
100 % optimist! optimisme er mit kald, men holdkæft hvor er det svært at følge sit kald tidligere Deegie - tha queer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhefrbgrt |
|
|
Kelly Clarkson!!! FØØJ puh. kan virkelig ikke klare hende. Break away.. jesjes. HVAD SKER DER FOR DIG KVINDEMENNESKER??  og Paris Hilton. Pussycat dolls. eller hvordan det nu staves. AD  og selvfølgelig NIK OG JAY! hvordan kunne jeg være lige ved at glemme dem?  Johnson er der nogen der ved hvad der liige sker for HAM? Den der kig forbi.. helt ærligt. Desuden. KLAM MUSIKVIDEO!!  Nåh jah. Britney Spears  Kunne jo blive ved. TSK. Alt det dårlige musik der dog findes.
F R E G N A Jeg hører Nickelback 8) d. 10 oktober 2005 ^glemmes aldrig^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg hader BOTEN ANNA - BASSHUNTER..
Knus Stina og Bianca <3 Savner Dig Ronaldo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vhryeuingtr |
|
|
xXBiancaXx: Boten Anna er sej  selvom jeg må indrømme jeg er en smule træt af den. Perfekt til overdreven dans med veninderne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| boten anna |
sunka<3 |
13-08-2006 22:14 |
|
jeg giver xXbiancaXx 100% ret boten anna eller hvad folk ellers render rundt og kalder den , fy for saten , stinker langt væk af svensker-rØv, har intet mod svenskere men den . @!#$ er hvad jeg kan sige om den men ellers nick og jay og alle dem der
søger lille (max 155 eller 50 kg) erfaren rytter til sød welsh mountain pony, mere på præs. det er lysten der driver værket!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Paris Hiltons nye sang, "stars are blind", er da lidt for nederen at se på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bRÆK bRÆK!! |
Anna Michala d: |
14-08-2006 00:28 |
|
PARIS HILTON 'STARS ARE BLINDE' 
© Fiine © Dig Elsker Jeg Sku! Jeg æller også Dællepind meget(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
hvis vi tar de bands der blir spillet mest på MTV og laver dem til et band - så må det være mit ultimative hadeband. Mage til bæpop skal man lede længe efter.
Sandra & Tímon Dance like a monkey!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-08-2006 10:04 |
|
Patricia: Nej hvorfor?! Mew er overdrevet fede!
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| neeej |
*Mtvfreak ? |
14-08-2006 12:30 |
|
Patricia: Er enig med kode123 Hvorfor mew ??
Laura ..Remember me 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgfgfgfgfgfgf |
Molle |
14-08-2006 12:57 |
|
RASMUS NØHR ! (eller hvordan det nu staves) 
,, Molle Bolle '' Med Huginn Fra Drøsselbjerg & Hrefna fra Bjóla-Hjortholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gh dihbeg |
sunka<3 |
14-08-2006 19:06 |
|
ja glemte lige Rasmus Nøhr . haah troed han hed nørd
søger lille (max 155 eller 50 kg) erfaren rytter til sød welsh mountain pony, mere på præs. det er lysten der driver værket!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sunka... |
|
|
Sunka: Hvad sker der? Rasmus nørh er da herlig (mener det faktisk ) Hah. men smag og behag kan man aldrig diskutere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pod .. . . . . |
|
|
Ej nej nej ej! Tror slet der er nogen/eller noget bands jeg hader 
Kamilla uden kejser og balahé ♡..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ugosijdgbdskj |
Nanna (Sebastian) |
14-08-2006 21:54 |
|
btw død over ashlee simpson
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 213456 |
JosefineS |
15-08-2006 11:29 |
|
AAHR , det her indlæg !! Kan godt lide avril lavigne , kan godt lide bryan rice , and godt lide joey moe, kan godt lide nik og jay , kan godt lide rihanna , kan godt lide NOGLE af pussy cat dolls' ssange .. kan godt lide mew , kan godt lide boten anna , kan lidt lide stars are blind , kan godt lide kelly clarkson , kan godt lide sean paul kan ik ' lide madonna eller unite ..
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
15-08-2006 11:33 |
|
Boybands og andre wannabees Nik & Jay sku brændes Joey moe Diverse R'n'B stjerner PARIS HILTON  Cassie eller hva hun hedder (hende med sange Me & You)
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|