|
|
| Lille 'leg'! |
| Forfatter:  |
Anne xD |
| Dato:  |
12-08-2006 17:28 |
|
Halløjsa alle ænder  Nu er det tid til en lille 'leg'  Det går ud på, at jeg starter med at skrive et spørgsmål, og så svarer personen nedenunder, på spørgsmålet, og skriver et nyt. Den næste person svarer så på de to spørgsmål, og skriver et nyt  Så er der til sidst en maaasse spørgsmål, hvis der altså er nogle der gider svare  Hvad hedder du? (opfindsom, ved det )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Hvad hedder du? Mathilde Hvor gammel er du?
Team Bine nu også med: Urban Fjordlyst En fejl er først en fejl anden gang den begåes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 6 tegn! |
sissel |
12-08-2006 17:43 |
|
ja det har jeg ___ Har du lyst hår ?
KH. Sissel m. Shaggy, Futura & Degina Shaggy / Futura / Degina når du først har sat dig op på en fuldblod eller araber, kan du ikke komme ned derfra igen! "ER & BLIVER FULDBLODS-& ARABERRYTTER FOR EVIGT"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| muahahah . |
|
|
Jep  Hvad er dine største fortrin ?.
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdgsdfdg |
|
|
Hvad er dine største fortrin ?. Fatter hat xD Hvad klasser rider du ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e5y6wyw |
|
|
lc.. hva laver du nu udover at være på JHN? 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Case Closed |
Find-Nemon |
12-08-2006 17:53 |
|
Hører musik! Hvad synes du om Anders "Anden" Matthesen?
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne xD |
12-08-2006 18:01 |
|
Okay, misforstået  I skal svare på mit spørgsmål OG den næstes spørgsmål osv.. Sådan her: Hvad hedder du? Anne  Hvor gammel er du? 12  Hvor bor du? Hammel  Har du egen hest? Nix  Har du lyst hår? Næ  Har du en hund? Nix  Hvad er dine største fortrin? Fatter nada  Hvad laver du udover at være på Jhn? Msn  Hvad synes du om Anders ''Anden'' Mattesen? Ved ikke  Sådan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erw6ywryusd |
|
|
okey! se nu forstår jeg! Hvad hedder du? sarah Hvor gammel er du? 13 Hvor bor du? herlev Har du egen hest? nope.. part Har du lyst hår ? jaa! Har du en hund? yes Hvad er dine største fortrin ?. ey?! aner ikk hva det er Hvad klasser rider du ? lc hva laver du nu udover at være på JHN? ikk noget Hvad synes du om Anders "Anden" Matthesen? han er da meget sej.. nyt spørgsmål.. hva laver du? 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeejsa |
mantuz & chellzen |
12-08-2006 18:22 |
|
Hvad hedder du? sarah Hvor gammel er du? 13 Hvor bor du? herlev Har du egen hest? nope.. part Har du lyst hår ? jaa! Har du en hund? yes Hvad er dine største fortrin ?. ey?! aner ikk hva det er Hvad klasser rider du ? lc hva laver du nu udover at være på JHN? ikk noget Hvad synes du om Anders "Anden" Matthesen? han er da meget sej.. Hvad laver du? Jeg skriver lidt Msn. Hvad hedder din hest/pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups undskyld |
mantuz & chellzen |
12-08-2006 18:25 |
|
Misforstod det lige Hvad hedder du? Anita Hvor gammel er du? 14 Hvor bor du? Sjælland Har du egen hest? ja pony :] Har du lyst hår ? Nææ Har du en hund? Jep Hvad er dine største fortrin ?. WHAT Hvad klasser rider du ? ved ikk hva laver du nu udover at være på JHN? rider :b Hvad synes du om Anders "Anden" Matthesen? ved ikk. Hvad laver du? Jeg skriver lidt Msn Hvad hedder din hest/pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmåls leg |
|
|
Hvad hedder du? isabella Hvor gammel er du? 13½ Hvor bor du? storkøbenhavn Har du egen hest? part Har du lyst hår ? nej, næsten sort.(farvet) Har du en hund? nej Hvad er dine største fortrin ? what ? Hvad klasser rider du ? LB hva laver du nu udover at være på JHN? Rider, er med vennerne o.s.v Hvad synes du om Anders "Anden" Matthesen? han er ok Hvad laver du? Er her og på msn Hvad hedder din hest/pony? Part: soffi passerhest: brian Har du nogen søskende ?
Whatever  ++ Bam margera & HIM ++
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
Nicoline |
12-08-2006 18:54 |
|
Hvad hedder du? Nicoline Hvor gammel er du? 14 år Hvor bor du? I Rødovre Har du egen hest? Nej desværre Har du lyst hår? Ja det har jeg Har du en hund? Nej Hvad er dine største fortrin? ?? Hvad klasser rider du i? Lc2 Hvad laver du udover at være på JHN? Er sammen med vennerene Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? hmm han er vel okay Hvad laver du? Er på computeren Hvad hedder din hest/pony? Part: Claus Har du nogle søskene? Ja en Hvad er det bedste du ved?? Gør livet til en fest rid nordbakke hest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhjkglæ |
cocio |
12-08-2006 19:35 |
|
Hvad hedder du? karoline Hvor gammel er du? 14 år Hvor bor du? på møn Har du egen hest? Nej Har du lyst hår? næ Har du en hund? ja (2) Hvad er dine største fortrin? ?? Hvad klasser rider du i? rider ikke klasser Hvad laver du udover at være på JHN? er sammen med veninde Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? han er okay Hvad laver du? er sammen med veninde Hvad hedder din hest/pony? har ikke nogen hest/pony Har du nogle søskene? Ja en Hvad er det bedste du ved?? lasange mit spørsmål.. hvad er din ynglings hesterace??
;)Lev livet mens du kan;) Knuzz Cocio
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
12-08-2006 19:56 |
|
Hvad hedder du? Nanna.. Hvor gammel er du? 12 år :I
Hvor bor du? ballerup
Har du egen hest? nej, halvpart. Har du lyst hår? ja.. Har du en hund? nej. Hvad er dine største fortrin? WRF?
Hvad klasser rider du i? LC1 :I Hvad laver du udover at være på JHN? stener. Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? ? Hvad laver du? skriver med min veninde. Hvad hedder din hest/pony? Gosha Har du nogle søskene? jepper. Hvad er det bedste du ved?? Heste ooog kamera og veninder =D hvad er din ynglings hesterace?? haflinger. kan du lide at fotografere?
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Stella Nova |
12-08-2006 20:06 |
|
Hvad hedder du? Line Hvor gammel er du? 13, snart 14
Hvor bor du? Sjælland Har du egen hest? nej, halvpart. Har du lyst hår? Nej Har du en hund? 2 Hvad er dine største fortrin? Hvad? Hvad klasser rider du i? LC2 Hvad laver du udover at være på JHN? Keder Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? ok Hvad laver du? keder Hvad hedder din hest/pony? Stella Har du nogle søskene? nej Hvad er det bedste du ved?? min part og mit nye hus og mine venner hvad er din ynglings hesterace?? islænder, tinker og haflineger kan du lide at fotografere? Ja meget! ___ Hvad hedder din bedste veninde?
♡ Stella Nova ♡ - Im a lucky one♡ Elsker dig for evigt Stella!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
|
|
Hvad hedder du? Emilie Hvor gammel er du? 13
Hvor bor du? Helsingør Har du egen hest? Ja 4 Har du lyst hår? Nej Har du en hund? Ja 1 Hvad er dine største fortrin? What?? Hvad klasser rider du i? Ikke nogen lige nu, men snart Hvad laver du udover at være på JHN? Høre musik/keder Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? Okey Hvad laver du? Er på com Hvad hedder din hest/pony? Gerda, Sambo, Fie og Ambis Har du nogle søskene? Ja 3 Hvad er det bedste du ved?? Min familie og alle mine 26 dyr Hvad er din ynglings hesterace?? Mange !! Kan du lide at fotografere? Det er okey. Hvad hedder din bedste veninde? Isabella ___ Hvor mange dyr har du?
NY ponypude sælges, se mere i præsentation. Smil så smiler verden igen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hvad hedder du? Line Hvor gammel er du? 15
Hvor bor du? Frederikshavn Har du egen hest? Ja Har du lyst hår? Har rødt/brunt  Har du en hund? Ja . To stk Hvad er dine største fortrin? Ahva?  Hvad klasser rider du i? Ingen  Hvad laver du udover at være på JHN? Skriver med Theis og Rikke Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? Ved ikke hvem det er Hvad laver du? Skriver her . Og MSN Hvad hedder din hest/pony? Danielle  Har du nogle søskene? Ja, to stk Hvad er det bedste du ved?? Ved ikke . Hvad er din ynglings hesterace?? Aner ikke Kan du lide at fotografere? Jæs - er hyggeligt Hvad hedder din bedste veninde? Maria Hvor mange dyr har du? 5 tror jeg --- Glæder du dig til at skulle i skole? Øh. Skævt 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Vildrose |
12-08-2006 23:23 |
|
Hvad hedder du? Julie Hvor gammel er du? 14 Hvor bor du? der
Har du egen hest? ja Har du lyst hår? hmm midt i mellem Har du en hund? ikke rigtigt Hvad er dine største fortrin? en trappe Hvad klasser rider du i? forskelliiig ok Hvad laver du udover at være på JHN? msn, ar2!1, og stener Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? han er.. kedelig =O Hvad laver du? skriver med 200 på msn og stener her Hvad hedder din hest/pony? jack Har du nogle søskene? nej Hvad er det bedste du ved?? mine dyr, venner og familien Hvad er din ynglings hesterace?? ox'ere oog welsh Kan du lide at fotografere? meget Hvad hedder din bedste veninde? har maaange Hvor mange dyr har du? 4 uden fisk Glæder du dig til at skulle i skole? no --- Hvor køber du tøj?
Vildrose pis aldrig mod vinden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Hvad hedder du? Vickie Hvor gammel er du? 21 Hvor bor du? Amar' mand Har du egen hest? ja Har du lyst hår? næææ Har du en hund? Jaaa Hvad er dine største fortrin? Tja... mine atributter, om man så må sige  Hvad klasser rider du i? Ikke nogle - ikke til stævne endnu Hvad laver du udover at være på JHN? Ser tv og er på msn, overvejer at hente en trøje, jeg fryser nemlig.. skal ud med hunden om lidt Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? Det kommer godt nok an på hvad han laver - stand up, super fedt, band? STINKER. Hvad laver du? Føler lige at spørgsmålet har været der. Hvad hedder din hest/pony? Zhehena, daglig tale Zheena Har du nogle søskene? To, Kevin 18 år, Josefine 10 år Hvad er det bedste du ved?? Mine dyr, min stald, mine venner og veninder Hvad er din ynglings hesterace?? Araber, Welsh's og Connemaraer Kan du lide at fotografere? Jeg elsker det Hvad hedder din bedste veninde? Jeg har ikke nogen bedste veninde, den slags er farligt. Hvor mange dyr har du? Pt--- 3 katte, 1 hund og en hest - foruden støvmider og lignende. Glæder du dig til at skulle i skole? Det er jeg færdig med  Hvor køber du dit tøj? Helst Vero Moda, Vila eller... Tja, andre fede steder. Højeste spring på hest?
Vickie Igen med Zheena. Og aldrig mere uden. DRESSURSADEL KØBES! BRUGT ELLER NY KONTAKT MIG HVIS DU HAR EN 16-16,5" -SKAL KUNNE LIGGE PÅ EN ARABER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ælkjhgfd |
|
|
Hvad hedder du? Marie Hvor gammel er du? 13 Hvor bor du? Skiivve Har du egen hest? ja Har du lyst hår? Jaa Har du en hund? Jaaa Hvad er dine største fortrin? Fatter hat? Hvad klasser rider du i? Kan øvelser til LB men starter LC Hvad laver du udover at være på JHN? MSN og mobil Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? Han er seej Hvad laver du? x) Skriver Hvad hedder din hest/pony? Ceres Mørk daglig Ceres Har du nogle søskene? Mette 8 Ida 6 Hvad er det bedste du ved?? Mine dyr, min stald, mine venner og veninder Hvad er din ynglings hesterace?? Fjordhest og NF Kan du lide at fotografere? Jeg elsker det Hvad hedder din bedste veninde? Puha ved jeg ikke Hvor mange dyr har du? 2 heste. Glæder du dig til at skulle i skole? Neej Hvor køber du dit tøj? Helst Vero Moda Højeste spring på hest? 40 cm Kan du ride i andet end ridebukser?
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk eller den bøvede hæsti <3 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmålsleg |
Serena |
13-08-2006 00:54 |
|
Hvad hedder du? Serena Hvor gammel er du? 16 Hvor bor du? Slagelse Har du egen hest? ja Har du lyst hår? neej Har du en hund? jep Hvad er dine største fortrin? Fatter hat? Hvad klasser rider du i? lb Hvad laver du udover at være på JHN? sover Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? cool Hvad laver du? spiser vingummi Hvad hedder din hest/pony? atira Har du nogle søskene? simeon 10 Hvad er det bedste du ved?? venner og veninder + frikvarter og gymfester Hvad er din ynglings hesterace?? ? Kan du lide at fotografere? næ Hvad hedder din bedste veninde? har ingen BEDSTE Hvor mange dyr har du? 2 guldfisk og 1 hest Glæder du dig til at skulle i skole? nej, men til at se alle sammen Hvor køber du dit tøj? uh, det kommer an på i hvilken by jeg er. Højeste spring på hest? 150cm Kan du ride i andet end ridebukser? helst ikke Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Serena: Fårk, havde faktisk om M&M's i mundt. mat. i 8. klasse xD Gætter på 73? 
Duke I'm the Hitman I want your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
Hvad hedder du? julie Hvor gammel er du? 17 Hvor bor du? frederikssund Har du egen hest? nej Har du lyst hår? neej Har du en hund? nej Hvad er dine største fortrin? jeg snakker MEGET (hmm, men til tider en bagdel i stedet for fordel haha ) Hvad klasser rider du i? lb - men ikke noget pt har ikke startet siden januar Hvad laver du udover at være på JHN? stener Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? han er sej, men syntes mindr eog mindre om ham Hvad laver du? stener Hvad hedder din hest/pony? - Har du nogle søskene? morten 12 Hvad er det bedste du ved?? vennerne, fester og familien  Hvad er din ynglings hesterace?? ? Kan du lide at fotografere? ja Hvad hedder din bedste veninde? hmm, har mange der betyder utroligt meget for mig Hvor mange dyr har du? 2 kaniner Glæder du dig til at skulle i skole? ja, til at kaste vand på alle de nye sutter (1. g.'ere) og til at se alle menneskerne igen  Hvor køber du dit tøj? tøjforretninger ? haha Højeste spring på hest? 120 Kan du ride i andet end ridebukser? helst ikke Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? hmm, pas ? er du a eller b menneske ?
*DjævleØ's POWER* Du har ikke levet før du har været på roskilde festival "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" MSN - juliemanden@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| leg... |
|
|
Hvad hedder du? josephine Hvor gammel er du? 12 Hvor bor du? stubbekøbing Har du egen hest? jep Har du lyst hår? ja Har du en hund? ja Hvad er dine største fortrin? hved ikke helt Hvad klasser rider du i? la klasser på c-plan Hvad laver du udover at være på JHN? rider Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? ret pinligt men hvem er det Hvad laver du? spiser Hvad hedder din hest/pony? kashmir og format Har du nogle søskene? ja thomas og morten Hvad er det bedste du ved?? heste Hvad er din ynglings hesterace?? har ingen Kan du lide at fotografere? ja Hvad hedder din bedste veninde? line Hvor mange dyr har du? 1 hund, 3 fugle og 2ponyer Glæder du dig til at skulle i skole? nej Hvor køber du dit tøj? forskælligt Højeste spring på hest? 30cm, er ikke spring rytter Kan du ride i andet end ridebukser? ja i jakkesæt,gør det sammen med nanna-snøvs,når vi rider james bond show Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? omkrig 70 er du a eller b menneske? fatter ikke er du mest til dressuer eller spring?
Hilsen Josephine
- Med Kashmir og Format
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| leeeg |
*Mtvfreak ? |
13-08-2006 14:00 |
|
Hvad hedder du? Laura Hvor gammel er du? 15 Hvor bor du? Herfølge Har du egen hest? ja Har du lyst hår? nope, brunette Har du en hund? nej Hvad er dine største fortrin? Hvordan ?  Hvad klasser rider du i? Lb stævner, La hjemme, Hvad laver du udover at være på JHN? det samme som alle andre Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? Blærblær, Har mødt ham IRL.  Hvad laver du? Intet . Hvad hedder din hest/pony? Pinocchio, og Træ og tid Har du nogle søskene? Julie 18 år Hvad er det bedste du ved?? Så mange ting Hvad er din ynglings hesterace?? har ingen Kan du lide at fotografere? Elsker det Hvad hedder din bedste veninde? Sara, Nanna, Julie, Hvor mange dyr har du? 4 . Glæder du dig til at skulle i skole? Nææh Hvor køber du dit tøj? ja . Højeste spring på hest? 120 Kan du ride i andet end ridebukser? Ja shorts . uden sadel Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? 30 er du a eller b menneske? b menneske er du mest til dressuer eller spring?´ dressur Hvad synes du om fodbold ?
Laura ..Remember me 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala.. |
|
|
Hvad hedder du? -Line Hvor gammel er du? -16 Hvor bor du? -Stubbekøbing Har du egen hest? -Ja Har du lyst hår? -Nej Har du en hund? -Nej Hvad er dine største fortrin? -Hva`? Hvad klasser rider du i? -LA dressur og LA-MB spring på c-plan.
Hvad laver du udover at være på JHN? -Rider, går i skole, arbejder. Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? -Han er da meget sjov?
Hvad laver du? -Ingenting. Hvad hedder din hest/pony? -Queen og Darling (og forhåbenligt snart og Final Furby )
Har du nogle søskene? -Ja
Hvad er det bedste du ved?? -Ehm,? Hvad er din ynglings hesterace?? -Blandinger.
Kan du lide at fotografere? -Ja, men ville sikkert bedre kunne lide det hvis jeg havde et bedre kamera. Hvad hedder din bedste veninde? -Hmm, har ikke rigtig nogle gode veninder. Hvor mange dyr har du? -2 heste. Glæder du dig til at skulle i skole? -Nja.. Hvor køber du dit tøj? -Genbrug, H&M -? Højeste spring på hest? -Højeste spring på pony 140 cm.
Kan du ride i andet end ridebukser? -Ja, men bryder mig ikke om det.
Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? -Det gør an på størrelsen af pakken?
er du a eller b menneske? -A.
er du mest til dressuer eller spring? -spring lige i øjeblikket.
Hvor mange heste har du ejet i alt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Acoghestene |
13-08-2006 14:08 |
|
Hvad hedder du? Anne Christine Hvor gammel er du? 15 Hvor bor du? Roskilde Har du egen hest? nej Har du lyst hår? nej Har du en hund? nej hvad er dit største fortrin? fatter hat Hvad klasser rider du i? øhh...pleasure (western) Hvad laver du udover at være på JHN? rider, tegner. Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? fandme genial humor  Hvad laver du? svare på spørgsmål Hvad hedder din hest/pony? har ikke nogen. Har du nogle søskene? ja, en storebror Hvad er det bedste du ved?? heste, dyr, familien. Hvad er din ynglings hesterace?? Mustang, Quarter Horse, P.R.E og Lipizzaner Kan du lide at fotografere? ja. Hvad hedder din bedste veninde? Stephanie Hvor mange dyr har du? 1 marsvin og 1 kat Glæder du dig til at skulle i skole? nej Hvor køber du dit tøj? det er forskelligt Højeste spring på hest? har aldrig sprunget Kan du ride i andet end ridebukser? ja, jeg kan ride i cowboy-bukser, shorts og en gang i nederdel Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? øhh 50 er du a eller b menneske? jeg er A...tror jeg... er du mest til dressuer eller spring? ingen af delene jeg rider westernridning hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund)
du er min store kærlighed, drømmene om dig, være ved vennerne si´r at det aldrig vil gå men det vil vi to ride på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Hvad hedder du? Carina Hvor gammel er du? 19 Hvor bor du? Vejle Har du egen hest? Jeps 2... eller en pons og en hest Har du lyst hår? Ja og mørkt... (farvet) Har du en hund? Mine forældre har hvad er dit største fortrin? Ja nemlig ja Hvad klasser rider du i? dressur: la1-la2 snart la3 og spring: lc Hvad laver du udover at være på JHN? Arbejde, skole og ride... sammen med kæresten min Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? Super sej... Hvad laver du? Svare på spørgsmål og skal til at op til mine heste... Hvad hedder din hest/pony? Pony: Surprise. Hest: Mangoley Har du nogle søskene? ja, en storebror Hvad er det bedste du ved?? heste´og dyr... min kæreste Hvad er din ynglings hesterace?? Ved sgu ikke lige... elsker friesere... Kan du lide at fotografere? Jeps... Hvad hedder din bedste veninde? Malene, Sara og Louise Hvor mange dyr har du? 2 heste Glæder du dig til at skulle i skole? Ja... er snart færdig... skal på tredje år og der er ikke rigtig nogle skodfag Hvor køber du dit tøj? BikBok, Blendshe og Pennylane Højeste spring på hest? 115 Kan du ride i andet end ridebukser? Shorts og cowboy bukser Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? 60-70 er du a eller b menneske? jeg er A menneske er du mest til dressuer eller spring? Begge dele... synes de er vildt hyggelige begge 2 hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) For at min hest ikke kan åbne munden og derved gå imod min hånd, og man skal i dressur ridning... Er du for eller imod skarpe bid
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
sam_bo |
13-08-2006 17:45 |
|
Hvad hedder du? Lotte Hvor gammel er du? 13 Hvor bor du? helsingør Har du egen hest? ja 4 Har du lyst hår? nej Har du en hund? ja 1 hvad er dit største fortrin? what Hvad klasser rider du i? ingen Hvad laver du udover at være på JHN? høre musik Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? ok Hvad laver du? er på JHN  Hvad hedder din hest/pony? Sambo, Gerda, Fie og Ambis Har du nogle søskene? ja 3 Hvad er det bedste du ved?? heste, dyr, familien. Hvad er din ynglings hesterace? der er mange Kan du lide at fotografere? ja. Hvad hedder din bedste veninde? Isabella Hvor mange dyr har du? 27 Glæder du dig til at skulle i skole? Ja okay Hvor køber du dit tøj? det er forskelligt Højeste spring på hest? ??? er ikke så meget til spring Kan du ride i andet end ridebukser? ja Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? øøøhhh ? 58 ? er du a eller b menneske? !! er du mest til dressuer eller spring? Dressur og western  hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) jeg rider ikke med næsebånd når jeg rider med western udstyr. arbejder du??? ` Jah ... 
hej alle h´ænder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte din Carina |
sam_bo |
13-08-2006 17:47 |
|
Er du for eller imod skarpe bid ?? nej. jeg bruger selv et pelhambid på min traver 
hej alle h´ænder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
13-08-2006 19:00 |
|
imod. er du glad for dit udseende ?
» Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare om at komme igang |
|
|
Ægte Pirater Rider Ægte Perler !! Perle de Phantomic -Sagde 002-Pirat -Og skred igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hiiihii |
|
|
jeg vil være ridelære i western ridning  Rider du western?
©Team Liine© Elsker dig bare så'h meget Taken <3 glæder mig til at få'h halvpart.. ~Mulelejr~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Hvad hedder du? Kristina Hvor gammel er du? 15 Hvor bor du? Tæt på aabenraa Har du egen hest? ja 2 Har du lyst hår? ja Har du en hund? ja 2 hvad er dit største fortrin? Fatter hat ?? Hvad klasser rider du i? Jeg stille op i LC dressur og spring , må ikk starte højere .. starter faktisk kun op til UC i spring, har adrig startet c endnu Hvad laver du udover at være på JHN? på arto Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? ok Hvad laver du? er på JHN  Hvad hedder din hest/pony? Tessa&Sera Har du nogle søskene? ja 2 Hvad er det bedste du ved?? heste, dyr, familien. Hvad er din ynglings hesterace? der er mange Kan du lide at fotografere? ja. Hvad hedder din bedste veninde? Pernille og annekatrine (annekatrine hedder lillianus herinde) Hvor mange dyr har du? 13 Glæder du dig til at skulle i skole? Ja okay Hvor køber du dit tøj? det er forskelligt Højeste spring på hest? har sprunget 135 .. på tulle min gamle pony som var 118 ... Hun er død nu Kan du ride i andet end ridebukser? ja Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? 60 måske ?? er du a eller b menneske? !! er du mest til dressuer eller spring? lige nu ved jeg det ik het, begge ..  hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) ?? Rider du wesern ? Nej Nyt spørgsmål: Har du arto ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
MariaFN |
14-08-2006 15:42 |
|
Hvad hedder du? Maria Hvor gammel er du? 14 Hvor bor du? Hobro Har du egen hest? Nej Har du lyst hår? Nej Har du en hund? Nej hvad er dit største fortrin? ? Hvad klasser rider du i? LC dressur… rider en 4 års så kan jo ikke starte højere før til næste år Hvad laver du udover at være på JHN? Alt muligt Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? ok Hvad laver du? er på JHN Hvad hedder din hest/pony? Har ingen, men passer en der hedder Anton Har du nogle søskene? Ja en bettesøster Hvad er det bedste du ved?? heste, venner, familie og så meget andet Hvad er din ynglings hesterace? Der er mange Kan du lide at fotografere? Ja Hvad hedder din bedste veninde? Camilla Hvor mange dyr har du? Ingen Glæder du dig til at skulle i skole? Kun for at møde vennerne igen Hvor køber du dit tøj? Det er forskelligt Højeste spring på hest? 70 cm Kan du ride i andet end ridebukser? Ja… Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? 40 ??? er du a eller b menneske? ??? er du mest til dressuer eller spring? Dressur hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) Så hesten ikke går og åbner munden hele tiden... Rider du wesern ? Nej Har du arto ?? Nej Nyt spørgsmål: Rider du hest eller pony?
<3-Hilsen Maria -Anton din dejlige pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde. |
|
|
Rider pony  Hvad fik du til morgenmad?
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad fik du til morgenmad: |
Nuna med Stepper! |
15-08-2006 13:40 |
|
cornflakes!...  hvordan forestiller du dig at jeg er ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
Sawa |
15-08-2006 14:11 |
|
en pige hvad farve er dine sokker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemanden |
;P |
15-08-2006 14:22 |
|
Hvid ;P
Hvad race er du ;P ?
Savner Dynur  Ikke længere part på Chili , :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Hvad hedder du? - Sascha Hvor gammel er du? - 12 Hvor bor du? - Kbh NV Har du egen hest? - Nej Har du lyst hår? - Ja Har du en hund? - Nej hvad er dit største fortrin? - ? Hvad klasser rider du i? - LC dressur til stævner. LA dressur til træning Hvad laver du udover at være på JHN? - Er syg Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Sej Hvad laver du? - Er på JHN Hvad hedder din hest/pony? - Dildahlgård's Kira.  Har du nogle søskene? - Nej Hvad er det bedste du ved?? - Kira.  Hvad er din ynglings hesterace? - Frieser og Knabstrupper/DV  Kan du lide at fotografere? - Ja Hvad hedder din bedste veninde? - Line Hvor mange dyr har du? - Ingen Glæder du dig til at skulle i skole? - Er startet  Hvor køber du dit tøj? - Only  Højeste spring på hest? - 90 cm Kan du ride i andet end ridebukser? - Nej Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - 30 er du a eller b menneske? - B. er du mest til dressuer eller spring? - Dressur hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Fordi det er Kira vant til  Rider du wesern ? - Nej Har du arto ?? - Ja Rider du hest eller pony? - Hest Hvad fik du til morgenmad? - Intet. Kan ikke æde. Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Sød og ansvarsbevidst Hvilken farve er dine sokker? - Har ingen på. Hvad race er du ;P ? - Fuldblodsdansker 
Nyt spørgsmål: Hvad synes du om partisaner tørklæder?
- Sasma Med Kira der kan alt - Hun har bare ikke lært det endnu Hest søges til udlån - skriv for mere info ~ Arto Hp ~
T. Cruise klubben Vickie, Few & Sasma (han er fuldt udbooket! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
Gunhild m. Silver |
16-08-2006 10:38 |
|
Hvad hedder du? - Gunhild Hvor gammel er du? - 16 Hvor bor du? - Hvejsel Har du egen hest? - ja, silver Har du lyst hår? - mellemblond Har du en hund? - ja, plet hvad er dit største fortrin? - humor  Hvad klasser rider du i? - ingen stævner her! Hvad laver du udover at være på JHN? - lige nu? hører groove coverage <3 tjekker netbank. Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - okay Hvad laver du? - øhh, det samme som ved sidste spørgsmål. Hvad hedder din hest/pony? - silver Har du nogle søskene? - ja, 3 brødre Hvad er det bedste du ved?? - venner, kæreste, kebab, mine brødre. Hvad er din ynglings hesterace? - ligeglad Kan du lide at fotografere? - intet i mod det Hvad hedder din bedste veninde? - julie Hvor mange dyr har du? - en hest, en hund, tre katte, en killing Glæder du dig til at skulle i skole? - meget! efterskole... Hvor køber du dit tøj? - hvor der er noget jeg kan lide  Højeste spring på hest? - omkring 1 meter tror jeg Kan du ride i andet end ridebukser? - ja da. Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - ingen idé er du a eller b menneske? - midt i mellem. går lidt sent i seng og står op tidligt er du mest til dressuer eller spring? - Spring! hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Øhh, gør jeg heller ikke?? Rider du wesern ? - nej Har du arto ?? - Ja Rider du hest eller pony? - Hest Hvad fik du til morgenmad? - har ikke spist endnu. men vil have noget mælkemorgenmad Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - kedelig Hvilken farve er dine sokker? - neon grøn Hvad race er du ;P ? - jyde
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - pæne  Hvad er dit yndlingsmad? (:
Mvh. Gunhild&Silver Minä rakastan Sinua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hduwe´htehu |
Louise (Mister Malthe) <3 |
16-08-2006 10:50 |
|
Hvad hedder du? - Louise Hvor gammel er du? - 15 Hvor bor du? - Hørsholm Har du egen hest? - ja Har du lyst hår? - nej, det er kastanjebrunt Har du en hund? - ja, 2 hvad er dit største fortrin? - humor  Hvad klasser rider du i? - lige nu La1, la2 og la4 pony Hvad laver du udover at være på JHN? - sidder på min flade  Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - cool  Hvad laver du? - ingenting ! Hvad hedder din hest/pony? - Malthe, Life-style, Za Za Zee og Kalliope Har du nogle søskene? - ja, 1 søster Hvad er det bedste du ved?? - at ride, stævner, veninderne, familien, ferier, shoppe o.s.v  Hvad er din ynglings hesterace? - New forest !!  Kan du lide at fotografere? - JA har selv lige fået et prof. kamera til 10.000 Hvad hedder din bedste veninde? - Har mange Hvor mange dyr har du? - 4 heste, 2 hunde & 3 katte Glæder du dig til at skulle i skole? - Neej :/ Hvor køber du dit tøj? - forskelligt Højeste spring på hest? - 115 Kan du ride i andet end ridebukser? - nej !  Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - ahh, sikke et spørgsmål !!! ?? I have no idé. er du a eller b menneske? - forskelligt er du mest til dressuer eller spring? - dressur !! hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Det skal man i dressur ? Rider du wesern ? - nej Har du arto ?? - Ja Rider du hest eller pony? - mest pony, men snart hest også Hvad fik du til morgenmad? - Nesquik  Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - hvem er det ?  Hvilken farve er dine sokker? - har ingen på ligenu !  Hvad race er du ;P ? - nordsjællænder 
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - okay  Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Kylling, sushi og meget andet (: Hvor lang tid har du redet ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| XDUIRHJI |
trit |
16-08-2006 17:37 |
|
Hvad hedder du? - amanda Hvor gammel er du? - 13 Hvor bor du? - hobro Har du egen hest? - SNØFT nej Har du lyst hår? - ja Har du en hund? - nej, men går med en hvad er dit største fortrin? - ?? Hvad klasser rider du i? - le Hvad laver du udover at være på JHN? - er i skole:( Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - sjov nok Hvad laver du? - sidder ned Hvad hedder din hest/pony? - har ingen Har du nogle søskene? - ja, 1 bror Hvad er det bedste du ved?? - at ride og vere sammen med mine venner Hvad er din ynglings hesterace? - araber Kan du lide at fotografere? -nej... Hvad hedder din bedste veninde? - katrine Hvor mange dyr har du? - 2 katte og et marsvin Glæder du dig til at skulle i skole? - Neej!!! mega træls!! Hvor køber du dit tøj? - forskelligt Højeste spring på hest? - hææ ikke så højt? Kan du ride i andet end ridebukser? - nej !  Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - 12...  er du a eller b menneske? - B!! er du mest til dressuer eller spring? -spring hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - det er på hovedtøjet Rider du western ? - nej Har du arto ?? - Ja Rider du hest eller pony? - mest pony, men har redet hest i en 5-6 måneder Hvad fik du til morgenmad? - shokopops Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - hvem er det ?  Hvilken farve er dine sokker? - blå... Hvad race er du ;P ? - nord jyde
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - fint Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Kylling Hvor lang tid har du redet ? ca. 3½ år hva farve er dit værelse?
Flammefyren - fordi han er dejlig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cfdddss |
Pernille Bak |
16-08-2006 18:06 |
|
Hvad hedder du? - Pernille Hvor gammel er du? - 13 Hvor bor du? - Odense Har du egen hest? - Jep, den bedste <3 Har du lyst hår? - Ikke rigtig, er lys brunette. Har du en hund? - Ja, en rigtig dejlig en! hvad er dit største fortrin? - ?? Hvad klasser rider du i? - LA 2 + 3 + 4 hehe Hvad laver du udover at være på JHN? - Venter på kl. blir 6, så jeg kan ringe til Svendborg rideklub og melde til stævne Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Helt utroligt sjov! Hvad laver du? - Venter.. Hvad hedder din hest/pony? - Cathila Har du nogle søskene? - Ja, 2 brødre og 1 søster. Hvad er det bedste du ved?? - Vennerne, + hesten, hunden og familien! Og TUN SALAT! nammm Hvad er din ynglings hesterace? - DV, Trakehner, og lignende. Kan du lide at fotografere? - Jep, elsker det. Hvad hedder din bedste veninde? - Har mange: Lotte-Bethine, KUKKE, Bulle, Chri-Chri, Stephøjni! ( kælenavne  Hvor mange dyr har du? - 1 hest, 1 hund og 6 kanarie fugle Glæder du dig til at skulle i skole? - Er begyndt, og det er faktisk ok.. Hvor køber du dit tøj? - Købte sidst et par bukser i Carlings ellers meget forskelligt. Højeste spring på hest? - 1.10 på Thila Kan du ride i andet end ridebukser? - Nej!! Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - 80! er du a eller b menneske? - B!! er du mest til dressuer eller spring? - Dressur, helt klart! hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Nu du sir det, ved jeg det faktisk ikke. Men er sikker på det hjælper i dressuren.. Rider du western ? - nej Har du arto ?? - Ja Rider du hest eller pony? - HEST! Hvad fik du til morgenmad? - Boller med lys pålægs chokolade..  Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Norbagge ? Hvilken farve er dine sokker? - Hvide med sorte striber. Hvad race er du ;P ? - Fynbo.
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - Hva satan er det? Hvad er dit yndlingsmad? (:? - TUN SALAT! Hvor lang tid har du redet ? - 7 år Hva farve er dit værelse ? - Hvidt Nyt spørgsmål: - Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ?
- Pernille - ¤ 100 % dressur rytter! ¤ Cathila <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stener vildt meen |
Guldfisken |
16-08-2006 19:52 |
|
Hvad hedder du? - Lone Hvor gammel er du? - 14 Hvor bor du? - Pixi byen skals! Har du egen hest? - Nope desværre1 Har du lyst hår? - Neej ! Har du en hund? - Ja, verdens sødeste! hvad er dit største fortrin? - ?? Hvad klasser rider du i? - Rider mest Lc i dressur og lb i spring .. Hvad laver du udover at være på JHN? - Sidder og stener ! ! Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Fantastisk! Hvad laver du? - Skriver! Hvad hedder din hest/pony? - ! Har du nogle søskene? - Ja, 1 bror. Hvad er det bedste du ved?? - Vennerne,rideskolen , pc'en , og mine dyr  Hvad er din ynglings hesterace? - Fjordhest , DV , og Blandings tingster ! Kan du lide at fotografere? - jaaa . . Hvad hedder din bedste veninde? - Har mange: TulleMulle , Susse , Marlle , Ida , Dottie , Fine .. Hvor mange dyr har du? - 1 hund , ½ kat , fisk , 2 kaniner  Glæder du dig til at skulle i skole? - er begyndt - og er okay tilfreds.. Men kunne godt sove lidt længere.! Hvor køber du dit tøj? - Garbitch ! Højeste spring på hest? - 1.10-15 På Figaro og Mullah..! Kan du ride i andet end ridebukser? - Nej!! men har heller aldrig prøvet ! Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - 40 .. ?? Måske ?! er du a eller b menneske? - B!! ikke andet at sige ! er du mest til dressuer eller spring? - Spring , men kan godt lide dressur ! hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Fordi jeg ikke selv ejer hesten , og derfor ikke har noget og skulle have sagt.. Rider du western ? - nej Har du arto ?? - Gad ikke mere såeh NEJ ! Rider du hest eller pony? - Pony , og nogle gange hest ! Hvad fik du til morgenmad? - Yougurt , med passions frugt ! Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - ??? Hvilken farve er dine sokker? - Lys lilla  Hvad race er du ;P ? - Jyllænder!
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - Hmm,, Ok..! Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Mossaka ! ! Staves ?? Hvor lang tid har du redet ? - 7 år Hva farve er dit værelse ? - Hvidt! - Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Hus !
Nyt spørgsmål: Hvor høj er du ?
. . . Guldfisken ♡ ♡ Elsker MIN Marlle! ♡ Elsker jer fra Bakkegaard uge 29!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En overskrift |
fck-albert |
16-08-2006 20:39 |
|
Hvad hedder du? - Sandra Hvor gammel er du? - 16 Hvor bor du? - Ama'r Har du egen hest? - Noo Har du lyst hår? - ikk rigtigt Har du en hund? - neej hvad er dit største fortrin? - At blive gift med fck's målmand  Hvad klasser rider du i? - Lc ,. mest Hvad laver du udover at være på JHN? - Arto  Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Totalt iorden Hvad laver du? - Det her ? Hvad hedder din hest/pony? - Min part hedder Purpels red april Har du nogle søskene? - jaah , en bror på 28 Hvad er det bedste du ved?? - April, Familie, fck og venner Hvad er din ynglings hesterace? - DV, Oldenborg, Pinto , blandinger Kan du lide at fotografere? - `Jaah ,.. Hvad hedder din bedste veninde? - Cecilie.. Hvor mange dyr har du? - ingen  Glæder du dig til at skulle i skole? - Er lige begyndt i 1.G ,. det er fint nok Hvor køber du dit tøj? - D&G, Jeanius ,. Alle steder Højeste spring på hest? - 1.10 ,. ved et uheld , en ulykke, har ikke sprunget siden ! Kan du ride i andet end ridebukser? - Nej!! men har heller aldrig prøvet ! Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - 50 ? er du a eller b menneske? - B !!! er du mest til dressuer eller spring? - Dressur ! hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Rider med hackermore  Rider du western ? - noo Har du arto ?? -Jaah ,. hedder HHE-Sandra ! Rider du hest eller pony? - En meget lille hest Hvad fik du til morgenmad? -Ikke noget Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - ??? Hvilken farve er dine sokker? - De var engang hvide  Hvad race er du ;P ? - Amaa'r-kaner
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - De er fin nok Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Lasagne Hvor lang tid har du redet ? - 9 år Hva farve er dit værelse ? - lyse blåt - Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - lejlighed Hvor høj er du ? - 168 Nyt spørgsmål ! Er du fck fan ?
Sandra og vildhesten April Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2005/2006 F.C.København
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
17-08-2006 01:13 |
|
Hvad hedder du? - Sandra Hvor gammel er du? - 15 ½ Hvor bor du? - Kolding Har du egen hest? - Ja :] Har du lyst hår? - Ja Har du en hund? - Ja hvad er dit største fortrin? - ? Hvad klasser rider du i? - Ingen endnu Hvad laver du udover at være på JHN? - Arto og musik Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Han er gud ! Hvad laver du? - Skriver her ? Hvad hedder din hest/pony? - Pony. Bakkegårdens Beauty Star Har du nogle søskene? - Ja, 1 halv lillesøster, 1 halv storebror, 1 pap storesøster Hvad er det bedste du ved?? - Min kæreste, Beauty, vennerne. Hvad er din ynglings hesterace? - Har ingen (: Kan du lide at fotografere? - Ja ! Hvad hedder din bedste veninde? - Sandra  Hvor mange dyr har du? - Ehm.. 2 katte, 1 kanin, 1 hund, 9 heste. Snart en mus :'D Glæder du dig til at skulle i skole? - Er lige begyndt i 9. kl. Det helt fint. Hvor køber du dit tøj? - Forskelligt Højeste spring på hest? - 1.20 cm. på Beauty <3  Kan du ride i andet end ridebukser? - Ja Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - Don't know ? Er du a eller b menneske? - B tror jeg ? Er du mest til dressuer eller spring? - Spring Ligesom ponyen  Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Ehm.. Ved jeg ikke ? Rider du western ? - Nej, ville gerne på Dixie  Har du arto ?? -Ja, ElskerMartinEvigt Rider du hest eller pony? - Pony Hvad fik du til morgenmad? -Ingenting Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Ahva for en svensker !? Hvilken farve er dine sokker? - Stribede. Hvad race er du ;P ? - Jyllænder 8'D
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - De er pæne og sårn (: Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Pizza Hvor lang tid har du redet ? - Godt og vel 15 år on/off. Seriøst omkring 2 år ? Hva farve er dit værelse ? - Gult :S - Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Meget luille rækkehus Hvor høj er du ? - 161 Er du fck fan ? - Nææ ? Spørgsmål: Ryger du ?
- Sandra & Beauty Star Nu snart med Amazing Melody <3 Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad hedder du? |
|
|
Hvad hedder du? - Camilla Hvor gammel er du? - 13 Hvor bor du? - Sorø Har du egen hest? - Ja Har du lyst hår? - Nej Har du en hund? - Ja hvad er dit største fortrin? - ? Hvad klasser rider du i? - Pt. LC Hvad laver du udover at være på JHN? - HesteGalleriet Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? -  Hvad laver du? - Skriver her og keder mig Hvad hedder din hest/pony? - Fenja, Douglas' Ismo og Lyngholm's Guido Har du nogle søskene? - Ja Hvad er det bedste du ved?? - Mine heste. Hvad er din ynglings hesterace? - Fjordhest  Kan du lide at fotografere? - Ja Hvad hedder din bedste veninde? - Annemette og Naja Hvor mange dyr har du? - 1 hund, 2 katte og 3 ponyer = 6 dyr  Glæder du dig til at skulle i skole? - NEJ!! Selvom jeg er begyndt! Hvor køber du dit tøj? - Ridebutikken  Højeste spring på hest? - 110 cm. Kan du ride i andet end ridebukser? - Ja. Men det sker aldrig Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - ? Er du a eller b menneske? - Kan ikke huske forskellen  Er du mest til dressuer eller spring? - Begge dele Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - ? Rider du western ? - Nej. Har du arto ?? - Nej Rider du hest eller pony? - Pony Hvad fik du til morgenmad? - Ingenting endnu Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Øhh? Hvilken farve er dine sokker? - Hvide Hvad race er du ;P ? - Sjællænder
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - ? Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Hmm.. Hvor lang tid har du redet ? - 6½ år Hva farve er dit værelse ? - Hvidt - Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Gård Hvor høj er du ? - 154 cm. Er du fck fan ? - Nej Ryger du? - Nej Nyt spørgsmål: Hvad hedder din mor? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Hvad hedder du? - Amanda Hvor gammel er du? - 15 Hvor bor du? - Bornhol Har du egen hest? - Ja Har du lyst hår? - Nej Har du en hund? - Ja hvad er dit største fortrin? - huh? Hvad klasser rider du i? - LB dressur, MB spring
Hvad laver du udover at være på JHN? - HesteGalleriet,arto og msn.
Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Han er vel fin nok
Hvad laver du? - Skriver her og med min kæreste. Skal snart ud og gå bane til military.
Hvad hedder din hest/pony? - Fantacy
Har du nogle søskene? - Ja Hvad er det bedste du ved?? - Malle og Fantacy
Hvad er din ynglings hesterace? - Ved jeg ikke. Men har haft gode erfaringer med en connemara
Kan du lide at fotografere? - Ja Hvad hedder din bedste veninde? - Malle
Hvor mange dyr har du? - 1 hund, 1 kat og 1 pony. Resten er min mors
Glæder du dig til at skulle i skole? - Jeg skulle starte i onsdags, men har pjækket indtil på mandag, er det svar nok? 
Hvor køber du dit tøj? - Forskelligt
Højeste spring på hest? - 125 cm. på en II'er pony. 140 cm. på en I'er pony. 130 på en hest.
Kan du ride i andet end ridebukser? - NEJ! Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - omkring 60.
Er du a eller b menneske? - den der sover LÆNGE! Er du mest til dressuer eller spring? - Spring, helt klart.
Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Fordi ellers kan hesten åbne munden tilstrækkeligt til at få tungen over biddet
Rider du western ? - Jeg har gjort lidt.
Har du arto ?? - ja Rider du hest eller pony? - Pony Hvad fik du til morgenmad? - ingenting. jeg har 4 blister, så kan knap åbne munden uden at det gør ondt 
Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Ved ikke hvem det er.
Hvilken farve er dine sokker? - Grå
Hvad race er du ;P ? - Hundested'er Hvad synes du om partisaner tørklæder? - bruger det selv meget.
Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Hmm.. ved ikke
Hvor lang tid har du redet ? - 12 år Hva farve er dit værelse ? - blåt
Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Gård Hvor høj er du ? - 175 cm. Er du fck fan ? - er antifodboldfan
Ryger du? - ind i mellem
Hvad hedder din mor? - Suzanne
Nyt: Hvorfor svarer du på dette her l*rt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad hedder du? |
|
|
Hvad hedder du? - Camilla Hvor gammel er du? - 13 Hvor bor du? - Sorø Har du egen hest? - Ja Har du lyst hår? - Nej Har du en hund? - Ja hvad er dit største fortrin? - ? Hvad klasser rider du i? - Pt. LC Hvad laver du udover at være på JHN? - HesteGalleriet Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? -  Hvad laver du? - Skriver her og keder mig Hvad hedder din hest/pony? - Fenja, Douglas' Ismo og Lyngholm's Guido Har du nogle søskene? - Ja Hvad er det bedste du ved?? - Mine heste. Hvad er din ynglings hesterace? - Fjordhest  Kan du lide at fotografere? - Ja Hvad hedder din bedste veninde? - Annemette og Naja Hvor mange dyr har du? - 1 hund, 2 katte og 3 ponyer = 6 dyr  Glæder du dig til at skulle i skole? - NEJ!! Selvom jeg er begyndt! Hvor køber du dit tøj? - Ridebutikken  Højeste spring på hest? - 110 cm. Kan du ride i andet end ridebukser? - Ja. Men det sker aldrig Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - ? Er du a eller b menneske? - Kan ikke huske forskellen  Er du mest til dressuer eller spring? - Begge dele Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - ? Rider du western ? - Nej. Har du arto ?? - Nej Rider du hest eller pony? - Pony Hvad fik du til morgenmad? - Ingenting endnu Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Øhh? Hvilken farve er dine sokker? - Hvide Hvad race er du ;P ? - Sjællænder
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - ? Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Hmm.. Hvor lang tid har du redet ? - 6½ år Hva farve er dit værelse ? - Hvidt - Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Gård Hvor høj er du ? - 154 cm. Er du fck fan ? - Nej Ryger du? - Nej Hvad hedder din mor? - Jette Hvorfor svarer du på dette her l*rt? - Fordi jeg keder mig af H til. Nyt: Hvordan ser dit sengetøj ud? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalla |
Vildrose |
17-08-2006 18:28 |
|
Hvad hedder du? julie Hvor gammel er du? 14 Hvor bor du? dér Har du egen hest? ja Har du lyst hår? mellem Har du en hund? ½ hvad er dit største fortrin? stadig en trappe Hvad klasser rider du i? haha blandet Hvad laver du udover at være på JHN? ar2 og msn Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? tja er vist det rette ord Hvad laver du? høre HIIIM Hvad hedder din hest/pony? applerøv : D Har du nogle søskene? nix Hvad er det bedste du ved?? hmm, venner, dyrene, familien Hvad er din ynglings hesterace? ox'ere Kan du lide at fotografere? meget =D Hvad hedder din bedste veninde? god :s har maange Hvor mange dyr har du? alt for mange Glæder du dig til at skulle i skole? lidt og er så begyndt Hvor køber du dit tøj? kbh i de sjove butiiikker Højeste spring på hest? 80 tror jeg :s lol Kan du ride i andet end ridebukser? rider altid i cowboybukser xD Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? 24 Er du a eller b menneske? bbb ultra Er du mest til dressuer eller spring? begge Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) hmm fordi det er pænt, haha Rider du western ? nææ Har du arto ?? ja Rider du hest eller pony? ponZ Hvad fik du til morgenmad? kanelsnegl Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? øh ja Hvilken farve er dine sokker? sorte Hvad race er du ;P ? sjalland
Hvad synes du om partisaner tørklæder? jeg har 2 stkjs Hvad er dit yndlingsmad? (:? salat Hvor lang tid har du redet ? jeg ved det ikke Hva farve er dit værelse ? orange - Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? hmm hus Hvor høj er du ? 163 Er du fck fan ? ja Ryger du? nej Hvad hedder din mor? ulla Hvorfor svarer du på dette her l*rt? jeg ved det ikke Nyt: Hvordan ser dit sengetøj ud?  det er blåt, haha KAN DE LIDE TUSSER!
Vildrose pis aldrig mod vinden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
17-08-2006 19:25 |
|
Hvad hedder du? - Sandra Hvor gammel er du? - 15 ½ Hvor bor du? - Kolding Har du egen hest? - Ja :] Har du lyst hår? - Ja Har du en hund? - Ja hvad er dit største fortrin? - ? Hvad klasser rider du i? - Ingen endnu Hvad laver du udover at være på JHN? - Arto og musik Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Han er gud ! Hvad laver du? - Skriver her ? Hvad hedder din hest/pony? - Pony. Bakkegårdens Beauty Star Har du nogle søskene? - Ja, 1 halv lillesøster, 1 halv storebror, 1 pap storesøster Hvad er det bedste du ved?? - Min kæreste, Beauty, vennerne. Hvad er din ynglings hesterace? - Har ingen (: Kan du lide at fotografere? - Ja ! Hvad hedder din bedste veninde? - Sandra  Hvor mange dyr har du? - Ehm.. 2 katte, 1 kanin, 1 hund, 9 heste. Snart en mus :'D Glæder du dig til at skulle i skole? - Er lige begyndt i 9. kl. Det helt fint. Hvor køber du dit tøj? - Forskelligt Højeste spring på hest? - 1.20 cm. på Beauty <3  Kan du ride i andet end ridebukser? - Ja Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - Don't know ? Er du a eller b menneske? - B tror jeg ? Er du mest til dressuer eller spring? - Spring Ligesom ponyen  Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Ehm.. Ved jeg ikke ? Rider du western ? - Nej, ville gerne på Dixie  Har du arto ?? -Ja, ElskerMartinEvigt Rider du hest eller pony? - Pony Hvad fik du til morgenmad? -Ingenting Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Ahva for en svensker !? Hvilken farve er dine sokker? - Stribede. Hvad race er du ;P ? - Jyllænder 8'D
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - De er pæne og sårn (: Hvad er dit yndlingsmad? (:? - Pizza Hvor lang tid har du redet ? - Godt og vel 15 år on/off. Seriøst omkring 2 år ? Hva farve er dit værelse ? - Gult :S Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Meget lille rækkehus Hvor høj er du ? - 161 Er du fck fan ? - Nææ ? Ryger du ? - Ja Hvad hedder din mor ? - Gitte Hvorfor svarer du på dette her l*rt? - Har intet andet at tage mig til Hvordan ser dit sengetøj ud? - Heste på xD Kan du lide tusser ? - Altså frø-ting ? Næ NYT: Hva klasse går du i ?
- Sandra & Beauty Star Nu snart med Amazing Melody <3 Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvad hedder du? -Camille Hvor gammel er du? - 15 ½ Hvor bor du? - Korsør Har du egen hest? - Ja :] Har du lyst hår? - Ja Har du en hund? - Ja hvad er dit største fortrin? - ? Hvad klasser rider du i? - Har startet små stævner . Men ikk rigtig noget . Hvad laver du udover at være på JHN? - Ikke så meget  Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Han er sej  Hvad laver du? - Skriver . Hvad hedder din hest/pony? - Pony. Herkules <3 Har du nogle søskene? - Ja, 1 lille bror og to halv søskende . Hvad er det bedste du ved?? - Min kæreste, Herkules , og venner . Hvad er din ynglings hesterace? - Welsh Mountain. Kan du lide at fotografere? - Kan ikk finde ud af det . hehe . Hvad hedder din bedste veninde? - Har mange . Hvor mange dyr har du? - 2 hunde , 1 kanin og en pony . Glæder du dig til at skulle i skole? - Er lige begyndt . Rart at komme tilbage og se vennerne . Gider bar ik kde terminsprøver og lektier . Hvor køber du dit tøj? - Forskelligt . Mest Deres , Sparkz , Nørgaard. Højeste spring på hest? - 50 cm . Engang ville jeg springe . gider ikk rigtig . Kan du ride i andet end ridebukser? - Yes Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - Aner ikke ? Er du a eller b menneske? - ´Hele alfabetet  Er du mest til dressuer eller spring? - Dressur . Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Ehm.. Ved jeg ikke ? Rider du western ? - Nej , har prøvet det og ville gerne begynde igen . Har du arto ?? -Ja, BRACEFACEEE Rider du hest eller pony? - Pony Hvad fik du til morgenmad? -Toastbrød. Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - Hvad ? Hvilken farve er dine sokker? - Har ikk sokker på  Hvad race er du ;P ? - Sjællænder.
Hvad synes du om partisaner tørklæder? - Glad for jeg ikk selv går med dem . Har da ikk noget i mod det , det må da bar være besværligt . Hvad er dit yndlingsmad? (:? Ved ikk ? Hvor lang tid har du redet ? 11 år Hva farve er dit værelse ? - Creme farvet Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Hus . Hvor høj er du ? - 150  Er du fck fan ? - Jep . Ryger du ? - Nej da . Hvad hedder din mor ? - Lene. Hvorfor svarer du på dette her l*rt? Keder mig . Hvordan ser dit sengetøj ud? - Ehh . Playboy på  Kan du lide tusser ? - Nææ . Hva klasse går du i ? - 8 . NYT : Hvordan staves dit navn bagfra ?
Camille med Herkules <3 Den lykkelige ejer af Welsh Mountain 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Hvad hedder du? - Sofie. Hvor gammel er du? - 13. Hvor bor du? - København. Har du egen hest? - Nej , men helpart. Har du lyst hår? - Nææh, ved sku ikk helt. Har du en hund? - Nej  hvad er dit største fortrin? - Arh Var. Hvad klasser rider du i? - LB. Hvad laver du udover at være på JHN? - Msn. Hvad syntes du on Anders "Anden" Matthesen? - Han er God, men andre gange ikk så god. Hvad laver du? - Msn, heste-nettet, voice. Hvad hedder din hest/pony? - Helpart Stendyssens Jappeloup. Har du nogle søskene? - Ja, en lillebror. Hvad er det bedste du ved?? - Hmm. Dyr. Hvad er din ynglings hesterace? - Der er mange. Kan du lide at fotografere? - Ja vil gerne være fotograf. Hvad hedder din bedste veninde? - Laura, Charlotte,Vibe,Freja,Camilla. Hvor mange dyr har du? - 0  Glæder du dig til at skulle i skole? - NEJ. Hvor køber du dit tøj? - Alle steder. Højeste spring på hest? - hmm. nok kun 100 cm. Kan du ride i andet end ridebukser? - Ja, kan godt. Hvor mange m&m's tror du at der gennemsnitlig er i 1 pakke? - 50. Er du a eller b menneske? - HELT KLART B!! Er du mest til dressuer eller spring? - SPRING!! Hvorfor rider du med næsebånd? (kom med en rigtig god grund) - Fordi Det gør jeg. Rider du western ? - Nej, men ville gerne prøve det. Har du arto ?? - JA = Z-oom Rider du hest eller pony? - Pony. Hvad fik du til morgenmad? - Cornflakes. Hvordan forestiller du dig at Nuna med Stepper! er? - ??? Hvilken farve er dine sokker? - Den ene err grå og den anden sort, Pinligt!  Hvad race er du ;P ? - Mor Fra Usa og Far fra danmark. så hvad kan man kalde mig = Amsker.  Hvad synes du om partisaner tørklæder? - Hvad er dit yndlingsmad? (:? - PIZZA  Hvor lang tid har du redet ? - 3 år. Hva farve er dit værelse ? - Hvidt med maser plakater. Bor du i hus, lejlighed eller stor villa ? - Lejlighed. Hvor høj er du ? - Ca. 168 cm. Er du fck fan ? - Ja, da. Ryger du ? - Nej. Hvad hedder din mor ? - Melissa. Hvorfor svarer du på dette her l*rt? - Fordi Det vil jeg gerne. Hvordan ser dit sengetøj ud? - Rødt med hvide kaniner. Kan du lide tusser ? - Ja de er Da søde. hva klasse går du i? - 7 kl. *SUK* Hvad kan du bedst lide friske heste eller dovne?
Hilsen Sofie Som elsker sin lækre Helpart Stendyssens Jªppeloup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eifos. |
|
|
Hov sprang en over Svar: Eifos .
Hilsen Sofie Som elsker sin lækre Helpart Stendyssens Jªppeloup
|