Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

FøøJ Hvor jeg gal..Det må ikke ske igen.
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 17:55

Heej..

ja min hets joe er jo blevet flyttet ned på Fåborg rideklub.. og han gik sammen med en hoppe.. og han er jo vallak. Men så staldpigerne der nede troede joe var en hoppe så de lukkede joe ud men den de rhoppe pog det gør ikke noget for de gik sammen de sodste 2 dage uden probemer men så kom der en ny vallak ud på folden og den kan kun gp sammen med endten hopper eller vallakker så den har losset min hets i maven og står med et aflangt sår på maven nu og et ille et ved siden af.. men kan ikke se om det er dybt.. Så er mega gal

Den hoppe han kom ud med det en jeg kender de rhar dne og så i søndags gav de hendes hest for meget mad og en anden dag gav de den slet IKKE noget.. FLOT ikke..

Så er MEGA gal på staldpigerne nu.. Den fejl må ikke ske 1 gang til så kommer han hjem..

Knuss

p.s Undskyld der ikke er kommaer..

Joe... Du er super skøn.. Du er bare Den perfekte hest til mig.. Håber du går gennem dyrelæge tjek.. Kryds fingre..

0
0
Svar på denne tråd

uuu
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 17:57

Jeg forstod ikke så meget af det!

Prøv at læse det igennem for du trykker 'Godkend'

Men det lyder ikke så godt med det sår

Hilsen Camilla & Fenja

- Du kan bare kalde mig Gerda Bertha ;D

Hjemmeside - HesteGalleri - E-Mail

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 18:01

Lyder sku ik så godt :/ si det dov til hende der leder rideskolen, såh hun kan holde øje med dem eller eventuelt finde nogle nye staldpiger, det der går i hvertfald IKKE.

Slet ik det med foderet

Hennie & Rozita

D. 9maj <3

0
0
Svar på denne tråd

Øhm...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 18:21

Vær sød at læse dit indlæg igennem inden du trykker godkend, for det er lidt svært at læse når der er så mange stavefejl :/

Men efter hvad jeg forstod( :) )er det ikke så godt ):

Whatever
:-* I can be like the devel :-*

Bam margera & HIM <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider