Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nu er Perfi syg igen
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 16:53

Ja, dog ikke på grund af lungeorm! Hun har fået feber

Jeg var oppe hos hende i går og hentede hende ind. Hun var noget langsom i det, men ellers bemærkede jeg ikke noget særligt.

Da vi kom op nussede jeg lige lidt med hende og kløede hende i gulken og kunne mærke at hun havde nogle hævede lymfekirtler!

Så hev jeg straks mit termometer frem og ja, lille Perfi har sørme feber. Den svinger imellem 38.6-38.9, men hun er frisk nok.. Vil gerne spise og snakke

Hun er dog blevet indlogeret i sin boks og står lige nu og gumler hø. Dyrlægen blev selvfølgelig kontaktet og hun mente, at det var bedst at stille hende ind både for hendes egen skyld, men også for de andre heste, hvis det nu er noget der smitter??

Der er måske en lille chance for, at det kan være kværke, men den er nok ikke så stor, når hun nu idag stadig er så frisk!

Hun blev sat ind igår og hun har ikke fået det dårligere, så det er nok bare noget "børne-influenza", hun er jo kun 4

En lille omgang feber lyder måske ikke af så meget, men når det kommer lige oveni alt det andet, så er det skisme ikke sjovt. Nu var vi lige begyndt at ride og så skal det "ødelægges", så man kan starte forfra . Men sådan er det jo, at være hesteejer

Welsh Cob. Sec. D
Det bedste ride- og køredyr i verden
Vil du se et pragteksemplar???
Kig på min præs.

Ønsker du at udlåne/udleje din hest til seriøs dressurrytter??? Så kig her: www.heste-nettet.dk/lodg

0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 18:53

Ej, altså. :(

Håber hun snart bliver rask (Y) Men det er jeg helt forvisset på at hun gør!

- Sasma
Med Kira der kan alt
- Hun har bare ikke lært det endnu
Hest søges til udlån
- skriv for mere info
~ Arto Hp ~

T. Cruise klubben
Vickie, Few & Sasma
(han er fuldt udbooket! (Y))
0
0
Svar på denne tråd

Nu er Perfi syg igen
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 18:55

ej hvor nederen! god bedring til hende

Sabrina med Athene.
Stald Kee Daimond
11/9 '97 - 8/2 '06
0
0
Svar på denne tråd

kjgkhg
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 18:58

Surt, men heldigvis er var det jo ike så meget feber.

Vi har haft "feber-virus" ude på rideskolen, hvor ca 25 af hestene var syge og havde dyrlæge ö

god bedring ;)

Venlig hilsen Julie xxx

Fotografering tilbydes. Se præs. og skriv en besked.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider