Halløj
Nu har TheOne lavet et indlæg med hendes billeder, og mange tak for det

I dag fandt jeg så endnu flere billeder der blev taget i går, da jeg startede distriktmesterskabet i spring her på bornholm.
Det startede med at gå super godt! Vi vandt LA (opvarmingsklassen) med 0 fejl i hoved og omspring.
Det gjorde så at dommeren kom og sagde at han var meget imponeret over hvordan min pony bare kunne hoppe det hele.
Dette fik jeg så også at vide af min dressurlærer, min eks-dressur og springlærer, ejeren af min rideskoles ridebutik, ejeren af rideskolen der afholdte stævnet, ca 3-4 ryttere og en stor del af deres forældre. Og så bliver man jo lidt stolt af sin lille baby

Derefter var vi 2 der var fejlfri i mesterskabsklassen efter første runde. i anden runde fik jeg dog for mange nerver på, og glemte at ride ordenligt, så Fanta tabte ryggen på et spring før 3 kombinationen, og resultede i en bom før kombinationen, og hele 2 bomme i 3kombinatioen.
Men vi kom altså afsted med en 4 plads ud af 11

her lidt billeder:
(Tag hensyn til at hun kun er 5, og ikke har springteknikken helt på plads endnu)

Efter 3kombinationen i første runde af BM.

2. hovedrunde

Her det sidste spring i 3kombinationen, hvor hun havde revet 2 bomme. Hun ser helt fortvivlet ud.

Og til sidst vandgraven
Og så de 2 bedste billeder af dem som TheOne tog (håber det er i orden at jeg lægger dem ind i mit indlæg

)

Spring nr 4, med plastikvandgrav under

Det aller første spring

Kom gerne med ris og ros. Dog ved jeg at jeg stritter alt for meget med tæerne, men jeg rider da i det mindste uden sporer