Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg er rasende!!!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:03
Jeg har i går skrevet et indlæg der hed Vigtigt...Det vil jeg lige følge lidt op på!!!
Til josca&Bongo: Du har ret det er dumt at bland, ponyer ind i det her...men det er meget svagt af dig at os blande min skønhed ind i det!!!
Det er INGEN der har den samme kode(din internet koder, som oZ står oppe i hjørnet, når du skriver indlæg)...Jeg er endnu mere sur på dig, nu hvor du ik engang vil indrømme det...Katrine siger at du har set hende...Forresten så sys jeg at du overdriver gigantisk meget når du skriver at det er på toppen og starte La på dis. plan. det ka da godt være at din pony går bedre end Nuggi`. hvad vile du gøre hvisDIN pony blev svinet til?!?
Til catrine: Jeg SMS`er til dig i aften...
QnuZzer *Malle&Nolle*
-som er stik hamrende tosset i deres små hoveder fyldt med tjære!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jeg er rasende!!!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:13
For fanden jeg har ik' gjort det, hvor mange gange skal jeg sige dte ?
Katrine har sgat at dte ikke var min kode...og foresten er vi blevet gode venner igen...så hvorfor jokke mere i spinaten ?
Og ja, gu' vil jeg da ej indrømme dte, for dte er ikke mig der har gjort det...
Og nu hvor du igen blander min ponze ind i det, så har jeg da lov til at blande din ind i dte hele igen...
Men du har åbenbart ikke fatte at jeg sagde at når jeg skriver at hun er på toppen, er det fordi at hun er nået til det punkt hvor hun går godt !
Mår jeg spørger opm noget ?
Går din pony måske højere klasser end min ?
Jeg syntes bare at dte er såååå latterligt at vi blander hesten ind i det, det er kraftedemermamer da ikke deres skyld... !!!!!
Men du kan jo bare skrive til katrine og lægge en slagplan om hvordan i kan får mig ud herfra, men nej...mig og katrine er belevt go'e venner igen , så lad oz blande katrine & Silvia uden om- Okay...
Og gider ikke diskutere det mere, og så må alle de skiderikker der ikke vil tro på mifgjo bare lade være, jeg er herinde foordiu jeg sys der er hyggeligt...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:16
Forresten, Katrine og jeg har aldrig nogensinde mødt hinanden, skrevet sms'er eller mailet sammen...
så du kan sige havd du vil !!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:19
Min pony går Lb1 og Lb2 på klubplan!
Hun er kun fem år, så det er ret godt gået..Hvor gammel er Josca?? Jeg gad godt vide hvem det er der har svinet min pony til...Det kuligne dig!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:30
Nårrrr, så du giver dig altså lang om længe ....?
Josca er 10 år, og som an siger " Hestens bedste alder " heheh
0
0
Svar på denne tråd

Re: Malle
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:36
Så tror jeg lige vi skal slappe af her.

Nu skal jeg vist fortælle jer nogle ting. :-)

Numrene i snakker om oppe i hjørnerne er IP-adresser. De kan godt være forskellige, selvom man sidder ved den samme computer.
Nogle gange ændrer ens internet-udbyder (F.eks. TeleDanmark) den for en, og andre gange gør de ikke. Hvis i sidder derhjemme med et almindeligt modem, som skal ringe op til internettet hver gang i skal på JHN, så har i ALTID nye IP-adresser.

I kan ikke dømme nogen ud fra IP-adressen alene, på den måde i gør. Så ender det som nu, med at det er en forkert som får skæld-ud.

Der er helt klart sket en fejl her, og hvis Josca&Bongo virkelig havde svinet dig, *Malle&Nolle* til, så havde hun nok indrømmet det og fortalt hvorfor hun gjorde det. Hun siger at det ikke er hende, det må du så være stor nok til stole på.

*Malle&Nolle*, du skal være stor nok til at se at der er sket en fejl og give Josca&Bongo en undskyldning. Josca&Bongo, skal så være stor nok til at tage imod undskyldningen.

Og så skal i iøvrigt begge to tale meget pænere herinde til hinanden og alle os andre, husk lige guidelines ikke? :-)

Og lad være med at blande Jeres heste ind i det. De kan ikke gøre for det her. De ville synes det var meget sjovere, hvis i hyggede Jer herinde og var glade når I kom ud til dem.
Heste er søde, skønne, dejlige og rare, uanset om de er sorte, gule, plettede, eller røde. Og de er stadig heste uanset om de kan gå LA-LB eller MA-MB ik'? ;-)

Vh. Annette
MODERATOR
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:37
Øhh... Kunne dette ikke forgå over e-mail?
0
0
Svar på denne tråd

Slap nu lidt af...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:40
Tag det nu heeeeeeeeeelt roligt, please. Undskyld os, men vi aner ikke hvad i skændes om, men vi læser i det nævnte indlæg om lidt.

Måske bør vi ikke blande os, men det er et forum i har skrevet dette i og ikke over mailen, så vi tilader os at gøre det.

Vi syndes FØRST og FREMMEST at i skal bruge en pænere tone. Der er en masse andre der læser dette indlæg og vi andre kan nemt blive vildt sure, og så er der igen nogle der kommer op at skændes.

Please lad jer ikke blive fjender, varmen kan gøre meget...at man bliver ret sur eks.

KnuZ & KramZ

¤*Team TanjA & Sofie*¤ ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Re: Slap nu lidt af...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:45
jeg tror helt ærligt ik at jeg gider være her mere.
Det er flot at der er så mange der skrider...:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 18:56
Nu ikke bare stikke halen mellem benene og løbe sin vej... Den er for gammel og den holder jo stort set aldrig for det ender altid med at man kommer tilbage igen;D

-Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 19:01
Rolig nu!!!!
POnytossen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 19:06
Jeg mener det! Som jeg har skrevet før ka jeg NEMT undvære det her sted, når bare jeg har mine venner og min ponZe...Jeg gider seriøst ik være her...Min pony og jeg bliver svinet til og jeg ved ik hva!
-Malle&Nolle
-Med tjære over alt!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 19:23
*Malle&Nolle*: Rolig nu. Hvem det så end er, der har svinet dig og din pony til, så er det garanteret bare en eller anden idiot der udgiver sig for at være en anden, og skriver alt muligt lort bare for at ophidse os...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 19:25
Læs nu lige mit indlæg i den her tråd en gang til.
At stikke af fra problemerne løser ingenting. Bliver du ved med det, bliver du meget ensom den dag du ikke vil vise dig nogensomhelst steder, fordi du gør sådan her.

Vh. Annette
MODERATOR
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 20:45
Lidt irriterende vi andre skal læse det her, for jeg fatter ikke en skid af det hele!

Så hold op med det - så behøves i ikke længere forklaringer - som i jo i øvrigt er uenige om!

Tak.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 21:10
Anette: Har læst dit indlæg to gange...Tilfreds?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 21:56
*Malle&Nolle* ...

Vi syndes du skulle til at slape af!

Skrid hvis du vil, lad hver hvis du ikke vil, men så opfør dig ordenligt! Dette er et ofenligt forum og her bør man opføre sig ordenligt!

Hvad du skriver via. mail kommer ikke os ved. Så hvorfor skrev du dog ikke via. mail til Josca&Bongo? Det ville ikke blande os ind i jeres personlige skænderiger og gøre en dårlig stemning her inde. For hvorfor skal vi læse dit ****** indlæg?? Det kommer ikke os ved... enkler er det altså ikke at gå ind på Hotmail, skrive sin adgangskode og skrive en mail!!!!!

KnuZ & KramZ
Fra ¤*Team TanjA & Sofie*¤ ;-)
- Sommer tøZerne
0
0
Svar på denne tråd

Re: Malle
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:08
Når du har givet den undskyldning du skylder, ja. :-)

Vh. Annette
MODERATOR
0
0
Svar på denne tråd

Re: ka´ i vær sø´e ve´ hinan´..
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:11
sådan Anette!!!!

jeg synes at sådanne diskutioner bør foregå andre steder, ikke her hvor vi er en masse andre der prøøver på at få det lidt hyggeligt!!!

mailen er opfundet, brug den!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:25
Ok, det er jeg enig med jer i, men lieg meghet havd, så var det ikke mig, og det er da utroligt at hun ikk bare kan forstå at når jeg siger at det ikke var, så var det bare ikke mig.
Så hvorfor skriver hun nu et nyt indlæg og starter forfra igen, det er da pjat...for så gør hun jo et nyt oprør...
Og så blande de små hypzer ind i det...tjaa...gjorde fordi hun gjorde...
Men nu vil jeg ikke jokke mere i spinaten, og se at komme lidt videre her i livet
hehe*
Men malle & Nolle må selv om hvad hun vil tro på, for jeg er sq ligeglad !
Nu vil jeg ind og sove trygt og godt i min lille varme seng, med alle mine baMSER...ZZZZZ

Godnat og sov nu rigtig godt !

Knuz
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:26
*Joze trækkre sig t'bae og holder sig ude af diskutionen*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:29
*Joze*: Kommer du ikke lidt ind på joras?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:58
Jeg siger ik undskyld!!! hun har da os sagt noget om min pony!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 23:14
Tjaah gider ikke blandes ind.. bare lige en ting til Josca og Bongo, He he, jeg syntes at gamle heste er i deres bedste alder.. *Ss*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 08:42
Malle&Nolle :

Du siger ikke undskuld?? Jamen, så siger vi farvel!

Hvorfor er det at du er så umulig?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 09:06
Det har hun sikkert, men det var bestemt dig der gjorde en fejl, ved ikke at stole på Josca&Bongo fra starten af.
Den fejl må du så erkende og sige undskyld for. Ellers kan du ikke være din opførsel bekendt og så må jeg overveje med de andre arbejdende på JHN om du skal udelukkes fra hele HN et par dage eller hvad der skal ske. Man skal ikke først svine folk til uden grund, for derefter ikke at ville sige undskyld. Det er for tarveligt. Men okay, det viser bare meget meget mere (dårligt) om dig end om Josca&Bongo.

Vh. Annette
MODERATOR
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 10:09
Fuldkommen enig med Annette!
Men okay, det viser bare meget meget mere (dårligt) om dig end om Josca&Bongo.

- ENIG!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 10:46
Jeg trækker mig...
Men indrømmer da blankt at jeg også sagde lidt om hendes ponze...
Men undskyld da, men hun vil ik' sige undskyld så det må hun jo selv om.
No problemos, men jeg ved bedst selv at det ik' var mig der gjorde det.

~~Julie~~
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 10:46
Jeg læste lige indlægget "Vigtig" Til Josca&Bongo. Har du nogle søskende ??? Eller nogel venner som har været hjemme hos dig og har så sidet ved computeren.

For hvis det ikke er dig så kan det jo være der har sidet en storebror eller lillesøser eller noget andet (ved ikke lige om du har søskende)og sidet og har været inde på Joras.

Qnuz Mille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 11:14
Tja... Forstår faktisk godt *Malle&Nolle* på en måde... Ingen skulle irritere min pony.
Men altså, kan i ikke bare BEGGE to sige undskyld???
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider