Hejsa,
Nu har jeg været på joras i snart... ja snart 3 år! Dengang jeg begyndte der inde var det ufattelig hyggeligt! Nu synes jeg ærgeligt talt at alle de "gamle" eller rettere sagt, de seriøse og søde og sjove personer er forsvundet derfra - ikke fordi i andre ikke er søde osv. men det er som om det slet ikke er en islænderchat mere.
Og folk bliver så sure hvis man spørger om de rider islænder. Hvor blev islændersnakken af? I stedet er den nu om, hvem der rider højest dressur klasser eller spring klasser - eller hvem der er modigst fordi de tør ringe til Razz (Uuuh hvor sejt *NOT*) og hvem der har den bedste pony osv. => og så kommer der nogen og siger, "Min hest har lige vundet en T.5" - phew for en ballade man så får...! "Islændere duer ikke til noget, islænder kan ikke springe... islænder kan ikke dit og dat"
Hvis islændere er så slemme => Jamen hvorfor kommer I så på joras.dk? Joras er en
islænderside!
Jeg siger ikke at I ikke må komme der, men når I er der - så lad dog være med at rakke ned på islænderen! Og lad dog vær med at begynde at starte f.eks. en fjordheste snak, en frieser snak osv. => Ikke fordi jeg ikke kan lide de racer, synes de er totalt lækre! Men hvis man skal snakke de racer, så gå ind på en frieser chat
Selvfølgelig
skal man ikke snakke om islænder hele tiden!
Jeg savner dog alligevel alle de "gamle" som langsomt er forsvundet, bl.a. Blesi, Kylja, Junior, Noire osv. osv.
Det er træls, for at sige det direkte - at chatten er blevet til en gang tøsepop ind i mellem!
Det er bare min ærlige mening, så kan i rakke mig ned lige så tosset i vil
~~Rollo