Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Noget om joras...!!
Forfatter: 
Dato:  31-07-2002 21:39
Go`dav;-)

Sys i at joras er godt???
jeg sys at der er mange der bliver sure på en, og sådan sys jeg ik` det skal være>:-(
Jeg sys at det skal være hygsomt at være der.
For i dag har jeg siddet at læst et indlæg som jeg ikke syntes var hyggeligt>:-( og nogen skriver om alt muligt mærkeligt(det er bare min mening):-( Så det sys jeg skal stoppe fordi jeg VED at der er nogen der ik` gider være der mere, og hvis det fortsætter gider jeg ikke at være der mere>:-(
Så nu spøger jeg jer om i sys det skal fortsætte?!!:-(
For jeg sys IKKE!!

KNUZZER My Boyzen~som er ked af at der er dårlig stemning~:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

:-(:-(:-(:-(:-(:-(
0
0
Svar på denne tråd

Re: Noget om joras...!!
Forfatter: 
Dato:  31-07-2002 21:54
Hejsa,

Nu har jeg været på joras i snart... ja snart 3 år! Dengang jeg begyndte der inde var det ufattelig hyggeligt! Nu synes jeg ærgeligt talt at alle de "gamle" eller rettere sagt, de seriøse og søde og sjove personer er forsvundet derfra - ikke fordi i andre ikke er søde osv. men det er som om det slet ikke er en islænderchat mere.

Og folk bliver så sure hvis man spørger om de rider islænder. Hvor blev islændersnakken af? I stedet er den nu om, hvem der rider højest dressur klasser eller spring klasser - eller hvem der er modigst fordi de tør ringe til Razz (Uuuh hvor sejt *NOT*) og hvem der har den bedste pony osv. => og så kommer der nogen og siger, "Min hest har lige vundet en T.5" - phew for en ballade man så får...! "Islændere duer ikke til noget, islænder kan ikke springe... islænder kan ikke dit og dat"

Hvis islændere er så slemme => Jamen hvorfor kommer I så på joras.dk? Joras er en islænderside!

Jeg siger ikke at I ikke må komme der, men når I er der - så lad dog være med at rakke ned på islænderen! Og lad dog vær med at begynde at starte f.eks. en fjordheste snak, en frieser snak osv. => Ikke fordi jeg ikke kan lide de racer, synes de er totalt lækre! Men hvis man skal snakke de racer, så gå ind på en frieser chat :-)

Selvfølgelig skal man ikke snakke om islænder hele tiden!

Jeg savner dog alligevel alle de "gamle" som langsomt er forsvundet, bl.a. Blesi, Kylja, Junior, Noire osv. osv.

Det er træls, for at sige det direkte - at chatten er blevet til en gang tøsepop ind i mellem!

Det er bare min ærlige mening, så kan i rakke mig ned lige så tosset i vil :-)

~~Rollo
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-07-2002 22:06
Efter min mening er Joras fint - bare men laver sit eget "nick name"
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-07-2002 22:11
Har godt hørt det der der inde, men dit og dat med islænder, rider dog ikke selv islænder men har haft helpart på en og det kan jeg da nemt tag en snak om!

Hilsen Anso!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-07-2002 22:19
Syndes selve chaten er dårlig. Eller når man chatter der inde kan der tit gå kage i chatten...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-07-2002 23:50
Enig med Rollo...!

QnuZ Signý
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 00:25
jeg har gloet og gloet på joras.dk... men har aaaaldrig fundet nogen chat ?????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 00:35
Jeg syntes at det er lige som alle andre chat steder !!!

Knuz Mig og super springeren DoeleYy,
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 08:08
Hmmmm...kam slet ikke finde ud af at chatte der...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 08:25
Har været der inde nogle få gange. Men min computer kører døøødlangsomt over den chat.
Tjae...de gange jeg har været der inde har folk været meget søde. Har da også snakket med dem der havde islændere osv. Snakker med alle stort set:)

-Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 09:00
Jeg er aldrig på Joras...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 10:12
Haaai

kan faktisk godt se hvad du mener Rollo, og kan sagtens se hvordan det må være, at en islænder chat nærmest bliver lavet om til en anden chat!

Jeg sys bare der er så hyggeligt der inde!
også har jeg ogs' fået rigtig mange go'e venner der inde fra! som jeg sys er rigtig hyggelige at snakke med.!

Men jeg vil så sige at jeg har aldrig rækket ned på islænderen, sys det er en rigtig go' race og ikke mindst lige så sød od dygtig som alle andre racer.
Og selvom ïslændere ikke kan gå dressur som en dressur hest, eller springe som en spring hest, så kan de jo noget som ingen andre heste kan!

Men jeg håber da at I ikke vil have noget imod at jeg sådan meget tit kommer der ind og bruger chatten, selvom jeg ikke rider islændere, eller ved så meget om racen til at snakke med! for der er sQ så hyggeligt nogen gange på joras! ;-D

-Dutter
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 10:25
Jeg er aldrig hakket ned på Islændere!!!!!
Hva er det da for noget???
jeg syns det er ok at der en som skriver "jeg her ringet til Razz" for det er da nok en oplevelse, for personen.
og hvis der er specielle ISLÆNDER ØNSKER må Ilsænder fan jo chatte privat!!
Og Rollo: hjalp du ikk Gjósta med at oprætte e-mail på chatten igar????
For det kan der heller ikke være plads til så...
MEN KAN VI IKKE SIGE AT DET ER OK, AT SKRIVE HVIS MAN ER STOLT???? DET SYNS JEG DET KUNNE VÆRE FOR TÆNK JER LIGE EN X-TRA GANG OM...
Jeg er ikke sur men sådan noget kan du skrive inde på selve chatten....
Hvis jeg skriver om andre racer plejer det at være privat....
Knuzzz
Gizmo
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 19:51
Jah..jeg er også 100% enig med Rollo...Jeg var engang meget derinde, men ikke mere....(det er altså ikke rigtigt på grund af jer), men synes alle de gode gamle er forsvundet!
Hvor blev islænderchatten af!?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:07
jeg er meget sjændent derinde, men husker da Ludvig!!!

tihi..

jeg kigger mest salgssiden og drømmer om at kunne købe en af hesten!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider