Mine ynglings heste...
Nr. 1
Pelle-Manden:
-Har haft ham siden han var 1 1/2år. Han er så god som dagen er lang! Min lille baby... Vi har ikke starte nogle stævner (endnu)..

Nr. 2
Mine gamle heste, Milastica Og Ørva (Carisma):
Milastica havde jeg fra 99-2001, og var min første hest.
Ørva købte jeg derefter, men havde hende desværre kun i ti mdr. da jeg blev skadet. Disse to heste betyder lige meget for mig, derfor er de begge på en anden plads...
Milastica:

Ørva:

Milastica var en meget speciel hest, der aldrig havde haft det særlig nemt. Jeg købte hende i en alder af 7år af en hestehandler, og inden der havde hun nok haft 4-5 ejere.
Idag går hun alle dressur øvelser, og blev kåret som *ÅRETS ARABER I 2004!*
Ørva red jeg helt tilfældigt da jeg var i praktik, og jeg sku ihvertfald aldrig have den hest, mente jeg.. Men to mdr. efter havde hun tabt sin store græsmave og fået en del muskler plus hun faktisk kunne danse rundt i dressuren. Så det endte jo med at jeg købte hende i en alder af 4år. På det tidspunkt var hun kun godt ryttervant.
Jeg nåede at ride hende op til noget LA4 i dressuren (altså øvelserne), og det gik bare fremad, og jeg havde meldt til en masse stævner. Men så blev jeg skadet i en ulykke, og kunne derefter ikke holde ud at ride. Så hun blev solgt til en anden fra stalden, som jeg kendte.
Nr. 3
Mr.Nobody, min gamle stævne pony.. Lånte ham af min gamle ridelære og fik startet en del stævner inden jeg blev for stor!
Red noget Pony M dressur og LA spring.

(ridelærens datter der springer ham på billedet)