Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fake eller ej? Hvordan
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 16:07

Hejsa ..

Hvordan ser man på et Gucci Bælte om det er Fake eller ej? Hvis nu der står invendigt på bæltet " Gucci " Er det så ægte?

- Vil nemlig gerne købe sådan et brugt, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg sikre mig mod om det er fake? Og for den sags' skyld LV bælter? ( altså hvordan jeg ser det? ) Håber der er nogle hjælpsomme Jhn'er der kan hjælpe mig :]

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

Latoya
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 19:31
Hvis du vil ha' et ægte Gucci eller L&V bælte, så skal du ALTID sørge for at få registreringsnummer/serienummer med i handlen. Når man køber et ægte bælte i butikkerne, får man et skriftligt bevis på at de er ægte. Hvis sælger ikke kan give dig det, så lad være med at købe det. His du virkelig vil være sikker på at få et ægte.
0
0
Svar på denne tråd

Latoya
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 19:42

Forresten - Hvis ud vil købe brugte ting, så er www.trendsales.dk nok lige stedet. Der er masser af mærkevarer. Det er en slags auktion halløj.

0
0
Svar på denne tråd

Fake eller ej...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 20:44
Man kan ikke se det.. Det er så små forskelle at du ikke kan se det. Kun proffetionlle. Og tro mig, jeg ved hvad jeg snakker om !

Whatever
:-* I can be like the devel :-*

Bam margera & HIM <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider