Ja! Så kom dagen endelig!! Og gud, hvor er jeg glad 
Som overskriften siger, så kom dagen endelig hvor jeg bevægede mig op på Danielles ryg. Det var egentlig slet ikke meningen vi skulle have været så langt, men det skete 
I får lige historien kort:
Jeg havde været ude og løsspringe lidt. Efter træningen stod vi i boksen. Jeg ville så sætte sadlen på ryggen af hende (Er vi begyndt at træne). Hun tog det utroligt flot - ingen problemer der (Det er 4 gang den har været på).
Nå, så kunne vi da lige slå lidt på den. Hesten er ligeglad.
Så hvorfor ikke hente vores kasse og læne sig over hende? Hesten står stadig og sover (Hun var blevet nusset 20 min før, og jeg nussede stadig imens
. Så hun sov næsten xD ).
Hun tog det utroligt flot. Så jeg spørger min veninde om hun vil give mig en sko, og så hænger jeg lidt på hendes ryg. Her bliver hun lidt utryg, men ikke noget slemt. Vi nusser lidt.
Og wups - der sidder jeg!! Og hold da op, hvor var det skønt!
Danielle tog det SÅ flot! Og jeg var så glad jeg kunne have tudet xD . Efter 3 måneder med frygt for nogensinde at få lov til at komme på ryggen af hende igen, kom jeg derop SÅ let!
Ingen sure miner - hun var helt ligeglad :') .
Jeg har altid lovet mig selv, at den dag jeg kom på ryggen af hende ville der blive lavet et indlæg om "vores liv" (Jeg havde troet kameraet kom med den dag).
Så en af dagene vil der sikkert blive lavet et indlæg om vores snart 2 år sammen
.
TAK fordi I gav jer tid til at læse! Jeg er i hvert fald utroligt glad. Til slut vil jeg lige dele et billede med jer, af Danielle anden gang hun fik sadel på igen:

MEGET bange hest
. Undskyld mit hoved er redigeret væk - men når ens hoved ser SÅ grimt ud som det gjorde der, vil man hellere have en grå plet. Lol xD
Hvis I ikke ved hvorfor jeg ikke har redet hende I al den tid får i svar en af dagene i det indlæg