Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg kom på ryggen af Danielle!!
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 20:55

Ja! Så kom dagen endelig!! Og gud, hvor er jeg glad :)

Som overskriften siger, så kom dagen endelig hvor jeg bevægede mig op på Danielles ryg. Det var egentlig slet ikke meningen vi skulle have været så langt, men det skete :P

I får lige historien kort:

Jeg havde været ude og løsspringe lidt. Efter træningen stod vi i boksen. Jeg ville så sætte sadlen på ryggen af hende (Er vi begyndt at træne). Hun tog det utroligt flot - ingen problemer der (Det er 4 gang den har været på).

Nå, så kunne vi da lige slå lidt på den. Hesten er ligeglad.

Så hvorfor ikke hente vores kasse og læne sig over hende? Hesten står stadig og sover (Hun var blevet nusset 20 min før, og jeg nussede stadig imens :P . Så hun sov næsten xD ).

Hun tog det utroligt flot. Så jeg spørger min veninde om hun vil give mig en sko, og så hænger jeg lidt på hendes ryg. Her bliver hun lidt utryg, men ikke noget slemt. Vi nusser lidt.

Og wups - der sidder jeg!! Og hold da op, hvor var det skønt!

Danielle tog det SÅ flot! Og jeg var så glad jeg kunne have tudet xD . Efter 3 måneder med frygt for nogensinde at få lov til at komme på ryggen af hende igen, kom jeg derop SÅ let!

Ingen sure miner - hun var helt ligeglad :') .

Jeg har altid lovet mig selv, at den dag jeg kom på ryggen af hende ville der blive lavet et indlæg om "vores liv" (Jeg havde troet kameraet kom med den dag).

Så en af dagene vil der sikkert blive lavet et indlæg om vores snart 2 år sammen :) .

TAK fordi I gav jer tid til at læse! Jeg er i hvert fald utroligt glad. Til slut vil jeg lige dele et billede med jer, af Danielle anden gang hun fik sadel på igen:

MEGET bange hest :P . Undskyld mit hoved er redigeret væk - men når ens hoved ser SÅ grimt ud som det gjorde der, vil man hellere have en grå plet. Lol xD

Hvis I ikke ved hvorfor jeg ikke har redet hende I al den tid får i svar en af dagene i det indlæg B)

. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd

skønt...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 20:59

Ej, hvor dejligt (y) Har fulgt med i dine indlæg omkring Danielle, så det er godt at høre, at du har været oppe på hende igen :)

-carina- med
Dunja, Boy & Star
Military-ur eller lign. søges!!

0
0
Svar på denne tråd

ihuwlivufdv
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 21:07
Dejligt at høre du har været oppe på hende igen ;)

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
0
0
Svar på denne tråd

sokjhgosvkn
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 21:09

Tillykke!!!

Anna
Frygt ikke døden, men det liv du ikke får levet!
Yup Yup, Ananas 4-ever.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalal
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 21:10
TILLYKKE :D Det lyder super godt :P Så er det snart tid til ridebilleder Haha ..

Lunde & Dizett

Bedre kendt som

© Team Dissen ©

0
0
Svar på denne tråd

'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 21:18

Tillykke

Dejligt

Med Venlig Hilsen

Anne

Alting er let, bare man kan det!

Klog mand tisser ikke mod vinden!

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 21:19

Carina(Dunja, Boy & Star): Har jeg frygtet en del gør xD . Men tak - dejligt svar :) .

En af dagene kommer der sikkert tusinde billeder af hende, og en laaang historie xD .

Annecathrine: Tro mig - det var også dejligt at sidde der! (Hvis man ser bort fra jeg sad med en løs sadel, og med hovedet helt oppe i loftet næsten. Lol :P ).

-Team Dissen-: Haha! Jeg skal nok liiige have en sadel først xD . Den jeg brugte i dag bliver nemlig sendt ned til en køber i morgen.

Men tak :P

Ennoble: Også tak til dig :)

. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd

sdfgdsfdfg
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 23:10
Tillykke (:
Glad på dine vegne ;D

Sissel aka Team Toss
Er lige så skør som mine ponyer!
Boss for Andedammens vogtere.

Også kendt for Møgungen.

Aht-Tossen94-Tk

JHN STÆVNE HOS MIG

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 23:34

Som jeg allerede har sagt: TILLYKKE ;-D Så skønt du kom op på hende igen! Det skal nok gå godt med at få hende gjort ridevant igen ;-D Det er jeg sikker på. Hun er en skøn hest ;)

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance With The Devil
Medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider