Hej alle!
Jeg synes her er lidt dødt herinde lige nu,
og jeg keeeder mig simpelthen bare så vildt,
så jeg vil lige fortælle jer historien om
min "gamle" yndlingspony, Apache!!!
Det hele startede d. 11/11 1999. Jeg skulle til ridning, og det var første gang nogensinde! Jeg kom lidt sent ud på rideskolen,
og ridelæreren, Cecilie, måtte hurtigt finde en hest til mig. Hun valgte at lade mig ride på "Apache", rideskolens lille "indianerpony"!
Jeg gik ind i stalden for at se hvem Apache var, og da jeg så den, var det vist kærlighed ved første blik! Dér midt på staldgangen stod den dejligste lille brogede pony, klar og sadlet op. Det gav et sug i min mave da Apache blev trukket ned i ridehallen. Så skulle der rides! Og Apache var rigtig rar at ride på. Den var bare så kær!
Men de næste par gange jeg kom til ridning var Apache halt, så der red jeg på lidt forskellige.
Og sådan fortsatte. Apache var stadig halt! Men så en dag, da jeg kom til ridning, var Apache der ikke. Hun var nemlig til dyrlægen! Og så, fredagen efter, da jeg kom til ridning, var hun der stadig ikke. Apache var blevet aflivet!
Hun var den bedste hest/pony i hele verden, og jeg glemmer hende aldrig. Jeg nåede ikke en gang at sige farvel.
Men jeg rider da stadig den dag i dag, og jeg er stadig glad for det. Jeg har 3 favoritheste: Bubber, Dixie og Miro.
Det var så min historie, og den er 100% sand!
KH Marie
(Bubber, Dixie & Miro)
TIL APACHE:
Is kan smelte, sen kan tø,
men min kærlighed til dig vil aldrig dø!!
|