Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Argh! Dagens Drama!xD
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 15:27

Hejsa Alle Sammen! Nu Skal i høre min dag end til videre!

Ja altså alt starter med at min mor skal til lægen og blive tjekket da hun har noget allergi! Så der efter køre vi i stalden og skal ud til hestene.. Da vores Bondemand er på Ferie så passer vi både Kat,Grise og Køer..

Nå Men de der køer har så 2 dage i træk løbet ud af folden og knækket hegnet! (Møg Køer! )

Nå Men min mor og min veninde´s Mor Carina de har så lavet hegnet de her 2-3 dage og sådan. Også da jeg skal ned for at Hente Benjamin hvad ser jeg så?! Jeg ser at kørerne ikke er på deres fold eller i deres hus! Nå Men jeg tænkte bare at de lå og sov!

Da jeg så kommer ned hvor de går så er de der ikke!! Argh Tænker jeg.. Jeg skunder mig at hente Benjamin og gå op til min Mor.

Jeg siger til min mor at de ikke er der.. Men hun spurgte om jeg var helt sikker på at de ikke bare var i huset?! Men nej det var de ikke Nå Men jeg gik så ind med Benjamin og gjorde ham færdig og sådan.. (Gad ikke ride da det tissede ned!) Nå Men min mor går ned for At kigge om de ikke er der. Efter 20 min. Så kommer min mor op og jeg spørger hvad der er sket!

Hun siger så at de er sluppet fri så nu går de bare frit omkring!

Nå Min mor ringede til Carina og spurgte hvad hun lavede og om hun snart kom så vi kunne fange de Møg Køer!

Jamen hun var på vej og sådan.. Nå Men så da de kom så gik jeg lige ned med Benjamin og vi gik på Ko Jagt!

Nå Men vi gik´lidt og sådan også finder jeg dem så gå lige om på den anden side af hegnet.. Så mig igennem krat og buske og sådan noget BÆ! nå Men mig og Carina går så langsomt Hen mod dem men hvad tror i så de gør! LØBER! Så Carina Råber til de andre at de skal komme og hjælpe! Så vi løber på fulde skrald for at finde de Lorte Køer!

Nå Men De løber så rundt om marken og sådan..

Efter 1 Time så for vi dem så hen hvor de skal hen men tror i så ikke at de løber hele vejen rundt om igen!? Jo Jo.. Så vi løber da bare efter dem igen! Også fordi der ligger sådan et stor sommerhus område bag ved os tror i så ikke at de Møg køer løber der ind?! Jo jo.. Så ind i en urte have og det.. Såå..

Efter noget tid så kunne vi ikke finde dem! Min mor ringer så til Politiet for at snakke med dem. Men de tager ikke telefonen! Åh Ja Skøn dag i tisse rengverj! Nå Men så kommer der så en Mand for at hjælpe og sådan.. Så vi for så ham til at finde dem og sådan. Så han finder dem og vi skal bare gøre det langsomt.. Nå Men det gjorde vi så i næsten 1 time..

Så ja jeg må heller gøre en lang historie kort! Så de blev ved med at løbe rundt på den her grund og sådan noget!! Nå Men lige pludselig så er de bare væk! Men mig den super gode Mie her finder så nogen fodspor ude på en kornmark! Nå Men vi bliver enige om at lade dem være lidt! Vi Går så tilbage til stalden og bliver det er halv times tid!

Efter der så tager vi bilen der ned og prøver på at finde dem.. Vi Finder dem så og min mor går så ud for at jage dem tilbage ved vores område! Efter 15 min. så har hun så fået dem jaget ned ved os.. Så de var på rette vej! Men så forsætter de så bare lige ud og ud på den næste kornmark! Så Vi bliver enige om at måske her i aften tager vi i stalden sadler hestene op og rider efter dem! Såå nu skal de sgu bare være der! Så Kruds Finger for at de kommer ind i indhegnigen! Så nu må vi bare håbe på at de ikke går ud på vejen eller sådan noget! Så i alt brugte vi 3 ½ time på det!

Puuhhaa Det var lidt af en smøre..

Nå Men ville bare lige ud med det..

Lorte Køer mand! Hvad siger i så?!

Så ja det var dagens Drama..

Mvh

~ Stald Cado Ox ~

Ox Araber

Doline Oxhoppe

Benjemin NF vallak

Cado´s Dakoda OxHingst

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 15:42

Det hegn må det ikke være stærkt nok!

Jeg håber i fanger dem

Hilsen Gerda Bertha

Klikker du ikke på mit banner?

Kommer du til Store hestedag den 10. septemper?
Så må du gerne lige skrive ;D

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 15:46
Guido-Bastian : Både og! Altså der er rigtig meget stød på!

Mvh

~ Stald Cado Ox ~

Ox Araber

Doline Oxhoppe

Benjemin NF vallak

Cado´s Dakoda OxHingst

0
0
Svar på denne tråd

muahahah.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 17:49

Få et strækere hegn mand ! :o

Åårh . og så i det vejr :b

Mvh. En anonym alkoholiker
When I was just a baby my mama told me. Son,
always be a good boy, don´t ever play with guns.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 20:15
nå men okay :D

Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd

Ja... ...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2006 10:57

*MeFeNiRo* -Ghini<3<3 : Ja det har vi også sagt til Ham! Men Hva Fanden! Jaa.. Men altså godt det ikke var 40 Grader for så var vi sku faldet død om!

TheNobody : Heeh!

Bare lige så i ved det.. Vi Har fanget dem så vi skulle IKKE ud og ride efter dem da en anden Bondemand som vi kender kom med sin Kone og Fangede dem! Såå! Dejligt.. Men nu må vi se om de er blevet der inde!

Mvh

~ Stald Cado Ox ~

Ox Araber

Doline Oxhoppe

Benjemin NF vallak

Cado´s Dakoda OxHingst

0
0
Svar på denne tråd

djhsuigvhsv
Forfatter: 
Dato:  29-07-2006 11:11

Køer er p!sse ligeglade..

Og det hjælper bestemt ikke at løbe efter dem ;) Det betyder jo de skal flygte.

Men godt i fik fat i dem igen

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
0
0
Svar på denne tråd

Du har ret...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2006 11:21

Annecathrine: Ja! Også er de DUMME! Altså Da´r! Ja Nemlig det sagde ham manden også.. At vi skulle ikke løbe efter dem!

Haah! Elsker faktisk når der sker sådan noget.. Elsker Dramaér! Haha! Så var sådan lidt Øv da vi ikke skulle ride efter dem! Haah!

Mvh

~ Stald Cado Ox ~

Ox Araber

Doline Oxhoppe

Benjemin NF vallak

Cado´s Dakoda OxHingst

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider