Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Pony...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2002 22:26
hejZa..!
Jaa.. Jeg kigger lidt efter en ponzer, men jeg skal selv betale, og så skal den gå elev.. men det vil jeg bare ikke have.. men mine forældre har ikke råd til andet...

her er lidt om en pony jeg så på HN:

Marc O' polo er en sød og rar pony som vil være velegnet til "min første pony" Han er lærenem i dressur og går flot til biddet. Han går LC, men har potentiale til mere. Han har ikke startet så mange stævner, men han er en god pony, som let knytter sig til ejeren. Han har ikke sprunget så meget pga. rytterens dressurinteresse, men er i høj grad glad for det. Han har ca. sprunget 1 M. med rytter, og kan sikkert trænes op til mere.
Han er altid glad for en frisk tur i skoven, og elsker at galopere på gode marker eller lign.

Altså en sød rar pony på 1,35 m. der kan lidt af hvert, og der er med på masser af sjov.

Pris: 7000 kr.

Der medfølger hovedtøj, dækken og en sadel.
( sadlen medfølgerkun hvis køber vil have den da den er lidt gammel men fin nok! )

Jeg sys den lyder helt vildt sød, og ikke dyr, men jeg vil så gerne have privat pony :-( Og hvad mine forældre sir ved jeg sQ ikke.......

Men jeg fik konfi penge til hest sååårrr...
Men hvad skal jeg gøre??

QnuZzer Simse... som ønsker sig en ponzer
0
0
Svar på denne tråd

Re: Pony...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2002 22:29
Lyder ellers fedt, at du kigger på pony :-)

Du kunne måske prøve at finde en halvpart og så dele ponyen & udgifterne med en anden ? Det var da et forslag...?

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-07-2002 23:03
Tja, lyder som en vildt dejlig pony!! Og billig. Synd hvis den skulle gå rideskole, jeg ville ikke købe en pony der skulle det. Men hver sin mening...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 08:46
Den virker da meget sød!
Hvor stor er den?
Men jeg synes det er mærkeligt at den ikke koster mere...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 09:59
Den lyder da SØD!! :)
Men vi ville nu heller ikke have den gik rideskole!! :)
Men måske kan du få en part på den, så tjener du jo samtidig lidt penge!! :D

Tjek http://www.horsepics.webbyen.dk

Knuzzer *S* & *Joze* ;D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 11:53
Jeg synes det er fint nok at en hest orivat ejet hest går på rideskole, bare man ved at den ikke bliver udsat for 3 og op after timers ridening om dagen.

Du skrev at de var 135 cm. Det kunne måske være du skulle finde en der var en smule højre, da du gerne skulle have den i nogle år, så går det jo ikke at den bliver alt for lille alt for hurtigt.

Ja det hvis den skulle være privat hest så kunne det være en god ie at få en halvpart til den, så kunne de penge hun/han giver for det bruges til lidt at udgifterne.

Alt var bare et forslag, jeg skal jo ikke side her og bestemme hvor hølj din pony skal være.

Qnuzzer Mille :-P som håber din mor og far vinder i lotto.....:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 13:37
Min veninde har en pony der er 135. cm. og jeg synes da den er ret stor!.

Silva er 143 i stang, og nordbakker så det vare heldivis et stykke tid for jeg skal skifte ud... okay, min lillesøster kan jo altid overtage hende.!:)

Jeg synes det er dumt den sammetidig skal gå elev. Så kan du lige så godt snakke til en væg. For alt det du lære ponyen glemmer den når den for nogle små nybegynder på ryggen!
Men fin pony!:) håber det blir' til noget!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 13:39
Min Bonnie gik da med elever et par gange om ugen da jeg stadig red dressur på hende - hun kan da stadig gå LA4 i dag...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 13:43
Stine: Okay... Der er bare nogle dr ik' kan finde ud af at ride dressur!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 14:11
Hej.

Det er også den eneste løsning for mig, hvis jeg skulle have hest.

Men jeg mener at det er bedre end ingenting. Mon ikke eleverne ved at det er din hest? Hvis jeg var elev og jeg vidste at det var en anden piges pony ville jeg nok ikke knytte mig lige så stærkt til den ... men alligvel!

Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 14:53

Det lyder da som en fin pony. Men ved du hvor gammel den er ? det kan jo godt være grunden til at den ikke koster mere end den gør.

KnuSanne !

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2002 16:05
Altså snakker du om eleverne der red på Bonnie? For de kan altså ikke finde ud af andet end at styre kræet lidt rundt i en cirkel...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 13:24
*Simse*: Den lyder da dejlig !!!

Nu ved jeg jo ikke præcis hvor gammel du er, men er du ikke 13-14 år? For så kunne det være, du i stedet for skulle overveje en hest, i stedet for en pony, hvis du vil ride stævner - du kan jo kun ride pony til du er 16, og det er da lidt ærgerligt at skulle af med sin pony lige når man har lært den at kende...

Men det skal jeg jo ikke bestemme, sårh..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider