|
|
| MUSIK!!! (SE NÆRMERE) |
|
|
Hej... Skriv lige en liste med alle jeres ynglings numre.. (husk både at skriv sang og artist).. Og skriv hvorfor den sang er jeres ynglings sang(husk at gør ved alle).. Til sidst ser vi i gennemsnit hvilken sang der er mest yngling.. Hver med allesammen.. God fornøjelse!
HILSEN STINE! Stine hun styrer, hun har en fed frisyre  Toshiba <33 - JUST MINE!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuuhhh |
|
|
den er svær, har ingen just liste, det er sådan lidt frit, hva jeg høre, og kan lide.. men et lille udvalg; Boten anna, It's got to be perfect, jeg bliver meget snart majestæt, romeo og julie, jothathan gi aldrig op.. måske lidt barnlig musik, men sådan noget eminem, er bare ikke mig, men robiie williams, og kim larsen gør heller ikke ondt i ørene!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
23-07-2006 16:40 |
|
I´m Going Slightly Mad (Queen) Let Me Entertain you (Queen) These Are The Days Of Our Live (Queen) Stone Cold Crazy (Queen) To Muck Love Will Kill You (Queen Someone Saved My Live Tonight (Elton John) Tag mig, hold mig, løft mig (Love Shop) The Outsiders (REM) Det må være ca. dem der topper min hitlister for tiden Selvom alt Queen er godt, og det samme er alt REM og Elton John og det meste Love Shop.
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil Medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehgdg |
|
|
Sinister Rouge af Bad riligion er meget god 
Venlig hilsen Julie xxx ~ Nu uden Indi <|3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbjkhvkj |
|
|
Theis - Elton John, du er genial, ham havde jeg glemt.. for han er nemlig skide genial.. og mormor er da også for sej!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ditte90 |
23-07-2006 16:50 |
|
Hello goodbye; the beatles. Den minder mig om "min" (nu afdøde) hest. Om alle de gode minder jeg har om hende.  Det samme gør walking in Memphis, med Marc Cohn. Den må være min yndlings.  Men ellers er der også rigtig mange andre sange, som jeg virkelig godt kan li'. Lige præcis i dag, har jeg bare tænkt på sangen "You were always on my mind, med Elvis Presley. Hvor passer den bare godt på mine følelser. 
Fortryd ikke de ting du har gjort. - Fortryd kun de ting du aldrig fik gjort...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
23-07-2006 17:36 |
|
Jeg har ikke en yndlingssang for jeg er sgu så vild med tusind sange. Men den bedste julesang må da næsten være "She Came Home For Christmas" med Mew. Ellers elsker jeg alt med the beatlesog Moulin Rouge.
Fuldtidsspasseren. The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 bogstaver |
|
|
Red Hot Chili Peppers : Dani Califonia og Tell Me Baby -Fed musik og gode tekster  Gorillaz: Feel Good inc. -Giver mig kriller i maven ! haha (:
-Sagde Freja Hvilket hun mente .. Hellere Såres Af Sandheden, End Glædes Af Løgne ! Nu med 2 Benjamin'er ? Haah <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| behehhehe |
|
|
lol der er meget Alt med sigur rós veto - cannibal alt med under byen alt med mikael simpson <33333333 alt med in flames <33333x1million stortset alt med pet shop boys en del med massive attack entakt - ingen bliver mere vaad i regnen end mig OG EN HELT MASSE MERE  jeg hører nok mere bandet end de enkelte sange
mvh karen jeg har ikke styr på lortet jeg har lort på styret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| musik... |
|
|
Er simpelthen vild med så mange sange  Den jeg hører mest for tiden er nok Nik & Jay - Når Du Græder, fordi den bare minder mig på så mange ting.
- Kamilla uden Kejser .. No man can eat 50 eggs !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muuusik |
Vildrose |
23-07-2006 22:56 |
|
mmhmh en masse.. jeg er doven ja. alt med Evanescence.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ebhewbah |
Vildrose |
23-07-2006 22:59 |
|
sorry, men kun 343 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Alle Bryan Adams xD Here I Am You Can't Me Get Off My Bag This Is Where I belong Sound The Bugle Der var 5 . Og elsker dem
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Musik.. |
|
|
ALT fra HIM, men især buried alive by love En smule fra Turbonegro o.s.v
Whatever I can be like the devel  Bam margera & HIM <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Sawa |
23-07-2006 23:04 |
|
meget ens musik i know  'bring me to life' evanessens 'speciel' mew 'salvia' mew 'wings of a butterfly' HIM 'nemo'nitgwish
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
23-07-2006 23:19 |
|
The Zookeeper's Boy - Mew Comforting Sounds - Mew
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djudjfj |
|
|
jeg kan godt lide GREENDAY fx september ends og alle deres andre sange  eminen fx: morking bird mf. shakira sangene fra løvernes konge Kim larsen- bare hans sange jakob sveistrup- tænder på dig OUTLANDISH look- into my eys LINKIN PARK ved- ikk hva sangen hedder BLACK EYED PEAS- where is the love simone fra scenen er din akon- lonly,getto turpac- getto gospel sean paul- babyboy R kelly- the worlds gartest
MVH. Thea Løvgreen -Som er imod unødvendige Dyreforsøg!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jjips tsk |
Sawa |
24-07-2006 00:45 |
|
Jjips tsk, du har også sådan en keeedelig musik smag