HÆHÆ*
ja, så er jeg kommet hjem fra Højgaard Hestehospital, emd min lille hypz !
Det var ikke det ben hun var opreret på, men det andet, hun var halt på det, og det viste sig at være en "støttebåndsseneskade" hmm... ved ikke om det er det rigtige ord

Der var sket en stor indre blødning inde i den sene vi kalder støttesenen ( tror jeg nok ), og der vil komme til at gå rigtig lang tid inden hun komme rtil at gå igen, hun skal stå helt stille i en uge nu, og derefter skal jeg trække 2x et kvarter dag. i 6 uger ( og dte er KANON lang tid ) og så skal hun ud og scannes igen, hvis ikke det er gået over endnu skal hun stå længere tid. Når det er ovre, skal vi ride et genoptræningsprogram og hvis hun under det, bliver halt og hæver op, så skal hun aflives....:{-(
Men det er et spørsmål om tid !
Men det er hendes sidste changse, for hvis der sker endnu en så stor skade som de to andre, så er dte fordi hun har så svage knogler, led og sener at hun intet kan klare... og så er dte synd hvis hun skla leve ! men lad os kun håbe, nu håber jeg bare ta der ikke er nogen der køber Bongo forløbig, så jeg har ham at ride på !
Men det er godt at hun overhovedet kom hjem, for hvis det viste sig at det var dte, så afsted til slagtehuset med det samme ...! er meget lettet.
*Qnuzzer fra *Tøzen&Bongo*
Gør det du er bedst til, det gør jeg
DRESSUR RYKKER ...