Tjah. Forfangen. - Det har hun været 3 gange mens jeg har kendt hende siden den 10. oktober 2005 
3 gange? arg hvad'! Sådan er det når man har købt en islænder til 5000. - Ejeren var presset til at sælge hende. - tror jeg! Men dyrlægen var jo helt vildt med hende! Hun har bestået bøjetesten med glans.
- Jeg får anskaffet mig en forfangen hest, men ejeren siger hun ikke har været forfangen før, så hun sætter prisen 5000 kr ned, ergo får jeg hende til 5000 kr! - der havde hun næsten allerede lige været forfangen! (hun stod opstaldet i første omgang, der blev hun forfangen)
- Så hoster hun, og jeg må tilkalde dyrlægen. Så kan hun ikke tåle hø. Vi ringer til tidligere ejer, og hun siger hun ikke kan tåle havre!
- Så skal hun til tandlæge. - Selvfølgelig! Men vi skal komme igen om et halvt år, fordi tidligere ejer heller aldrig tog hende til tandlæge, så hendes tænder var slemt. - så de skal ligefrem tyage billeder af dem!!
- Så er hun forfangen igen. Dyrlæge.
- og nu. Der er jeg bange for det aldrig går over. Hun går på en bette jordfold, og ejeren af gården synes ikke rigtig hun trives, og hun halter faktisk en smule på det ene forben, så jeg er bange for hun er kronisk forfangen..
Det vil sige jeg ringer efter en anden dyrlæge for at høre hans mening om Fregna!
Hvad skal jeg gøre? Hun giver mig kun problemer.. ):
Og hvad nu hvis hun skal til at røngtenfotograferes når jeg ringer efter dyrlægen? Så mange penge har jeg ikke! )':
@!#$. Hvorfor skulle den dejligste islænder og lige dumpe ind i mig?