YiHaaaR jeg er glad x)
Rollo is back in business, or shall I say - back in Fakta!?
Så et opslag i går på Fakta's hjemmeside om en deltids stilling, så smed lige fluks en ansøgning afsted og blev så ringet op i morges 
- Han havde læst min ansøgning og den lød jo god, jeg har jo været i "systemet" i næsten 1½ år så det er jo en positiv ting. Så smuttede lige forbi butikken for at vi kunne "se hinanden an" som han sagde.
"Det ta'r kun 5 minutter at få et job i Fakta" - han har godt nok to til som skal til samtale, men jeg skal starte hurtigt muligt i næste uge 
Godt nok må skole gå på standby et år - IGEN 
- Men, skal arbejde samme antal timer som sidst jeg var i Fakta, bare til næsten den dobbelte løn. Så nu må jeg tage mig sammen og spare op. Nu har jeg ikke 3 heste at fodre på - måske nok snart 1 hest, vil låne en så hvor jeg får lidt bedre råd.
Men, SPARE OP!
Og så en dårlig nyhed. Snøft, Egon er sur på mig - har lavet en bule i ham 
- Sku baaare lige bakke 10 meter ned til gården og sætte traileren på, så lukkede ikke lige min fordør og så lå der nogle telefonpæle gemt i noget græs og...
CHRASH!!!
Ups 
Så har vippet et hjørne af kanten på fordøren så det stritter ud i luften, og døren blev jo skubbet for meget tilbage så den har fået en bule helt ved kanten hvor den åbner - så når jeg åbner døren og ska lukke den igen siger det høje lyde og man skal bruge vold for det

Min mors kommentar var bare, "Altid noget det var din bil og ikke min!"
Fnis, ingen der sagde jeg var god til at køre jo