|
|
| Kælenavne ? xD |
|
|
Halløjsa Ænder  Nu sidder jeg her og griner over mine egne kælenavne . Så tænkte jeg at jeg da os ville grine over jeres  Jeps, jeg er født flink .. Kan I ikk skrive alle jeres kælenavne ? self. ikke sådan nogle som skat, smukke osv. 
Det ska helst være kælenavne I bliver kaldt tit 
Kan da lige selv starte ud med mine akavede kælenavne: Muddiih Lus Lusi Lul' Lulle Mumlende Grovbolle Luller Muller Musse Patient Udviklingshæmmede Problembarn Louis Disend Louisæææææææææh Larmeapparat Guldfisk Timmy Louise Dorthea Bolette Odette dot DK Muddiih Ma Huddiih Snop zpasserkiks Besværlige Unge Belastende Hyperunge
Blir kaldt over halvdelen af dem om dagen 
^^tror der er flere, men gider ikk skrive flere . Skriver gerne forklaringen på nogle af dem ;b Men kun hvis i spørg  Kom så . Skynd jer at skrive dem 
louise<3 min eneste ene - Dilli <3 jeg har den dårligste humor .. ^men jeg har det selv vældig sjovt^ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Bliver sjældent kaldt andet end Rikke  Theis, Line og Natacha har dog bestemt at de vil kalde mig Drukke, Dukke eller Rik, men det glemmer de  Ellers bliver jeg kaldt... Rikke. xD
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tjaerh . |
|
|
Hmm.  Mivs Mivser Anton.  Tykke.  Grimme.  Tror det var dem ? 
» Mivser - Play Boy ♥ " I walk streets of Japan till I get lost - cause it Doesn't Remind Me of anything "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
| Forfatter:  |
Erika |
| Dato:  |
18-07-2006 11:28 |
|
Jeg har (haft) en hel del jeg ikke ved kendes ved  Men dem jeg stadig bliver kaldt er der: Tumpe Tykke Sprutmus Jyde Eddie Kaka Bob Elvis Og nogen mine papbror kun kalder mig - vides ikke hvorfor : Gangster Smarte Krølle Knægt Dranker/Alkoholiker Jah Som sagt - vil ikke kendes ved nogen af dem 
~*Mvh. Erika*~ *** If life is a joke - I don't get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhiiihi |
kasan-tanja |
18-07-2006 11:41 |
|
jeg bliver kaldt: tanja mit rigtige navn tani thantor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Lolli, Stoffer, Lit Lot Nuser - ikk så tit mere  Allah. Det var dem
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Theis |
18-07-2006 12:06 |
|
Transe-Theis Eller Thaize  Varbæver eller SaBrina.
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil Medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Vedel |
18-07-2006 12:30 |
|
mig? KitKat... jeps tror faktisk det var det.. jeg bliver selvf. også kaldt smukke,søde,sweety osv. det er jo fordi det passer 
>> Katja <<
Horses are not a hobby - it´s a lifestyle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe, Kælenavne.. |
lspns |
18-07-2006 13:13 |
|
Har lidt forskellige kælenavne, kommer an på hvor jeg befinder mig henne af  Blir faktisk altid kaldt Karry, blandt folk. Tit, tror folk udefra faktisk det er mit rigtige navn. Tjah, kun af fam. jeg blir kaldt Karina. Så er der lidt forskellige.. Ninka, Kanin, Ninus. Men altid Karry. 
Mvh. Karina Staal I blæsevejr findes der to slags mennesker, dem der bygger læhegn, og dem der bygger vindmøller. I'er Pony Sælges. Dressur/Spring For mere information, Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra (Beauty Star) |
18-07-2006 13:30 |
|
Salle og Sandra er for det meste de navne jeg går under. Og skat og diverse mærkelige kælenavne af min kæreste. 
- Sandra & Beauty Star Nu snart med Amazing Melody <3 Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggeegegegege |
|
|
Julie  Julle Juzze Pulle Juzzepussenussedusse(ovs)@!#$ (sasma og molle  ) Ju Juje  Jusjus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kælenavne ? xD |
|
|
Sabby eller Sabbyhon'  og Zæd wtf. og nårh ja Mulle <333
Sabrina med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Simi Mone Simili Og en masse andet som har noget med "Simi" at gøre. 
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 5 kr. pr. billed, se evt tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
18-07-2006 15:18 |
|
Mogens  -var på ridelejr, hvor der var fem 'Cecilier', så jeg kom til at hedde Mogens.
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 <3<3<3Fjordponyen<3<3<3 Even when we are apart you are in my heart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Erika: Lol, bliver du kaldt "Kaka"? xD Hvorfor tænker jeg pludseligt på et interview med Roger Taylor og Brian May i en limousine i Los Angeles, hvor de snakker om Roger Taylors sang, Radio Ga Ga. Roger nævnte noget om, at det lyder som om Freddie synger "Ka Ka" i stedet for "Ga Ga", hvilket er lidt problematisk, da "kaka" på fransk skulle betyde "l*rt" xD Jeg har styr på sagerne 
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kælenavne |
|
|
Satanisten ? (hvorfor ved jeg ikke) HIM Bello Bella Iso Isa Is Stich
Whatever Im the devel  Bam margera <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candyfloss |
Team Møllen * |
18-07-2006 16:25 |
|
- Det sagde jeg jo så ! I´m sleeping my day away ,, Marthine og Lukas <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg bliver bare kaldt ved mit navn - Helena. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
Erika |
18-07-2006 20:40 |
|
Duke: Jah, dog ikke så meget mere  Kalder egentlig også mig selv det... hvis jeg er alene og laver et eller andet dumt, så står jeg og mumler: Floot Kaka osv  "Kaka" kom vidst af en lille dreng engang der ikke kunne sige "Erika" - så han kaldte mig Kaka - og jah.. det hørte andre så 
~*Mvh. Erika*~ *** If life is a joke - I don't get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Bliver kaldt; Salløe - Altid og mest brugte. Fede Gola Klon Blondie Barbie
. Zazs . Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna |
Vildrose |
18-07-2006 20:48 |
|
whatever: nok fordi du har sort hår blir bare kaldt jyl, jyliæh, julse, jullebul, jolle og nåh jae julle.
Vildrose Don't try to fix me, I'm not broken Flipperklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Mille og Umuligus.. Sommetider Umuligus-baben..
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkdngskjgbk |
Nanna (Sebastian) |
19-07-2006 02:11 |
|
gangsta!!!11 nama nasser idiot nanzzze dims tylle nanja og øh ja sabrina (stinky) kalder mig kamel lis? 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Rigtig navn Carina Kælenavne: Rina Rinaskat Knold Smølf Overgaard Sukker Skat Tykke Racist (af mine araber veninde) Abe (også hende)
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
19-07-2006 11:51 |
|
Bette 
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
¤AnnexD¤ |
20-07-2006 16:09 |
|
Anne  Sjovt nok  Og så AK, fordi jeg hedder Anne Katrine  Det er der bare ikke særlig mange der kalder mig, men det er sQ nok fordi de ikke ved det 
Med Venlig Hilsen Anne! - Ja, det var det jeg sagde! ♥ Alting er let, bare man kan det! ♥ ♥ Klog mand tisser ikke mod vinden! ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder john |
|
|
blir kaldt: John Alkojohn (gæt selv hvornår  ) Heidi (fordi det er mit navn) Blondine (sjovt nok for jeg er brun hårret..) L.H. ( det vil i ikk vide hvorfor  ) Disse ( det kalder min far mig?) Lille Bling Bling og så alle de indlysende som i andre os blir kaldt  : Skat Smukke Søde Dejlige Puus
i ved alt det der.. 
Heidi og Landtine for Evigt -elsker kun dig <3
ANE efter sommerferien!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey hey |
|
|
blir for det meste kaldt baby eller sarah eller zarabell hedder rigtigt lucy zarabell alison larsen ;=)
kh. sarah hvorfor havde en pony der er for lille! fordi vi ikke har råd til en stor:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Juzze: Ahem. Juzze bliver kaldt Juzzepuzzenuzzekuzze 
- Sasma Med Kira der kan alt - Hun har bare ikke lært det endnu Hest søges til udlån - skriv for mere info ~ Arto Hp ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Taha . . , |
CHAMPEN |
22-07-2006 03:57 |
|
Champen  Frikkeh . Rex . Frede . Freddy . Kuller .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fddgff |
|
|
Sissel og Tiss
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tre -dims |
Zoubareva |
22-07-2006 12:49 |
|
Jeg har nogle virkelig underlgie kælenavne...  Ninner Ung Wang Nin Lemonson Oberst ZEBRA "Deres Majestæt" Lille Ungenschön Ungst Professor/prof Det er vist dem,... Lol...
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
22-07-2006 14:15 |
|
Dyt Dytte Dutti Dudde Prut Lus Klamme Flæske Osv. osv. Marthine (team møllen) kalder mig for dennis såeh det går lige op  Prut, lus, klamme, flæske er mine søskende når vi driller xD
Fuldtidsspasseren. The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
22-07-2006 14:16 |
|
Nåeh jo glemte Karrywurst, wurst og Queencats
Fuldtidsspasseren. The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kælenavne xD |
Cecilia&Gold n Silver |
22-07-2006 14:39 |
|
Cille - altid brugte  Cilze Cillen Cille-pigen lillecille Cecilie - faktisk rigtig træls når man iik hedder det . haha ..er også engang blevet kaldt Lille My  Kan ikk li' komme i tanke om flere nu ..
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kælenavne |
Pernille Bak |
23-07-2006 13:19 |
|
Pinøjle Nille Nille B Pnille Noller Fedte Nille Nielsen Gøffe Ulrikka P Niller Perniil Pernilski 
- Pernille - ¤ 100 % dressur rytter! ¤ Cathila <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Portugal - mit hold! + Brøndby for altid |
Find-Nemon |
23-07-2006 13:28 |
|
De værste vælger jeg at holde for mig selv  De mest brugte lige nu: Tutte Trin(n)e Trunte
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Portugal -Mit hold- -Mine drenge- !Simon Mathew! Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| voodan |
stellasven |
23-07-2006 13:39 |
|
Har da et par stykker... Triner Trut Mul Muller Little Byild (min fars ' the jule kalender'sk ' for lille byld) Mors pige Nuller Fede flæske gravide osv. (min storebror) Tjo det var vist det 
Voodan & Katrine Nu hos beridderen David
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har ikk så mange |
piwi |
23-07-2006 13:43 |
|
Piw pip Piwsen (bliver jeg kaldt af en i 1 klasse) Pipski
♡ P!psk! ♡
¤ Har været oppe på pletter <3<3 ¤ # rigtige ryttere ridder shettere #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdhdhd |
|
|
jeg bliver kaldt  tudse 1000fryd thezzen tøsen knold feta ...kan ikk lige huske flere... 
MVH. Thea Løvgreen -Som er imod unødvendige Dyreforsøg!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kælenavne |
|
|
Hm udover de obligatoriske som bare følger med navnet, som - Julle, Julie Julemus, Go JUL-IE! så bliver jeg kaldt July (Juli på engelsk ) Møghvalp Teenager Rollo Rolle Rolse Og når min mor har sine problemer med at huske navnene på sine børn blir det som regel til; Dig der den ældste besværlige teenager som tror hun har patent på at være deprimeret!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine kælenavne |
Martina |
23-07-2006 16:28 |
|
Martina, bliver jeg kaldt af bekendte.  Marti, bliver jeg kaldt af de nærmeste venner/familie.  Smartie, bliver jeg kaldt engang imellem for sjov.  Tina, bliver jeg kaldt at de små som ikke kan udtale mit navn.  Hestetøs, bliver jeg kaldt af de små. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjj |
|
|
Fieeøøhh (alt og alle kalder mig fiøhh) Skathhh Sofiee fie mor kært barn har mange navne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg blir kaldt Ho af mine venner - don´t ask me why.
Sandra & Tímon ..medlem af LRK, Klaufi og Jarpur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reyjtyjty |
|
|
Timmy Louise Dorthea Bolette Odette dot DK - tvilver stærkt på at der er nogle der gider at sige disse navne hver gang de skal i kontakt med dig :b Jeg bliver kaldt Bulle Julle (kun af nogle meget få) Antipop (fordi jeg engang varlidt antipop ) og så fede x(
Venlig hilsen Julie xxx ~ Nu uden Indi <|3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdlkjas d |
|
|
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk eller den bøvede hæsti <3 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|