Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

BUNDSLID II har blÅttet sig for mit øje!
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 14:24

Ohøj,

En ægklækkende nyhed giver genlyd i det røde rækkehus på 1. sal. "BUNDSLID II er kommet!".

Og det kom selv som et chok for mig... Så nu har jeg overvejet, om det er fordi jeg er dårlig til at bedømme køn, eller om mine dyr bare kan skifte køn vha. humøret

Så lyt og lær: Min kære Princess Peaches Geldof aka. Yngel er en DRENG! Nu med blåt næb! Det fandt jeg ud af her for en lille time siden... Men dog! Største opdagelse siden Darwin :P

Og jeg har skam også en anden nyhed: Ny undulat i huset! Det er en bette han (to af slagsen nu. Og jeg der ville ha' haft babyer :P). Han er en lille olivenmand, og hans navn er Captain Olive Sweetchuck aka. Phil (for så kan man, når han engang bliver far, sige "Det' Phil's dreng", ligesom i Herkules ;D).

Jeg har overvejet, om Peaches er en lille Jack Sparrow. Feminin nok til at være forklædt som dame :P -Så kunne de begge to være Captain's ;D

De kommer i alt fald godt nok ud af det sammen. Så det er godt ;D De er blevet til Gardinstangens Garderhusarer!

Mit kamera er til reperation, så billeder må I vente på B-)

Jeg tror sku' det er noget med mig... Først BUNDSLID, nu Peaches! Det ender med at mine melorme springer ud som transvestitter!

I guder... Jeg må ligge ned :P Gav vide hvad resten af huset siger, når de finder ud af det. Ville lige dele nyheden med jer ;D

Mvh Vegetacha B-)
-Knight of the CHa!
"There is just as much horse sence as ever, but the horses have most of it."
Kender du Prins Janus?
0
0
Svar på denne tråd

JUBII!
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 12:41

Det lykkedes mig for 2. gang at lave et indlæg INGEN ville svare i ;D

Jeg har sat rekord!

Mvh Vegetacha B-)
-Knight of the CHa!
"There is just as much horse sence as ever, but the horses have most of it."
Kender du Prins Janus?
0
0
Svar på denne tråd

William, Tiger og Baby :'(
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 13:10

Haha, nu må jeg le ;D

Pas du nu på hun/han ikke vælger at skifte tilbage INDEN du omdøber ham/hende :P Det her er skummelt :P

Men held og lykke med at finde hendes/hans virkelige køn :P

- Sandra & Beauty Star
Nu snart med Amazing Melody <3

Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig

Beauty Star <3

Vi gør lige hvad vi vil!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 14:14

haha jamen sikke noget :P Kunne godt lidt sætningen med melorme der springer ud som transvestitter ! xD Minder mig om at jeg skal til draq queen aften i aften, haha xD

//Linnea

Hellere sær end kedelig
<3

Jeg er mig og du er dig,

hvis du ikke lider mig,

så hold det for dig selv!

^Har aldrig sagt jeg var en god digter?^

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 15:30

Aha!! du er sindsyg god til at skrive sådan noget!! morsomt.. men kender det godt.. Min undulat var pludslig os en han..

og mine to gamle zenra finker (iB og Ager) ved jeg ikke kønnet på ... men jeg vil føle mig lidt pinlig, hvis det sku ske og ha været hunner!!

-Annsofie

0
0
Svar på denne tråd

hehehehee
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 17:32

Er Bundslid ikke en hamster Oh my god, det har jeg altid troet... haha!!

GURAMIEN
Good to be special
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider