|
|
| Zidanne |
|
|
hey folks hva gik der lige glat for zidanne? det var vidst nok han sidste kamp, også laver han det.. det skal skam ikke være nogen hemlighed at jeg holdte med italien og han gjorde det bare lige meget nemmere i stæffe sparks konkurencen.
Knus <3 Stina og Bianca <3 Bianca- Min skimlede Pinto.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yyy |
| Forfatter:  |
Rhea |
| Dato:  |
09-07-2006 23:16 |
|
Det var sku da herre morsomt.
Rhea & Amiro - Ganske enkelt og let .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja men.. |
|
|
jwg kunne godt tænke mig og vide hva det var ham fra italien havde sagt til ham siden han flippede ud..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så det oss |
|
|
ved heller ikk hvad der gik galt for ham men man kommer da i hvertfald til at kunne huske zidanes sidste kamp...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja-... |
|
|
ja det er sk* lidt snyd for ham for det var jo den sidste.. men så må han jo lærer det på den hårde måde.. det er bare ærgeligt for zidanne var den der lavede de bedste afleveringer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kalsødkaæ lsdk |
|
|
Muwhaha 8D hvad gjorde han?
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk eller den bøvede hæsti <3 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyld mn hva?? |
|
|
hva gjorde han da??
100 % optimist! optimisme er mit kald, men holdkæft hvor er det svært at følge sit kald tidligere Deegie - tha queer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| salamander |
Salle + Silla |
10-07-2006 08:53 |
|
Tari - Celebriän/Fjordbollen <3 Han nikkede italienske Marco Materazzi, hårdt i brystet efter i den forlængede spilletids 18 minut. 
OMG ! Sabina - Og ikke Sabrina / eller Sabine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salamander |
Salle + Silla |
10-07-2006 09:00 |
|
 - Sådan !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jeg synes bestemt ikke det var synd for ham at han blev smidt ud, det var ham selv der lavede fejlen og han er jo udemærket godt klar over at det ikke høre hjemme på en fodbold bane og derfor bør straffes med det røde kort... så dum er han vel heller ikke... og ja det var hans sidste kamp men det kan dommeren jo ikke tage hensyn til, fuldt ud korrekt dømt af dommer... og sejt han gør det selvom han bliver kritiseret i alle franske medier nu fordi han tillod sig at smide deres lille stjerne ud...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salamander |
Salle + Silla |
10-07-2006 09:24 |
|
Carina, mango og surprise: Kunne ikke være mere enig ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Froelaar |
|
|
Er enig i af Zidane selv bedte om den udvisning! Han ved jo godt af det her:  Ikke skal ske på en fodboldbane..
Okay, han spillede da godt, men han fortjente ikke af spille videre sådan som han skallede Marco en..(Heldigvis fik han ik' lov)
Vil dah hellere ik' skjule af jeg holdte me Italien.. Skal have en slik pose, 7 fra klassen troede ikke af Brasilien eller Portugal ville ryge ud før Italien.. Hvis de havde ret skulle jeg give hver af de 7 en slip pose, hver.. Hvis jeg havde ret fik jeg en og det havde jeg, Muha, glæder mig.
--+Emil+--
Hvorfor ik' bar' eje en drømme pony..? - Ligsom Emilies Emil, er en drømme pony..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okey.. |
|
|
ja det var meget dumt gjordt.. men jeg ville gerne vide hva der var blevet sagt for det lignede at der blev sagt noget inden.. jeg synes også er fransk mændene har utrolig dårlig sportsånd da ingen af de franske spiller går over og snakker med ham der brandte det mål.. de var bare så sk*de sure. og jeg tror virkeligt Zidane skammer sig siden han ikke var oppe og få præime´.. men jeg kan godt lide at der var en af de der som stod med præmirne som tog den i lommen.. hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zizou... |
LAndresen |
10-07-2006 10:26 |
|
...gik da lige amok, eller hva´???
Det røde kort er måske fortjent, men ikke når de 5 dommer hævder ikke at have set noget og så efter at det er blevet vist på storskærm sidedommeren åbenbart alligevel har set det -> Den tæller ikke. Og så blev Buffon og Co. lidt upopulære hos tilskuer for at have hjulpet det røde kort på vej. -> Lidt det samme som der skete hos C. Ronaldo...
-> Yes, Klose blev bedste målscorer <-
L o u i s e A n d r e s e n
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja måske men.. |
|
|
synes FRankrig spillede så latterligt i hele første halvleg smed frankrigs spiller sig hver gang de mistede bolden.. det er så plat. og det med Zidane var så meget fortjent. han kunne styrer sit temterman.. <-- staves.. tilgæng var nummer 8 fra italien ikk så uheldig som sidste kamp altso den mod tyskland.. der fik han hele tiden frisprak.. sejt,.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv og |
|
|
se hvor glade de var 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se ham lige |
|
|
 se han hvor han tuder..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zizou... |
LAndresen |
10-07-2006 10:45 |
|
Selvfølgelig skulle han have det røde kort -> men det skal følge fodboldens regler og det gjorde det ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du har helt ret |
|
|
jeg synes du har ret det var totalt uagtselvtabelt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
10-07-2006 10:51 |
|
xxbiancaxx : må jeg spørge hvordan du kan se han tuder ? du kan jo ikke se hans ansigt. hvad hvis han bare pillede sig i næsen, og er ved at tage hånden ned ? eller skal til at tage sig til panden og tænkte :"det var sgu egentligt ret sjovt. ligesom ved tøffe" ? eller han tører sved af panden ? tja, hvis du spørger mig, græder han ikke. men hvis han gjorde kan han f*ndme lære det. da jeg så kampen,og så at han skallede, flækkede jeg altså af grin. undskyld, men det gjorde jeg. det så bare sjovt ud (:
» Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
10-07-2006 10:59 |
|
det så fedt ud, men han var dum lige at gøre det til sidst, det var synd for frankrig. Men det er noget svineri at han fik det røde kort efter det blev vist på storskærm, dommerne havde jo ikke set det før det blev vist på stor skærm. Der er så mange ting de ellers burde se så..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi. |
|
|
TeamFM: prøv og kig igen han har hånden ved øjene.. han er bare en idiot han kunne jo havet trukket et par ribben på den italiensk spiller..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja dumt |
Beritt |
10-07-2006 11:10 |
|
Ja dum måde at slutte sin karriere på. Men man kunne se at Italieren havde sagde noget til ham lige inden, ville så godt have været en flue imellem der! Heppede på Frankrig. De har sku spillet sig op til det, hvor Italien har levet på held. Men må give Italien, de spillede sku godt igår, ved siden af Frankrig.
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt!
Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
10-07-2006 11:20 |
|
xxbiancaxx : den er da ik ved øjnene ?  ved munden .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralla |
|
|
: TeamFM : jo det er .. er også ligeglad han er bare for dum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå¨ |
TeamFM |
10-07-2006 11:24 |
|
altså jeg skal da vidst have nye kontaktlinser , hvis den er ved øjnene  whatever ,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
|
|
TeamFM: jeg er ligeglad men han er da for dum den uhh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahhahahah |
|
|
seriøst det det emst perfekte den mand nogensiden har gjort lå bare og var flad af grin, han skal jo også huskes' for lidt mere en han perfektos' spil :b så kan de Italiner fandme lære det :b GO ZIDANE 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
10-07-2006 11:38 |
|
BIanca: Mener du gattusso? (hvordan fanden man nu staver til det xD) Første mål frankrig fik var så ufortjent der var ikke en skid og det straffe skulle de ikke have haft. Problemet er at det ikke er første gang. Han bliver simpelthen så frustreret nogle gange og det er noget han jo har gjort før. Og jeg synes det var så fedt at se Italien vinde. Bare deres glæde over sejren. FORZA ITALIA
Karrywurst ♣ The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej kan ikk |
|
|
forstå jer..det er sku der noget totalt l*rt han fik lavet !! hvofor er det så sejt.??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja endenligt en jeg kan forstå |
|
|
BananBrød : ja det er ham.. han er så sej.. men De Rossi han er også sej.. det første staffe hva totalt til grin..de smed sig hele tiden.. Zidane var meget tæt på og lave et totalt flot mål men så heldig var han ikk.. italien burde have vundet uden at skulle i staffesprak for de fik frataget et perfekt mål..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Bianca: Hvis det er det mål dommeren underkendte for offside var det korrekt dømt... ja zidane var meget tæt på, ærgeligt for ham at buffon i målet er verdens dygtigste og kunne tage den... med nok den mest geniale redning der er set i den her slutrunde... man kan jo også se det på målscoren på ham at han ikke er let at passere... 2 mål har han ladt gå ind, det ene var selvmål og det andet var Zidanes mål på straffe...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| passende overskrift |
|
|
: Carina, mango og surprise: ja det kan godt være at det var offside.. det lagde jeg ikk mærke til men italienerne er bare bedre.. ja ved sku godt der kun er gået 2 mål ind på ham har set alle deres kampe man har kunnet se..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
10-07-2006 12:12 |
|
Buffon er jo skide god. Barthez (hvordan staver man til det? xD) er nærmest intet værd.
Karrywurst ♣ The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
ham den anden var totalt dårlig han sprang hele tiden i den modsatte side..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
10-07-2006 12:23 |
|
Det gjorde Buffon jo også. Han er ikke en af de gode i straffe sparks konkurrencerne, men prøv at se hele kampen igennem og se det flotte arbejde han laver nede i målet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grh6j7k |
Cecilia&Gold n Silver |
10-07-2006 12:25 |
|
JEG HOLDTE MED FRANKRIG!! De havde sku fortjent at komme i finalen, hvor Italien havde filmet sig til det Kald det ufortjent spil man ! jaa, det var mega dumt gjort af Zidan, men Italieneren må ha sagt et eller andet, for det ligner da iik Zidan at flippe sådan ud. Træls han sku slutte sin sidste kamp sådan ..
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er |
|
|
ikk lige fordi jeg har optaget kampen for at studere den..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
10-07-2006 12:28 |
|
Cecilie & gold n silver: Jo Zidane flipper jo nemlig ud på den måde. Han har jo gjort det før. Smadret døre i omklædningsrum, gået amok på de andre spillere som vi så i går osv. Det er desværre en tendens han har når han bliver frustreret. Det er i hvert fald min opfattelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hephey |
|
|
Bianca: okay du ed godt buffon er en genial målmand det var også bare en sidebemærkning... hvis du ikke følger med kan jeg ikke lige forstå hvordan du kan sige at italien burde have vundet på det mål, når du ikke ser om det er korrekt det dommeren dømmer... jeg har desværre ikke kig ind i din hjerne så kan ikke se hvad du tænker om tingene, men inden du udtaler dig om mål bør du nok være orienteret om, om det var en korrekt kendelse som det var... det kan godt være italienerne var bedre men dommeren er rimelig ligeglad når det ikke kan godkendes det mål..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efwrgth6 |
Cecilia&Gold n Silver |
10-07-2006 12:30 |
|
Ang. det der med at dommerne iik ser ting. Det er fandme rigtigt! Da jeg så lidt af bronzekampen , egentlig kan jeg iik li' at se fodbold for jeg bliver så sur  , så man at en af tyskerne vendte sig om og slog ud mod en af portugeserne, lige i hovedet dér. Dommerne så det ikke, og kommentaterne sagde ikke noget, så de havde vel heller ikke set noget .. Sådan noget ska altså ikke ske 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfwr4 |
Cecilia&Gold n Silver |
10-07-2006 12:33 |
|
BananBrød : Okay, det havde jeg så ikke hørt. Så bar glem de linier 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalaalala... |
Theis |
10-07-2006 13:02 |
|
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil Medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
10-07-2006 13:35 |
|
Theis : ahva ? haha midt i en diskution, ahva ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TeamFM |
Theis |
10-07-2006 13:43 |
|
Jeg er lost  Snakker I fodbold? 
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil Medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zidane.. |
|
|
er en dør, han fortjente det fuldt ud, selvom Italieneren sagde noget mindre pænt, så skal man ikke bruge vold.. Jeg har holdt med Italien hele turneringen, de har spillet rigtig godt og det beviste de jo igår.. Frankrig skulle næsten udelukkes fra næste VM, tænk at være så barnlige når man udøver sport på så højt plan..
Krone og bølge - En selvfølge Springstøvler sælges Frieserne kan opleves til Åbent hus 30 juli
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis :: |
Find-Nemon |
10-07-2006 15:33 |
|
Theis: Jes, det er fodbold. Bare kald os nørder  Det røde kort var fuldt fortjent, og ved godt, at reglerne måske var lidt bøjede i kanten, men det var altså fuldt fortjent det røde kort! Zidane lavede noget p*s, og så må han tage skraldet. Forstår bare ikke, hvordan han kunne få sig selv til det over for resten af holdet? 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Portugal -Mit hold- -Mine drenge- !Simon Mathew!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retrtre |
HGlarsen |
10-07-2006 15:43 |
|
det er SÅ synd for ham! Han er kendt for at være en rigtig fair-play spiller! - Og så i hans SIDSTE kamp laver han sådan noget @!#$, endda i sådan en kamp af så stor betydning! Rigtig synd, han er super dygtig, og ærgeligt han skulle slutte sådan! Hvem fik egentlig bronzen?
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & nu uden Yabadoo :'( ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
Find-Nemon |
10-07-2006 15:44 |
|
HGlarsen; Tyskland fik bronze. De vandt over Portugal i deres sidste kamp i lørdags 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lolipop |
Caro Med Prin$en Harald <,3 |
10-07-2006 16:03 |
|
Det så bare så sygt ud da han nikkede ham en skalle! Lol Jeg Var Også Flad Af Grin! Heeh
Caroline med Prinzen Harald </3 And wee are nothing without each other And together wee are everything wee need!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| finale... |
Valsbaek |
10-07-2006 16:05 |
|
Stald Valsbæk Bevtoft *Britta Becker Madsen* 100 % Dressurrytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterrt |
HGlarsen |
10-07-2006 16:08 |
|
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & nu uden Yabadoo :'( ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna matata |
Vildrose |
10-07-2006 16:48 |
|
jeg syntes det var nice gjort 
Vildrose 'Don't try to fix me, I'm not broken'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Carina, mango og surprise: det er ikke lige fordi jeg gider og studere det ligesom dig. Jeg er jo ikke en fodboldt nørd som dig.. du går totalt op i det.. og jeg vil da sk*de på om der var offside, for det var der sku også hos fransk mændene og det dømte dommeren ikke.. Dommer dømte synes jeg til Frankrigs fordel.. du virker som en mig skuffet frankrig fan .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertr |
HGlarsen |
10-07-2006 19:22 |
|
Nemo: når okay, der er ellers nogle herre lækre på portugals hold 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
Find-Nemon |
10-07-2006 19:29 |
|
HGlarsen: Ha ha. De er da ikke grimme i hvert fald. Nogen speciel du tænker på? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterter |
HGlarsen |
10-07-2006 19:37 |
|
xxBiancaxx: syntes sådan set du er temlig dum at høre på! Det er da klart hvis han tuder - det er hans sidste kamp - en meget vigtig en endda, og så laver han sådan noget (jeg er SIKKER på der er en meget god grund til at han gjorde det) - det er da klart at han ærgre sig. Tsk, ryster på hovedt af dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgrdtr |
HGlarsen |
10-07-2006 19:38 |
|
Find-nemon: øøh, tror den ene hedder ronaldo eller noget  IKKE hæng mig op det på - aner INTET om det (selvom min morfar spillede på landsholdet - han er nok skuffet  ) . Så bare en lækker fyr i farten da min mor så fodbold - og så tænkte jeg - HEY, måske er der alligevel lidt godt ved det fodbold der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
Anna Hvidkjær |
10-07-2006 19:44 |
|
HGlarsen : Må altså lige sige noget dér  Zidanne er netop ikke kendt for at være fair play, han har fandme sparket mange ned på banen, og har lavet så meget @!#$ .. Han må sgu lære at styre sig (Forsent nu). Men sådan er det jo i fodbold, de sviner jo hinanden til i sådanne kampe, men man må sgu lære at lukke ørene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
|
|
HGlarsen: jeg er da ligeglad var meget provokeret han er blevet, han er prof. fodbold spiller og bryde efter hånden vide hvordan man opfører sig, han brude være så prof. at han ikke ville lave sig provokere. eller har jeg misset noget?. du holdte jo også med Frankrig så det er jo klart at du "beskytter " ham. han er kendt som at spille Fair og jeg synes det var der vaer den bedste på frankrigs hold men efter det l*rt han lavede igår, der røg min respekt. så jeg synes mere det er dig der er dum og hører på for Frankrig havde sku slet ikk fortjent Italien har et meget meget pænere spil ind frankrig. og ja det er klart jeg siger som jeg gør jeg holdte selv. med Italien. Forza Italia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
Find-Nemon |
10-07-2006 19:57 |
|
HGlarsen: Det må så være Cristiano! Popdrengen og tudeprinsen på holdet, men han spiller godt! Er god til at komme igennem forsvaret, og ja, han er ikke helt grim! Ham her: images.google.dk/image...eiro&hl=da 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Det var lidt ærgeligt og selvfølgelig dumt gjort af ham - men synes stadig zidane er(var) en sej spiller! Rigtig syndt at de var hans sidste kamp! I kan ikke mene at Ronaldo er lækker? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drtertet |
HGlarsen |
10-07-2006 20:14 |
|
Anne Hvidkjær: jeg har altså altid kun hørt godt om Zidanne, og har hørt at an er fair play  - Men hvad ved jeg  Bianca: haha - ja jeg holder med Frankrig, og syntes at Zidanne var en kanon god spiller som fortjener en helveds masse ros for alle de år han har kastet lys over fodbold (haha, lyder jeg ikk ret højtidelig ) ?.. Kan ikke tage dig seriøst, du er grov i munden og angriber folk. Sjovt at "jeg helt klart må være frankrig fan fordi jeg forsvarer zidan" - men du er jo selv italia fan, så det må da også været klart at du forsvarer dit hold? . Fnis! Find-Nemon: DET ER HAM - uh ha da da, han måtte da gerne komme og besøge mig en dag .. Han er bare lidt for lækker! Cikoire: joho .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
Find-Nemon |
10-07-2006 20:16 |
|
HGlarsen; Niks, han skal først hjem til mig. Ha ha! Men de kommer jo snart til DK. Om et par måneder!  Cikorie: Jo, da?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 43t53453 |
HGlarsen |
10-07-2006 20:18 |
|
GØR DE ??  .. Ku være man sku tage et smut forbi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheh |
L-F |
10-07-2006 20:18 |
|
Jeg er fuldstændig enig med Cecilia  Frankrig skulle have vundet ! Italien havde overhovedet ikke fortjent det efter sådan en gang lorte taktisk spil de spillede hele kampen. @!#$ det møj at Italien vandt. Zidane var for dum at gøre sådan noget, meeen - italieneren må ha sagt noget grimt. Frankrig havde vundet hvis Zidane ikke havde lavet sådan en bommert ! - og hvis de ikke havde skiftet Henri ud... Frankrig havde fortjent at vinde. Men det er selvfølgelig bare min mening. Jeg ku bare sidde og tude over sådan en lorte VM-finale ! æv æv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
|
|
HGlarsen: ja det er da klart.. du beskytter dit hold og jeg bestykker mit hold  og ja selvføgle er Italien mit ynglings hold for de spiller jo flottere.. ved du hva Zidane har kun fortjent at blive udvist for man kan ikke tage hensyn til andre vel? der var også en fra italien som spillede sin sidste kamp og det gjorde han fint(det menger jeg de sagde..) hvis jeg er grov i munden så hør dig selv, jeg siger min mengning og det er der ikk så mange der kan lide.. og det er ikke mit problem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertretre |
HGlarsen |
10-07-2006 20:26 |
|
Line : kan da bare ikke være mere enig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
Find-Nemon |
10-07-2006 20:27 |
|
HGlarsen: Fredag d. 1/9! De spiller klokken 20:00 på Brøndby Stadion 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheh |
L-F |
10-07-2006 20:35 |
|
Pernille: Bare fordi der er nogen her som har forstand på fodbold hva ?:P hihi... JEG HADER ITALIENERNES SPIL !!! De sætter bare alle mand nede i forsvaret og ihhh - sikke en spændende kamp det blir hva ? ! Frankrig havde fortjent at vinde fordi de spiller flot fodbold og så tør de ta chancer !!! Denne gang gik så bare galt, men whatever ? - De skulle alligevel ha vundet over de lorte italienere. Ad - deres spil er til at brække sig over.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er |
|
|
Line Frederiksen: jeg tror der er noget du har misforstået for italien har helt klart haft det bedste spil,, og alle deres mænd var ikk i forsvaret.. de var jo trætte de har jo spillet pæt mange kampe.. FORZA ITALIA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jndjfknsng |
L-F |
10-07-2006 20:44 |
|
Bianca: Eeeej, man kan ikke ligefrem sige at italienerne angreb særlig meget efter 1. halvej ? Frankrig kæmpede da videre og havde mange flere chancer og det var da dem der styrede hele spillet. Det er bare så typisk at Italien så vinder på straffespark - de har os verdens bedste målmand  Meeen whatever - jeg sys alligevel det er en lidt trist måde at afgøre en VM finale på straffespark
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ... |
|
|
Line Frederiksen: ja det har de jo. men er sådan set lidt ligeglad fodbold intersseere mig ikke rigtig ihvertifald ikk som ridning.. jeg er bare glad for at italien vandt::D ja og franskmændene kæmpede vidre det er rigtig men da Zidane fik det røde kort mistede frankrig deres Bedste spiller han lavede nogle syg flotte afleveringer men sådan er det jo.. FORZA ITALIA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhhhshasf |
L-F |
10-07-2006 20:51 |
|
Bianca: Jaah - det var ærgeligt at Zidane røg ud  Han var klart den bedste spiller ! Men jeg sys til gengæld os det var noget rigtig unfair @!#$ det med dommer og linjedommer osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line Frederiksen |
|
|
Line Frederiksen: ja men sådan er det jo dårlig sportsånd.. men det skal lige siges at italien hellere ikk er helt staffri for De Rossi havde vidst også været udis fra kampene i 4 dage ::D og det er en af deres bedste spiller sammen med toni, totti, nummer 8, grosso og målmanden.. og nolge flere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnsvxjcnhvkxcnv |
Hotti <3 |
10-07-2006 21:15 |
|
Det så dumt ud at han bare flippede , en skam han sluttede sin karriere på den måde. Altså sluttede han karrieren med et rødt kort 
Hader de selvglade idioter, der ik kan se jeg er den bedste. Får snart fjordbolle ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja men |
|
|
sådan er det jo ::D det er der ingen der kan gører noget ved.. nu kan man da huske hans sidste kamp..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
Idapiien og Casablanca |
10-07-2006 21:54 |
|
Har hørt, at den anden spiller forinden havde kaldt ham en terrorist ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina din ko :P |
Kallieh |
10-07-2006 21:55 |
|
Hold så op Stina! JEG har ret  Frankrig skulle have vundet, og Zidane skulle ikke være udvist! Det skulle den der pisse iriterende italiener!! Han kan bare lade være med at provokere Zidane, det var garanteret ikke hans skyld  Men gad godt vide hvad der er blevet sagt, men iflg. nyhederne må vi vente et par dage til Zidane har "sundet sig"  Så ærgeligt det er Zidanes sidste VM kamp...  Han er jo den bedste!! 
- Kallieh med unghesten Laika 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| im happy |
Nanna (Sebastian) |
10-07-2006 22:03 |
|
ja nu holdt jeg jo ikke ligefrem med italien, men gud hvor er det godt at frankrig tabte. jeg kan ikke lide frankrig - spillet - spillerne - metoderne - træneren - sproget - tøjet - nationalsangen - og bare frankrig i det hele taget. tak gud og dommeren for at zidane blev udvist (blame me) det var lidt en fryd for mig =D så ja jeg er bare gladdd
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idapiien og Casablanca |
Find-Nemon |
10-07-2006 22:16 |
|
Idapiien og Casablanca: Nej, der har ingen udtalelser været, endnu, om hvad der er blevet sagt. Kommentatorerne sagde, at det kunne have været det han sagde! Altså et skud i tågen, og selvfølgelig aner de ikke noget om det. Materazzi og Zidane er de eneste der ved, hvad der er blevet sagt. (Der kan self. have stået en anden spiller i nærheden som også har hørt mig, men you got the point, right?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NYT NYT LÆS |
Kallieh |
10-07-2006 22:39 |
|
Nyt om Zidane og italieneren: Der er en der har mundaflæst italieneren og han har sagt noget i retningen med at hans søster var luder, eller noget ondt om at hans mor er syg... LORTE IRRITERENDE BÆ ITALIENER!!
- Kallieh med unghesten Laika 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det der med |
Anna Hvidkjær |
10-07-2006 22:54 |
|
Det der med mundaflæst.. Ja og? Tænkn på Totti dengang mod danmark hvor han spyttede mod Christian Poulsen, Christian har sikker og sagt noget grimt, men derfor spytter man fandme ikke på en anden .. Det er er SPORT for fanden Men må lære at lukke ørene til det dårlige, selvfølgelig vil de prøve at psyke hinanden i sådanne kampe.. Og Zidanne glemmer bare en ting i det split sekund det går galt.. It's for the Good of the Game.
Han kunne jeg bare ha spillet cool og vendt sig den anden vej.
Det er sgu ærgeligt at en så god spiller skal huskes for dette i sin sidste kamp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor ? |
OllieMin |
10-07-2006 22:56 |
|
Hvor har i fundet alle billederne ?
Christina 8) - Med elskede Ollie ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kallieh |
|
|
Kallieh: hehe du er sku skør du ved jo godt det er mig der har ret Italien styrer, eller skal vi tage den ved hestene igen imorgen?hehe italien styrer Og zidane er en mærkelig paddehad  FORZA ITALIA 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbbiåøoujbo |
Tine . |
10-07-2006 22:58 |
|
Hvad ?! Kommer Cristiano Ronaldo til DK ?! 
Mvh. Tine . 100% Springrytter . Jolly Jumper <3 Se Vidunderet .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertre |
HGlarsen |
10-07-2006 22:59 |
|
Italien kunne ikk engang slå frankrig da de var 1 mand mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nej men |
|
|
HGlarsen: nej det kunne de ikke men, nu skal du hører deres træner har sagt til tvet vidst nok at de satsede på staffespark. Kallieh: ja jeg kommer bare hehe.. og du kan godt glæde dig hehe italien er for seje og frankrig er NOT heehe. Zidane er da for dum! FORZA ITALIA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyryt |
HGlarsen |
11-07-2006 09:56 |
|
Bianca: nå, skal jeg høre det ? .. Ja, men syntes stadig det er sjovt at de "ikke engang" kan slå frankrig når de er en mand mindre! Men når de satser på straffespark må det vel være fordi de ved at de ikke kan slå dem på den "ordentlige" måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen |
|
|
HGlarsen : ja eller fordi de har bedre chancer for at vinde.. ham franskmand´en der brændte spiller i sammen klub som den italiske målmand..
FORZA ITALIA Knus Stina og Bianca <3 Savner Dig Ronaldo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fodbold |
LAndresen |
11-07-2006 10:18 |
|
-> TTV: Zidane vil åbenbart give forklaring om nogle dage. Kloge mænd og mund/læbe læsere (? staves ?) siger at Materazzi havde hånet hans søster eller noget lign. og andre siger at han kaldte Zidane for terrorist og ikke burde spille hos Frankrig fordi han er af algerisk afstammning. Havde håbet Frankrig vandt, men det gjorde de ikke desværre. Vil give HGlarsen ret i at de kun spillede om straffe, men det kan man vist ikke sige om dem i semifinalen mod tyskland  ville jeg nok heller ikke gøre hvis jeg vidste jeg ville tabe på straffe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LAndresen |
|
|
LAndresen:jwg ville hellere tabe i staffespark for så har man da gjordt hva mán kunne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kallieh: |
Anna Hvidkjær |
11-07-2006 11:40 |
|
Jamen så skulle jeg da også støtte ham 120%? Det holder jo bare ikke? Jeg troede han var mere proff. end det der. Og det ærger mig da han er en skide god spiller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsfsdf |
|
|
Italien har intet at være glade over? den eneste grund til de vandt var pag. de straffemål? Deres spil virket slet ikke, de spillet på deres skader, men når dommeren ikke ville give frispark eller noget andet, var depludselige okay? s: altså .. Frankrig spillet dog heller ikke i toppen, de tabte boldten et par gange, med @!#$ de havde mange mange mange flere chancer ved målet end Italieb havde !! Zidan er og bliver den bedste spiller 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| voodan |
stellasven |
11-07-2006 12:06 |
|
Jeg synes godt nok Italien er den værste om gang fedt spillere. Det skulle ikke undre mig de alle er uddannede skuespillere. De vandt kun over Australien fordi de var møg heldige, og kunne FILME sig til et straffe og derfor vinde og gå videre. Bah. Og Zidane røg jo ud fordi han nikkede den skalle, men hva har italieneren så ikke også sagt til ham, hva?? Nej, Italien skulle ikke have vundet og sådan er det
Voodan & Katrine Nu hos beridderen David
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sulten |
-trine- |
11-07-2006 12:22 |
|
Jeg synes det var fedt gjort, og så så det sjovt ud.. Hyhy. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertrtert |
HGlarsen |
11-07-2006 12:23 |
|
Bianca: ja de chancer har de fordi de ikke kan slå frankrig på ordentlig manere, så er det klart de satser på den "nemme" måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
LOL! Fedt xD Seje billeder . Hm. Jeg så ikke kampen xD
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Simone & Low <3 |
|
|
Simone & Low <3: jeg synes at du lyder som en ret skuffet frankrig fan som ikke kan se hvorfor italien vandt.. utalien spillede bare bedst og som sagt før så smed franskmændene sig hver gang de tabte bolden i 1. halvleg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edvtgb5yn |
Cecilia&Gold n Silver |
11-07-2006 19:29 |
|
xXBiancaXx : Ja og Italien snød sig i finalen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
11-07-2006 19:47 |
|
Synes det var rigtig godt at Italien vandt - især efter det Zidane gjorde. Hvem er dog så dum, den sidste gang man spiller en fodboldkamp. Det må gå over historien, at en så god spiller får rødt kort i den sidste kamp i hele hans karriere  Cecilia: Hvad gjorde de da, siden de snød sig til finalen ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dewfrgth |
Cecilia&Gold n Silver |
11-07-2006 21:02 |
|
C.Jessen(StarBoy) : De filmede sig til et frispark få sek. før kampen sluttede og scorede der. Godt scoret sikkert, men synes ikke det er fair at få frispark, fordi man falder over en mand der ligger ned, og lade som om det gør hammer ondt og gi manden der lå ned skylden .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cecilia&Gold n Silver |
|
|
Cecilia&Gold n Silver: øh hvordan snød de sig i finalen ?? øh Italien scorede i første halvleg.. så hva snakker du om?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
unfautless xD |
11-07-2006 21:27 |
|
JEG HADER AT SE FODBOLD! MEN KAN GODT LIDE AT SPILLE DET! <3
- unfautless jeg tilbyder fotografering, for 5-8-10 kr., kommer nemlig an på hvor mange billeder jeg tar. tilbehør koster ikke ekstra. hør mere på min mail, som står i min præs.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcfrget |
Cecilia&Gold n Silver |
11-07-2006 21:32 |
|
Bianca : Ja ikke i selve finalen, men i kampen for at komme i finalen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 bogstaver |
|
|
Er jeg den eneste der er ligeglad med fodbold ? xD
-Sagde Freja Hvilket hun mente .. Hellere Såres Af Sandheden, End Glædes Af Løgne ! Elsker dig Benjamin <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
12-07-2006 11:55 |
|
Må jeg lige tilføje noget: Det mål franskmændene fik på straffe var så ufortjent. Der var ikke en skid de løb side om side og franskmanden kastede sig i græsset.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtyrt |
HGlarsen |
12-07-2006 13:01 |
|
Bianca: fnis.. "jeg synes at du lyder som en ret skuffet frankrig fan som ikke kan se hvorfor italien vandt.." - det får alle afvide som ikk er enig med dig . Nu må du da snart se dig efter for en anden "undskyldning" - kan ikke lige finde det rette ord.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| edfrgt |
Cecilia&Gold n Silver |
12-07-2006 17:23 |
|
Italien havd jo ikke scoret det mål, hvis de ikke havde fået straffe. Synes du ikke det er lidt snyd, at de fik straffe fordi en af dem faldt over en mand på jorden og filmede at det gjorde ondt og at det var manden på jordens skyld ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forza frankrig |
Serena |
13-07-2006 01:05 |
|
jeg syntes det var synd at det kunne ske. selvfølgelig hører sådan noget vold ikke hjemme på en fodboldbane. men det så fandme herre godt ud. - ej, ham italieneren havde jo sagt noget om hans mor og søster der bare fik ham til at tænde fuldstændigt af. hvilket jeg dybest set ogsåsyntes fortjæner en udvisning, selvom det selvfølgelig er umuligt da dommerne ikke vidste hvad han havde gjort. men helt ærligt, der skal noget til for at få ham til at tænde sådan af. det er bare rent taktisk beskidt spil fra modstandernes side. han sagde det jo kun for at provokere, netop så han ville gøre noget dumt og blive udvist. det er da ligeså svinsk. jeg kan nu stadig godt lide zidane, han er da for kuul. og hans undskyldning til holdkammeraterne og til fansne er jo accepteret hjemme i frankring. som han selv sagde, er han jo bare et menneske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala .. |
BetteEver |
13-07-2006 10:16 |
|
Det var simpelthen hyle skægt, var flad af grin Det kan godt ske det var dumt gjort, men ? Det var det sjoveste jeg nogensinde har set i fodbold tror jeg. Zidane skulle IKKE have haft rødt kort ! Den normale dommer har ikke set noget. Side/linjedommerne har ikke set noget. Ingen af dommerne har. Så går italiens Målmand op til linje/sidedommeren og siger hvad der skete , og pludselig har linje/sidedommeren så set noget Det er fandme for ringe ! Og så er Italiens målmand bare ked af det da Zidane fik rødt kort ? Jearh det var næsten din skyld. Dommere må ikke give rødt(eller for den sags skyld andet) kort når de ikke ser det, må de vel ? Men det er jo bare min mening 
♥ Marlene&Gentleman ♥ ' Forever toqether ' Vi kan det der med at vinde o;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| grnytm |
Cecilia&Gold n Silver |
13-07-2006 22:22 |
|
Eller også gider du ikke  ej. Men jeg kan ikke forklare det bedre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cecilia&Gold n Silver |
|
|
Cecilia&Gold n Silver : det er okey så ikk hele kanmpen mod tyskland jeg gik rundt omkring så men ikk hvor jeg så snyd de men de havde jo 2 mål og tyskland hanvde ingen så det er vel det samme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|