Aloha,
Så er solbrune (øh?) Natacha tilbage fra en to-ugers lang ferie, den ene uge i Marielyst, den anden på ridelejr på Jonstrupgård
-Og det har været sjovt!
Desværre gik mit kamera i stykker på ridelejren (og jeg aner ikke hvorfor) - så de kvikke hoveder kan nok tænke sig til, at billederne må I vente på
D'oH!
Men jeg har egentlig haft det sjovt nok... Selvom resten af klubben er ret ond imod mig, når vi er sammen alle sammen 
F.eks. var der meget fokus på min SMUKKE regnbuegrime
Den er smuk og farverig - og Buller's ejer hader den
Men jeg vil bruge den på ham... (Buller var forresten med på ridelejr!).
-Så hun kidnappede min grime, lagde et kidnapperbrev med krav om en løsesum på "for 15 kr. chokoladeovertrukne svampe-skum-dutter", ellers ville saksen komme! Åh nej, hvad gør en stakkels sjæl!
... Hun snyder kidnapperen, ved at skrive et pænt brev til hende og købe de FORKERTE skumdutter (den billige udgave uden chokolade... Den klamme udgave
).
Løsesummen skulle stilles ved træet kl. 12.00.. Og da det var afleveret, fik jeg et nyt brev - og et mere, og et mere... You name it: POSTER! ARGH! Jeg HADER poster

Så efter at jeg havde løbet hele gården rundt, legede de "tampen brænder" med mig, og jeg fandt min elskede grime ude foran døren til min seng! Jubbii
Freden er genoprettet!
... Men hold kæft hvor var det sjovt - specielt da jeg stod og nød mine chokoladeovertrukne skum-dutter foran dem, da de stod med den billige udgave
Hæhæhæ! NatMan slår til igen!
Som nogen måske også ved, hader jeg at blive rørt på knæene. Det er simpelthen så KLAMT
Folk skal holde sig væk, ellers er det HUG - og farvel til hånden
Adr!
... Så selvfølgelig gik de efter knæene
Jeg husker specielt en episode på springbanen, hvor hele banden gik efter mig - jeg sprang op på en stol med knæene ind mod ryglænet, og de gik stadig til angreb! -Så jeg får overbalance, ryger bagover... Og de angriber stadig... Så jeg begynder at fægte med stolebenene mod dem, ligesom en rigtig løvetæmmer i cirkus i gamle dage
Mwuahahaha! -Og så kan det ellers være de var slået
(Døde af grin. AhA!).
Og til sidst får I lige en lille stribe om, at de også fjernede mine brædder under sengen - så da jeg med meget besvær fik slæbt mig op i øverste køje, og stolt ville sætte mig på madrassen - SVUP! - så røg jeg lige igennem, med et ben på hver side af sengen
Hold da op, mand! Det var en sand 10'er!
Og ja... Udover at blive mobbet, torteret og svede ihjel, har jeg også redet og hygget mig meget
Håber I også har! Mwuahaha!
Ellers... Fæhunden har haft fødselsdag
1 år! Hurra hurra! Stor pige, snøft 
Peaches-Yngel er kommet hjem, og hun kvidrer lystigt med på Scar's hyænevise, så alt er ved det gamle. Jeg skal på jagt efter en ven til hende, og så skal jeg også til at kigge på en sadel til Buller... Og det er vist alt herfra 
Håber I har hygget jer! Hidr hidr
Endelig hjemme ved computeren igen
Selvom man lige skal vænne sig til tasterne igen...