Argh hvem har bestemt at det skal være så varmt??
- Og at der skal være FODBOLD i mit fjernsyn hele tiden og så igen??!! 
Jeg sagde mit sommerferie job op i mandags, de var bare så uhøflige og lede derude, kunne jeg slet ikke arbejde under.
- Vi fik seriøst skældud for at gå til pause!? Hvad sker der?
Arbejdede sammen med en fra min klasse på VUC derude, hun er bare belastende efterhånden.
- Om mandagen blev hun ved med at skrive hele aftenen om jeg ikke ville med til Sjælland NU og hun ville betale.
Ville jeg altså ikke 
Så blev hun ved med at sige at jeg SKULLE komme på arbejde igen om tirsdagen, hvilket jeg jo ikke ville - ringede og sagde jeg ikke kunne arbejde med den måde man blev behandlet på.
Tirsdag skrev hun så om jeg ikke kunne låne hende 2000kr!?
Onsdag spurgte hun om jeg ikke ville med på McDonalds.
Hun skriver hvert 2. minut hvis du ikke svarer, hun blir bare ved og ved!! Er ved at blive sindssyg, svarer hende ikke. Hun må vel snart fatte en pæn hentydning.
Og så der min anden veninde, som udelukkende gider skrive eller ringe når hun lige skal høre hvornår bussen kører og når hun har været en knold og misset bussen og lige ville høre om jeg var hjemme og kunne køre hende. Flinkt ikke??
MEN! Sommeren BEDSTE nyhed er nok, at en på min mors arbejde... Hendes demente mor, har de hersens heste 
- En 15-16 årig DV vallak og en fjordhoppe på en 11 år vist.
De mangler et nyt hjem fra efteråret
Så må måske købe dem billigt eller måske overtage dem 
- Hun lovede at spørge mere om det idag. Har også sagt om hun ikke kan spørge om hun da ikke mangler nogle til at passe dem indtil efteråret x)
Ved ikke om fjordhoppen kan rides, men tilkøres skal den så 
- DV'eren er ikke redet så meget, hun blev vist bange for den.
Jeg aner ikke hvad det er for nogle heste, men lyder jo bare okay hvis der er noget arbejde med dem.
Og nu der 2 dage til træf
Ska nok blive sjovt, og om 1 uge tager min mor på camping = Hele hytten for mig selv i en uuuge xD
WOHOOO DET ER SOMMERFEEERIEEE!!!
Hva har I opnået I jeres ferie indtil videre?